20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om omdøpingen av St. James Park?

Galskap
61 (64.9%)
Bittert, men ok hvis klubben får 100 milloner årlig som brukes til å forsterke laget.
26 (27.7%)
Vet ikke
5 (5.3%)
Har ikke noe problemer med dette i det hele tatt
2 (2.1%)

Stemmer totalt: 90

Avstemning er avsluttet: 10. Des. 2011, 09:08

Skrevet av Emne: St. James' Park omdøpt  (Lest 169070 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Nytt navn på St.James.Park ?????
« Svar #405 på: 25. Sep. 2011, 22:37 »
Det ser snart ut som et cirkus og ikke en fotballstadion.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #406 på: 25. Sep. 2011, 22:47 »
Jaja, jeg koser meg med at Newcastle sanker poeng om dagen.. At det ser ut som et sirkus på stadion er ikke noe jeg får gjort noe med, eller gidder å irritere meg over:)
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #407 på: 25. Sep. 2011, 22:51 »
Koser meg med poeng jeg også, men det betyr ikke at jeg automatisk liker å legge meg ned å bli rævkjørt alikevel.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #408 på: 25. Sep. 2011, 22:53 »
Det ser snart ut som et cirkus og ikke en fotballstadion.

Det skal alltid vera noko form for sirkus når det gjeld denne klubben. Eg tykkjer det er synd, men no når me gjer det bra sportsleg so er det vel endå større sjanse for at slike ting kjem. For mens det er fokus på våre gode ligastart so er heile St James Park vorte tagga ned.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #409 på: 25. Sep. 2011, 22:55 »
Koser meg med poeng jeg også, men det betyr ikke at jeg automatisk liker å legge meg ned å bli rævkjørt alikevel.

Ser ikke helt hvor NUFC sier at han legger seg ned og blir rævkjørt heller jeg da men.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #410 på: 25. Sep. 2011, 23:04 »
Fy faen. Billig look! #merkevarefail
Who else...... Alan Shearer

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #411 på: 25. Sep. 2011, 23:05 »

Ser ikke helt hvor NUFC sier at han legger seg ned og blir rævkjørt heller jeg da men.
Å ikke bry seg om noe slikt mener jeg er å legge seg ned å bli rævkjørt. Er det virkelig bare hva som skjer på gresset folk bryr seg om? Betyr ikke selve klubben noe mer for folk? Stadion? Jeg vet ikke hvor ofte folk har vært på SJP og i Newcastle eller om de har vært der i det hele tatt, men slike ting er et hån mot både klubben og deres supportere.

Men skal ikke dra i gang den store diskusjonen igjen :)

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #412 på: 25. Sep. 2011, 23:56 »
Likevel så gjør du det. Man setter seg litt på en høy hest synes jeg om man mener alle andre regelrett driter i klubben og rett og slett ikke er en Newcastle-fan fordi de har andre prioriteringer og gleder enn deg knyttet til klubben. Ikke et syn og et forum-miljø som jeg er noen fan av iallefall. Man kan være uenig så mye man vil, men det blir for useriøst og for meg en smule barnslig å si at man lar seg rævkjøre, insinuere at man ikke er en supporter eller ikke forstår forholdet til klubb og supporter like godt som en som har vært på besøk i byen noen ganger.

Personlig synes jeg som nevnt det ser helt jævlig ut og lar det ligge med det.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #413 på: 26. Sep. 2011, 00:00 »
Hehe, javel ja...Er ikke meningen å sette seg på noen høy hest her, men jeg må si jeg er sjokkert over hvor lite folk faktisk bryr seg om hva som skjer med selve klubben, ikke bare hva som skjer på gressmatta.

Men orker ikke dra det noe lenger, vi har diskutert dette før.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #414 på: 26. Sep. 2011, 00:02 »
Helt enig med Daniel her. Virker som mange her driter i klubbens historie så lenge vi gjør det bra.. Har alltid likt NEWCASTLE UNITED skiltet, men nå er tilogmed bokstavene skifta ut med bokstaver i Sports Direct stil.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #415 på: 26. Sep. 2011, 00:20 »
Vel, om vi teller antall diskusjoner, poster og innlegg relatert til klubben utover sportslige resultat her inne så tror jeg ikke at det er så sjokkerende lite vi snakker og bryr oss om dette for å si det sånn.

Som du sier så er heller ikke jeg så interessert i noen diskusjon på hvorvidt folk fokuserer for mye eller for lite på sportslige resultat, og jeg er forsåvidt ganske enig med deg og ditt syn at å gjøre St James' om til en jævla nascar rett og slett er skrekkelig. Jeg var bare ikke enig i måten å behandle andre som prioriterer annerledes.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #416 på: 26. Sep. 2011, 12:38 »

Sett noe så jævli? Uansett hvor kamera filmer på SJP så synes den forferdelige logoen.

Begynner å bli litt i meste laget nå. Særlig den oppå taket der er jævelig.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #417 på: 26. Sep. 2011, 15:50 »
Ingen tvil om at dette er stygt, sleipt og sykt irriterende. Skulle jeg likevel fått valget mellom gnistrende sportslige resultater eller en "plain" stadion uten reklame så er det ingen tvil om at jeg hadde valgt førstnevnte. Men ja takk begge deler.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #418 på: 26. Sep. 2011, 16:13 »
Men så gir ikke et nedspammet St. James bedre resultater? Høres ut som om de bra resultatene gjør at det ikke er så dumt med reklame over hele det svære og fine stadiumet vårt som vi har hatt i alle år, og at reklamen er kilden bak den gode formen.. Valget vi har er nedspammet stadium eller ikke. Ikke nedspammet stadium og gode resultater, eller "plain" stadium og dårlige resultater..
« Siste redigering: 26. Sep. 2011, 16:15 av thomashaer »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #419 på: 26. Sep. 2011, 16:19 »
Jeg fremstilte det jo ikke som et reelt valg, det var bare for å illustrere hva jeg setter høyest.  ::)