20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om omdøpingen av St. James Park?

Galskap
61 (64.9%)
Bittert, men ok hvis klubben får 100 milloner årlig som brukes til å forsterke laget.
26 (27.7%)
Vet ikke
5 (5.3%)
Har ikke noe problemer med dette i det hele tatt
2 (2.1%)

Stemmer totalt: 90

Avstemning er avsluttet: 10. Des. 2011, 09:08

Skrevet av Emne: St. James' Park omdøpt  (Lest 169108 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Nytt navn på St.James.Park ?????
« Svar #270 på: 14. Sep. 2011, 23:06 »
Kan allerede se for meg draktene med logoen på også en gang i fremtiden:(

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 14. Sep. 2011, 23:35 »
Det er jo noe dritt, men er jo strengt tatt ikke det verste som kunne skje. En liten reklamelogo foran NEWCASTLE UNITED? Usmakelig, men mye bedre enn f. eks. å fjerne bokstavene, som det også var prat om. Dette er jo noe som uansett vil forsvinne ved neste eierskifte. (!)

Nå har vel faktisk de gamle bokstavene blitt fjernet og erstattet av Newcastle United-bokstaver i Sports Direct-stil. Finner ikke ord jeg heller. Utrolig respektløs

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 14. Sep. 2011, 23:40 »
Er det bare meg eller ser det veldig ut som photoshop? Klamrer meg til et lite håp om at det er tull.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 14. Sep. 2011, 23:42 »
Det her er nok en skandale og hån mot alle oss supportere. Faenskapet til Ashley tar aldri slutt. Jeg synes Llambias pratet om at Ashley syntes det var synd at han var så upopulær at han ikke kunne "gå fritt" på kampene, men selvinnsikt finnes faen meg ikke blant de to gjøkurene der.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 14. Sep. 2011, 23:42 »
Er det bare meg eller ser det veldig ut som photoshop? Klamrer meg til et lite håp om at det er tull.
En talsmann sa jo for en ukes tid siden at NEWCASTLE UNITED skulle opp igjen, men han kunne ikke si om det ville komme reklame der også... Så får man selv vurdere hva det betyr :)

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #275 på: 14. Sep. 2011, 23:43 »
Skal også på swansea kampen ;)
Men hva gjør dette egentlig? Går jo ikke ut over spillerne på noen som helst måte.
Så du bryr deg ikke om at kødden fucker opp hele stadion? Sports Direct er snart smurt over hele SJP og det skal vi ikke bry oss om? Kødden bruker oss som ren markedsføring for sin bedrift uten at vi får en puck igjen for det.

Da blir det noe ala dette:

sunt pueri pueri puerilia tractant

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #276 på: 14. Sep. 2011, 23:43 »
Masse reklame han ikke betaler for.

Igjen, og jeg betviler ikke at det er tilfelle, vet vi at dette er tilfelle nå? Og hvordan vet du i så fall dette?

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #277 på: 14. Sep. 2011, 23:45 »
Da blir det noe ala dette:

Hehe, St. James' seende ut som en Nascar. Fy f*** sier jeg bare.  >:(

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 14. Sep. 2011, 23:46 »

Igjen, og jeg betviler ikke at det er tilfelle, vet vi at dette er tilfelle nå? Og hvordan vet du i så fall dette?
Nei, men vi kjenner vel Mike Ashley nå? Tror du han pøser inn penger fra SD til NUFC hvis han ikke må?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 14. Sep. 2011, 23:57 »
£49.000 pund er da ikke så mye?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 14. Sep. 2011, 23:59 »
£49.000 pund er da ikke så mye?
Helt riktig. Det er ikke en ukelønn til Coloccini engang! :)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 15. Sep. 2011, 00:01 »
Mener å ha lest et innlegg på NO hvor det stod at vi i fjor fikk £49.000 fra Sports Direct. Hvorfor i all verden skulle han gidde å spytte inn MASSE penger fra firmaet sitt når han kan gjøre det gratis?

:P Kan hende det er meg som misforstår deg da.
« Siste redigering: 15. Sep. 2011, 00:03 av thomashaer »

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #282 på: 15. Sep. 2011, 00:09 »
Skal også på swansea kampen ;)
Men hva gjør dette egentlig? Går jo ikke ut over spillerne på noen som helst måte.

Så du bryr deg ikke om at kødden fucker opp hele stadion? Sports Direct er snart smurt over hele SJP og det skal vi ikke bry oss om? Kødden bruker oss som ren markedsføring for sin bedrift uten at vi får en puck igjen for det.

Kjøper billige spillere for å selge dyrt videre sånn så han kan fortsette å annonsere gratis for SD.
Fornøyd med å være en middelshavsfarer så lenge reklamen er smurt over alt.

Det er jo helt sjukt åssen han bruker klubben. Finnes ikke respekt ovenfor historie og fans overhode. Og folk tror at f.eks utelatelsen av å kjøpe spiss i sommer var fordi vi ikke klarte å hente noen? Kyss meg midt i mellom rævbollene!

Vi hadde vel vært nye Leeds uten Ashley, så noe får vi vel igjen for det. Det er jo opp til hver enkelt om de skal gidde å bruke energi på å irritere seg over dette, for meg betyr det ikke en dritt. Ikke ser jeg at dette fucker opp hele stadion heller.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #283 på: 15. Sep. 2011, 00:16 »
Nei, men vi kjenner vel Mike Ashley nå? Tror du han pøser inn penger fra SD til NUFC hvis han ikke må?

...

jeg betviler ikke at det er tilfelle

Og...

Jeg spekulerer hverken ene eller andre veien jeg, bare etterlyser en kilde på at vi ikke får penger for dette .

[...]

Man kan spekulere og mene mangt om dette, og jeg blir slettes ikke sjokkert om Ashley-regimet igjen foretar idiotiske valg og løftebrudd. Likevel vil jeg helst se det med egne øyne, og ikke ta ren uttalt frustrasjon/forventning eller fanpostede foruminnlegg som kilde på at noe uten videre er tilfelle.

Jeg bare lurer på hvordan man nå kan vite at klubben ikke får penger for dette. Har man sett gjeldende regnskap, uttalelser e.l. for eksempel? Det kan jeg i så tilfelle tenke meg å lese.

Helt greit å være i harnisk og spåkonehjørnet. Men det blir nesten unisont fremsatt som et faktum at Newcastle ikke får penger for reklamen på stadion nå, selv om svaret på det spørsmålet ikke er gitt enda. Det er det eneste jeg etterlyser.

Klubben har uttalt at man skal ta seg betalt for dette, og fra det bør forventningen skrive seg. Realistisk sett vet vi jo at løfter gis, vris og brytes over en lav sko i klubben så sånn sett er det ikke usannsynlig at det også her er tilfelle. Jeg er iallefall for min egen del ikke interessert å gå i noen diskusjon på sannsynligheten for det ene eller det andre utover at jeg er sikker på at den er nærmere 99% sikkert at vi ikke får penger for reklamen enn at det er 100% sikkert.

Forøvrig en rekke grunner til at en eier av en klubb (Ashley) kan være interessert i å øke inntektene i en klubb uten at jeg skal gå så veldig inn på det. Fair play-regler, klubbsalg, skattehensyn for å nevne noen. Hvorvidt Ashley er interessert i noe av dette tør jeg ikke å forutsi.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 15. Sep. 2011, 10:56 »
Fra 2010-tallene:

"During the current and prior year, advertising and promotional services were provided to companies associated with Mr M J W Ashley, the sole shareholder of the company's parent undertaking, MASH Holdings Limited. No consideration was paid or payable for these services."