20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om omdøpingen av St. James Park?

Galskap
61 (64.9%)
Bittert, men ok hvis klubben får 100 milloner årlig som brukes til å forsterke laget.
26 (27.7%)
Vet ikke
5 (5.3%)
Har ikke noe problemer med dette i det hele tatt
2 (2.1%)

Stemmer totalt: 90

Avstemning er avsluttet: 10. Des. 2011, 09:08

Skrevet av Emne: St. James' Park omdøpt  (Lest 170539 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: St.James.Park omdøpt til Sports Direct Arena
« Svar #660 på: 11. Nov. 2011, 12:32 »
Ok, se logisk på det.

1. Han må finne en ny sponsor innen utgangen av desember. Typisk er vel da at (nå tipper jeg bare) man bruker noe mer tid på å se på hvor og hvordan en eventuell logo/bilde skal inn på drakten. Det går da noe mer enn et par dager før nye drakter er på plass. Tipper avtalen "finpusses" en stund og at nye drakter vises frem ila de siste par kamper for sesongen.

2. "this year" kan også tolkes som "this season" med litt godvilje.  :)

Uansett, vet ikke hva som er galt/riktig her. Bare prøver å lese teblader...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #661 på: 11. Nov. 2011, 12:33 »
Jo, veldig merkelig, men som Llambias uttalte i BBCs radiointervju:

"I loose Northern Rock this year. I need to find a new shirt sponsor by the end of December."
Fordi Puma trenger å ha en sponsor klar for å produsere drakter til neste sesong...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #662 på: 11. Nov. 2011, 12:34 »
Northern rock utgår til sommeren, og klubben tar sikte på en totalavtale for både drakt og stadion.

Slik jeg har forstått det, løper kontrakten ut ved utgangen av inneværende år og ikke til sommeren.

I stand corrected.

Desto større grunn til å skifte stadionnavn nå da. Tenk om vi er helt i toppen rundt jul da gutter. Og så får vi 100 millonervis til forsterkninger.  :boxer: LFC kan gå å legge seg  ::p

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #663 på: 11. Nov. 2011, 12:34 »
Tok dette innlegget fra NO. Meget kloke ord!

Sitat
For those who don't think it's a big deal...why do you support Newcastle United and not some other team? Genuine question.

Because if tradition and soul aren't important to you then what is it that makes you support NUFC? Or any club for that matter? You could support any team if it's not important. Tradition and soul are what it's all about. We're born into supporting a team or chose to support a team because of everything the club is/has stood for and has been (those who choose and stick to it no matter what).

Yes we can admire the current players, even admire the owners if that's your bag. But they aren't Newcastle United or what personifies Newcastle United. They are the current employees who are trying to propel the 'Club' forward as everyone before and everyone after will. They'll all be gone in a few years or so. It's not what supporting any specific club is about. That's admiration of someone...it's different.

It's the collective fight and allegiance for the whole history and future. It's to be a part of something bigger than just the now.

I'm not disrespecting anyone who thinks selling off the name of the ground is fine. I'm just struggling to work out why some people pick a certain club to support if tradition and history aren't important.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #664 på: 11. Nov. 2011, 12:36 »
Daniel er enig i at MA ønsker å markedsføre klubben, men hva skal han ha igjen for å pisse på klubben han eier? Som tidligere nevnt dekket MA et enormt underskudd i klubben når han tok over, og det er faktisk eneste mulighet for klubbens fremtid å drive med overskudd, hvertfall holde lønnskostnadene under 50% av klubbens utgifter. Det er UTEN at jeg nødvendigvis mener at å selge navnet på ST.James Park er rett vei å gå
Ja, så nå skylder vi Ashley penger i steden for masse andre mennesker/firmaer/klubber... Vi har akkurat den samme gjelda. Forskjellen er at nå slipper klubben (Ashley) å betale renter på gjelda.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #665 på: 11. Nov. 2011, 12:42 »
Fordi Puma trenger å ha en sponsor klar for å produsere drakter til neste sesong...

Ja, det virker egentlig mer sannsynlig.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #666 på: 11. Nov. 2011, 12:58 »
3 innlegg opp her fra Daniel. Spot on. For alt snakket om penger vil jeg forresten, igjen, minne om at vi i uoverskuelig fremtid får absolutt NULL (0) for å skifte navnet på St. James' Park. Det vil altså ikke hjelpe oss det spøyt. (Muligens) Tvert imot da flere supportere får seg et realt blow, og mister den entusiasmen som var generert denne sesongen. Rett og slett håpløst.

« Siste redigering: 11. Nov. 2011, 13:09 av 17Parker »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #667 på: 11. Nov. 2011, 13:03 »
Stemmer det Daniel sier angående sponsor til neste sesongs drakt og Puma, så står skrevet i dagens The Journal.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #668 på: 11. Nov. 2011, 13:09 »
Må, føles nesten litt rart å si det, si meg enig med deg 17Parker. Inntil vi får noen beviser på det motsatte så er nå stadionnavnet endret UTEN at vi har fått fem øre for det. Med den ledelsen vil det bli mer enn vanskelig nok å tilknytte seg ny hovedsponsor, om man ikke skal ha en lukrativ stadionsponsor i tillegg. (evt. en hovedsponsor som betaler MYE for både drakt og stadion.) Jeg forbeholder meg retten til å være veldig skeptisk til om dette lar seg gjøre, og får jeg rett så sitter vi igjen med:

1) Ingen ekstra inntekter, muligens også et fall pga. Northern Rock som trekker seg.Jeg er ikke sikker på at en respektabel plassering i ligaen er nok til å trekke til seg attraktive sponsorer, det er ikke sikkert at det er så mange som vil assosiere seg med et styre som konstant pisser på klubbens aller kjæreste tradisjoner.

2) Sports Direct Arena i stedet for St. James' Park. 131 år med historie utvisket for en slikk og ingenting.

Dette er jo bare ett scenario, men jeg synes i alle fall at det kan virke som det mest sannsynlige. At noen da mener at dette er positivt kvalifiserer etter mitt skjønn til tvangsinnleggelse.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #669 på: 11. Nov. 2011, 13:15 »
Må, føles nesten litt rart å si det, si meg enig med deg 17Parker. Inntil vi får noen beviser på det motsatte så er nå stadionnavnet endret UTEN at vi har fått fem øre for det.

Det er hardt å være enige med folk som sier hva de mener uten å pakke det inn ser jeg. Ellers tror jeg det er ganske bevist at vi ikke får noe for dette. Blant annet har det jo kommet ut (husker ikke om det har blitt nevnt her enda) at Ashley nektes å bruke det nye navnet under de Olympiske Leker ettersom det er gratis reklame.

Resten av innlegget er jeg selvfølgelig helt enig i.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #670 på: 11. Nov. 2011, 13:17 »
Det, og at City Council nekter å forandre alle skilt, håper jeg bare er begynnelsen på en lang liste av sabotasje mot dette hårreisende tiltaket.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #671 på: 11. Nov. 2011, 13:59 »

Bare å begynne å glede seg til 2012:

:o
« Siste redigering: 11. Nov. 2011, 14:04 av chickenman »

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #672 på: 11. Nov. 2011, 14:25 »
Om det er rom for litt humor inn i alt det svarte, må denne nemnast: Newcastle United midfielder Danny Guthrie is to be offered the new contract he wanted by Mike Ashley on the condition he changes his name to Donnay Guthrie

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #674 på: 11. Nov. 2011, 15:11 »
Dette er tragisk!

Støtt og bli medlem av Newcastle Supporter Trust!

Ta denne undersøkelsen: http://www.surveygizmo.com/s3/713245/NUST-ground-renaming-survey

homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid