20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Scunthorpe United - Newcastle United (20.oktober 20:45)  (Lest 42187 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Scunthorpe United - Newcastle United (20.oktober 20:45)
« Svar #15 på: 18. Okt. 2009, 22:03 »
Eg vil ha Jonas frå start mot Scunthorpe, men min tålmodighet med han er snart slutt. Like dødelig effektiv som forige sesong.

Kven vil folket sjå på topp? Personlig ville eg gått for Ranger-Carrol, med Nolan hengande bak. Vi spelte slik mot Ipswich, og det er vel årets kamp av oss hittil, så ser ikkje noke grunn til å ikkje følge den oppskrifta.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 18. Okt. 2009, 22:05 »
Jeg vil heller ha Jonas på banen enn Geremi.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 18. Okt. 2009, 22:39 »
Jeg vil helst se Løvenkrands og Ranger eller Carroll på topp, da man får fart og kraft på topp, Jonas må etter min mening starter på en av kantene, vi har ingen som er bedre selv om Jonas skuffer gang på gang.
Får håpe vi starter å score snart, ellers kommer vi veldig snart til å rase nedover tabellen i en jævla fart.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 18. Okt. 2009, 22:50 »
Løvenkrands var så dårlig sist at jeg håper vi slipper å se han fra start denne gangen. Var bra da Kinnear henta han, men etter vi signerte han på nytt har han ikke vist mye av det samme spillet. Vil heller la Ranger få sjansen igjen da sammen med Carroll. Eventuelt spille med 4-4-1-1 med Nolan i en mer offensiv rolle som vi hadde så stor suksess med.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 18. Okt. 2009, 23:01 »
Løvenkrands var så dårlig sist at jeg håper vi slipper å se han fra start denne gangen. Var bra da Kinnear henta han, men etter vi signerte han på nytt har han ikke vist mye av det samme spillet. Vil heller la Ranger få sjansen igjen da sammen med Carroll. Eventuelt spille med 4-4-1-1 med Nolan i en mer offensiv rolle som vi hadde så stor suksess med.

Gjett hvorfor Løven var så mye bedre for Kinnear i forhold til det han er nå! Er ikke veldig vanskelig å sette fingeren på...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #20 på: 18. Okt. 2009, 23:12 »
Han var i bedre form....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 18. Okt. 2009, 23:39 »
Løven er ingen kantspiller. Så enkelt er det bare. Carroll - Løven på topp for min del!

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 19. Okt. 2009, 00:05 »
Harper

R. Taylor - Khizanishvili - Simpson - Enrique

Guthrie - Nolan - Smith - Jonas

Carroll - Løven

Håper vi stiller med dette laget utfra skadene vi har.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 19. Okt. 2009, 00:52 »
Det som irriterte meg mest på lørdag var hvorfor vi spilte pankefotball uten mål og mening. Vingene våre var selvfølgelig elendige, men vi kunne da i det minste prøvd å få ballen ut på kant så vi kunne fått noen innlegg, det er ikke så fryktelig vanskelig! Når man har en mann som Carroll der inne som vinner så vanvittig mye i lufta så må det utnyttes. Carroll vant mange dueller på lørdag han, men problemet var at alle duellene han gikk i var på midten, siden vi ikke maktet å spille fotball! Skuffende!

------------------Harper
R.Taylor - Simpson - Zurab - Jose Enrique
Geremi - Nolan - Smith - Guthrie
----------Carroll - Ranger-----------------

Ut med Harewood og Løvenkrands fordi begge var fullstendig rævva på lørdag. Inn med Geremi som faktisk har en bra fot, til tross for at han mangler mye annet. Guthrie kan fint spille på venstre, da Jose Enrique er såpass flink til å bidra offensivt, så mangelen på et venstreben blir borte. Ranger og Carroll vinner mye i lufta og er farlige i boksen begge to. Midtforsvaret er jeg ikke fornøyd med, men vi har dessverre ikke så mye valg. Savnet av Taylor er voldsomt siden han er en duellspiller ingen andre i vårt lag er i nærheten av.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #24 på: 19. Okt. 2009, 03:11 »
Hadde det vært opp til meg, hadde forsvarsfireren sett slik ut:
Simpson-Zurab-Kadar-Enrique

Mest fordi jeg mener at vi ikke han ha Simpson som midtstopper, ei heller Raylor på høyreback. Bedre å bruke han som venstrekant.
Synes egentlig at vi kan hente frem Ipswich-taktikken igjen.
4-3-1-2.
Da helst Simpson,Zurab,Kadar,Enrique-Jonas,Smith,Guthrie-Nolan-Carroll,Ranger. Vi har ingen utpreget vinger, og bør da fokusere meste av vårt spill inn sentralt.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 19. Okt. 2009, 14:58 »
Løven er ingen kantspiller. Så enkelt er det bare. Carroll - Løven på topp for min del!

Agree!

sheaer1

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #26 på: 19. Okt. 2009, 19:44 »
ER DET MULIG? Jonas har spilt dårlig i 20 minutter  !

Jonas er en av få som KAN gjøre ting helt på egenhånd. Han kom inn på seint å går, uten å få til noe serlig. Men han prøvde i alle fall å skape noe offensivt. Si meg en spiller som prøvde å skape noe offensivt, mer enn det Jonas gjorde på den stunden han var på banen. Eg er bortimot sikker på at den spilleren motstanderene vår denne sesongen helst slipper å møte, er nettopp Jonas.

20 min?! Eg snakkar om heile sesongen og generelt. Men for å ta dei 20 min han spelte  går, er det å skape noko offansivt å skyte ballen frå midtbana og 40 m øve mål? Er det å tråkla seg vekk utpå kanten å skapa noko offansivt? Det er jo det Jonas sitt største problem er; han skapar ikkje noko som fører til mål! er han ein offansiv skapar då?

Geremi skapar jo i det minste assists og kan scora eit mål...
Jeg er mener også helt klart at jonas burde spille fra start, fordi han er den spilleren som jobber mest både offensivt og defensivt. Greit, han er ikke målfarlig i det hele tatt, men skaper til tider gode sjanser for medspillerne og skaffer oss mange frispark i gode posisjoner. Hvis alternativet er løvenkrands eller geremi mener jeg jonas bør starte. Løvenkrands virker helt ufokusert ut, og har ikke selvtilliten en kantspiller behøver. Sist på lørdag hadde han et hav av plass å springe på, men da slo han heller en dårlig pasning. Synes det blir for lite fart i angrepet vårt hvis geremi også skal spill.. Synes ikke vi har råd til å ha Jonas på benken. Det er min mening:)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 19. Okt. 2009, 21:56 »
At folk i det hele tatt kan tenke Geremi foran Jonas er for meg en stor, stor gåte. Jonas er championships desidert beste dribler, selv om avleveringene ofte suger. Det er ikke mye som skal til før vi har en jævla juvel på kanten - noe som ikke kan sies om Geremi.

Nei, gi meg

------- Carroll - Løven -------
------------------------------
Guthrie - Smith - Nolan - Jonas
------------------------------
Enrique - Simpson - Zurab - Raylor
----------- Harps -------------

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 19. Okt. 2009, 22:25 »
Ikke mye som skal til før vi har en jævla juvel på kanten? Jo, det er jævli mye som skal til! Mannen er 26år og eier absolutt ingen avleverings- og avslutningsteknikk. Greit nok at han jobber bra, men hva hjelper det når han i neste øyeblikk slår ballen til en motspiller eller ut av banen?

Jeg er ingen fan av Geremi, men som andre sier, han kan faktisk produsere assist og mål, i motsetning til Jonas.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 19. Okt. 2009, 22:33 »
Nåh, han glimter da til - og jeg er ikke overbevist om at det er teknikken det skorter på. Han må bli kaldere i de avgjørende øyeblikkene!

Og hvis man skal gi opp spillere pga. dårlige pasninger, burde godeste José Enrique spilt på Moss 2.