20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Scunthorpe United - Newcastle United (20.oktober 20:45)  (Lest 42108 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest

Arena: Glanford Park
Dato: 20. Oktober 20:45

TV-Kanal: Ingen
Norsk supporterside: http://uptheiron.mono.net/
Wikipedia om klubben: http://no.wikipedia.org/wiki/Scunthorpe_United

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Scunthorpe United - Newcastle United (20.oktober 20:45)
« Svar #1 på: 18. Okt. 2009, 11:45 »
Scunthorpe spilte tydeligvis godt i går og tok 3 poeng hjemme mot Sheffield United, noe de også vil gjøre mot oss hvis vi fortsetter som i går. Her har jeg rett og slett ingen forhåpninger.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 18. Okt. 2009, 12:15 »
Her MÅ vi vinne. Håper vi starter med følgende lag:

Løven Carroll
Jonas Smith Nolan Taylor
Enrique Colo Taylor Zurab
Harper

Vi er nødt til å komme mer rundt på kantene, og Løven må jakte ballene som faller ned rundt Carroll.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 18. Okt. 2009, 13:00 »
Helt klart en vanskelig kamp igjen. Håper vi får se dette laget:

Harper

Simpson - S. Taylor - Colo - Enrique

Guthrie - Nolan - Smith - R. Taylor

Carroll - Ranger

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 18. Okt. 2009, 16:33 »
Colo og S.Taylor er ikke klare til kampen. Jeg håper vi slipper å se Løvenkrands også.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 18. Okt. 2009, 16:46 »
Uten Colo og Taylor til denne kampen også? Da frykter jeg dessverre nok et dårlig resultat. Kanskje nok et tap.

Det er forskjell på å møte WBA, Reading, Leicester og Cardiff og å møte Blackpool, Forest, Plymouth og QPR. Men i spillernes hode skal det ikke være noen forskjell på det. I spillernes hode skal det å møte Scunthorpe anses som vel så vanskelig som det å møte Boro eller WBA.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 18. Okt. 2009, 17:17 »
Jonas er ikkje vits å ha utpå bana, rett og slett. At han spelar på Argentina er for meg ei gåta.

Scorar vi ikkje mål så vinne vi heller ikkje. 3 kampar utan scoring, på tide få til angrepsspelet no.

Mykje av problemet ligg i det at alle laga vi møter er 110% motiverte pågrunn av at dei møter Newcastle United. Det er sesongens største kamp, ein liten cupfinale. (ser ikkje heilt det store ved NUFC for tida då men...)
Uansett vi greie ikkje svara, det verkar som motstandaren har meir lyst på seieren enn det vi har.

Peter

• Gjest
« Svar #7 på: 18. Okt. 2009, 17:17 »
Kan vi få en opptur målmessig - og resultatmessig må det bli her. Sansynligvis svakeste motstand hittil i år, og disse skal vi slå form eller ikke. Ellers må man begynne å trene skikkelig på treningsfeltet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 18. Okt. 2009, 17:44 »
Jonas er ikkje vits å ha utpå bana, rett og slett. At han spelar på Argentina er for meg ei gåta.

Enig. Er drittlei av å sjå han utpå der, kvar gong han har ballen endar det i ingenting. Vil Heller har f.eks Geremi innpå, han har ihvertfall i teorien muligheten til å score eller gje assists.

Peter

• Gjest
« Svar #9 på: 18. Okt. 2009, 17:58 »
Sant. Jonas tilfører ikke laget noen ting. Eneste vi får av ham er Argentinske tilskuere som vil se på middelmådigheter.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #10 på: 18. Okt. 2009, 18:02 »
Synes vi faktisk skal gi Jonas cred for at han jobber i det minste. Det andre han gjør er ikke like bra, men han jobber! Det var det ikke så fryktelig mange andre som gjorde i går. Harewood løp mindre enn Harper!!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 18. Okt. 2009, 18:07 »
Ja han jobbar som alltid bra, men no er det fotballspelar han er og då må vi få stille krav til at han kan levere fra seg en ball til en lagkamerat, eller sende avgårde et skudd med en utgangsvinkel på under 60 grader.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 18. Okt. 2009, 19:07 »
ER DET MULIG? Jonas har spilt dårlig i 20 minutter  !

Jonas er en av få som KAN gjøre ting helt på egenhånd. Han kom inn på seint å går, uten å få til noe serlig. Men han prøvde i alle fall å skape noe offensivt. Si meg en spiller som prøvde å skape noe offensivt, mer enn det Jonas gjorde på den stunden han var på banen. Eg er bortimot sikker på at den spilleren motstanderene vår denne sesongen helst slipper å møte, er nettopp Jonas.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 18. Okt. 2009, 20:03 »
ER DET MULIG? Jonas har spilt dårlig i 20 minutter  !

Jonas er en av få som KAN gjøre ting helt på egenhånd. Han kom inn på seint å går, uten å få til noe serlig. Men han prøvde i alle fall å skape noe offensivt. Si meg en spiller som prøvde å skape noe offensivt, mer enn det Jonas gjorde på den stunden han var på banen. Eg er bortimot sikker på at den spilleren motstanderene vår denne sesongen helst slipper å møte, er nettopp Jonas.

20 min?! Eg snakkar om heile sesongen og generelt. Men for å ta dei 20 min han spelte  går, er det å skape noko offansivt å skyte ballen frå midtbana og 40 m øve mål? Er det å tråkla seg vekk utpå kanten å skapa noko offansivt? Det er jo det Jonas sitt største problem er; han skapar ikkje noko som fører til mål! er han ein offansiv skapar då?

Geremi skapar jo i det minste assists og kan scora eit mål...
« Siste redigering: 18. Okt. 2009, 20:04 av lgrinde »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 18. Okt. 2009, 20:43 »
Det eg mener er at det i alle fall skjer noe med Jonas i banen, i motsetning til hva som var tilfellet i første omgang. Vi veit alle ka Jonas er kapabel til i form, og det for meg er nok til å spille han i form.