20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Klubbfotball rundt i verden.  (Lest 201305 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #255 på: 21. Feb. 2011, 18:35 »
Tror at alle klubber som hadde hevet lønnen hans og tilholdt seg utenfor Skandinavia ville fått tak i Huseklepp om Brann aksepterte budet.

Rent desperasjonsforsøk på å bli proff. :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 21. Feb. 2011, 20:25 »
Huseklepp var nok så desperat etter å bli proff at han hoppet på det første tilbudet Brann aksepterte. En useriøs spiller er ikke i stand til å se om en klubb er uprofesjonell.
Klæbben kan trøste seg med at han nå er medlem av en ikke fullt så eksklusiv klubb, av de som har hoppet på første tilbud i utlandet - og floppet så det sang.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 21. Feb. 2011, 22:37 »
Huseklepp hadde ihvertfall maksimal uflaks da treneren fikk sparken med en gang han kom til klubben. Han var veldig frisk i innhoppet mot Inter, og stod ikke noe tilbake for resten av laget i kampen mot Genoa (?), og jeg er vel egentlig ikke i tvil om at han hadde blitt satset på om regimeskiftet ikke hadde skjedd. Blir spennende å se hva som skjer når Bari rykker ned. Han har ihvertfall en klausul som lar han forlate klubben på det tidspunktet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #259 på: 24. Feb. 2011, 17:18 »
Huseklepp er allerede gjort tilgjengelig for salg og fått beskjed om at han kan gå på dagen om han får et bud fra russland. Fadese dette her, og man må jo bare synes synd på gutten. Som nevnt så lukter det litt desperasjon av overgangen i utgangspunktet og starten har vært røff.

Etter at han signerer så får trener sparken, ny trener sender signal om mindre satsning på han, ledelsen vil lytte til bud allerede, spillerne angrepet av 200 elleville fans med spark og spytting. Eneste positive er at ledelsen har uttalt seg om at de er glade for at Huseklepp har sagt han ikke ønsker å bli solgt.

Bra han har klausulen, men etter det jeg erfarer så er denne kun gyldig om budet som kommer matcher summen som Bari kjøpte han for. I så måte så er det slettes ikke sikkert at den er rare hjelpen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 25. Feb. 2011, 09:45 »
Har hørt  noe om at treneren ikke vil bruke Huseklepp fordi han ikke snakker italiensk. Høres ut som en bra klubb å være i det. Velkommen til italia, kan du ikke lære deg å snakke språket vårt flytende på tre uker er det på huet og ræva ut.
Selv om du måtte være mye bedre enn de andre spillerne på laget.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 27. Feb. 2011, 14:43 »
Det ryktes at legenden har fått tilbake plassen, og starter som ving mot Fiorentina om 20 minutter. Høres spennende ut, tror nesten jeg må se den kampen.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 27. Feb. 2011, 16:59 »
Og nå når kampen er over, kan jeg vel si at jeg blir overrasket om ikke Huseklepp blir fast inventar videre utover i sesongen.

Simmi

• Gjest
« Svar #263 på: 27. Feb. 2011, 17:00 »
Og nå når kampen er over, kan jeg vel si at jeg blir overrasket om ikke Huseklepp blir fast inventar videre utover i sesongen.
Var han så god? :)

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 27. Feb. 2011, 17:06 »
Han var ikke SÅ ufattelig god, men han var veldig frisk. Baris klart beste offensive våpen ihvertfall. Han hadde også noen flotte raid hvor han forserte en del Fiorentina-spillere.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 02. Mars 2011, 21:59 »
Herregud for en SYK redning på strek av Rangers nå, før målet kom. Spilleren som redda ble dessverre båret ut på båre, men forhåpentligvis går det bra med han.

Syk, syk, syk redning på streken!

Edit: Jeg TROR de akkurat sa at han brakk nakken. ??? Herregud, det er jo bare forferdelig!

Edit 2: Rangers tapte, fikk en mann (alvorlig?) skadet, TRE menn utvist. Eller, Diouf fikk vel rødt kort etter kampen var slutt og 2. treneren til Rangers og treneren til Celtic begynte å krangle og folk måtte dra de fra hverandre. Drama!
« Siste redigering: 02. Mars 2011, 22:46 av boris. »
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 02. Mars 2011, 23:04 »
Må ha vært en relativt vill redning på strek!?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 02. Mars 2011, 23:22 »
Knallhardt skudd som reddes på strek med toppen av hodet. Altså toppen av hodet vendt mot ballen, sånn at hodet og nakken bare blir presset rett bakover. Så ille ut. Sitter egentlig bare og håper at jeg hørte feil og at det kun endte i en hjernerystelse eller noe, men han ble båret ut på båre og greier, og det så ille ut.

"Sasa Papac suspected broken neck.". :-\
« Siste redigering: 02. Mars 2011, 23:42 av boris. »
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 02. Mars 2011, 23:44 »
Hørtes uten tvil jævla skummelt ut.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 03. Mars 2011, 16:43 »
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/marc-wilson-rangers-8649328/

Såg gjennom høydepunktene i Celtic-Ranger, og antar det er i situasjonen ved målet til Celtic at skaden skjer. Ser dog ikke ut som at nakken blir bøyd bakover som boris beskriver. Er også Papac som header unna det skuddet