20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Klubbfotball rundt i verden.  (Lest 201246 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #270 på: 03. Mars 2011, 21:33 »
Det er han ja, og ja, det så ikke så ille ut nå som jeg trodde det gjorde da jeg så kampen. Noen som har hørt noe om skaden hans? Var han uheldig, heldig, whatwut?
Nei.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #271 på: 17. Mars 2011, 09:20 »
http://www.tv2sporten.no/fotball/ovrig/magath-fikk-fyken-i-schalke-04-3443969.html
En av mine favoritt managere (jernmannen) er ledig på markedet. Schalke har hatt en meget rar sesong, lavt i ligaen, med videre i CL og i finalen i den tyske cupen.
Tror nok ikke det tar lang tid før han for en ny jobb da? Desverre blir ikke det Newcastle.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 19. Mars 2011, 18:46 »
Det tok vel bare et par dager eller noe før han var klar for Wolfsburg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 19. Mars 2011, 19:48 »
Tatt betraktning hans relativt korte tidshorisont i ansettelsesforholdene i sine foregående klubber, bør dette være en relativt perfekt mann for vår klubb ja!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 02. April 2011, 00:24 »
Okei, den her passer kanskje ikke inn i tråden her, men poster den her uansett.

"Japanese Messi"

Helt vilt! 9 år gammel! :o Sprøtt!

Jeg synes direkte synd på barn som må spille mot han her. Herregud! :o :o :o
Nei.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #275 på: 02. April 2011, 01:56 »
Gadd ikke se mer enn 1 minutt før jeg konkluderte med at japansk barnefotball er fritt for kroppskontakt, og at det da blir litt mindre imponerende. Men skal innrømme at fyren er god til å være 9 år. :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 02. April 2011, 03:16 »
Syns synd på stakkars medspillere som faen ikke får ta del i spillet :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #277 på: 02. April 2011, 11:47 »
det samme tenkte jeg Kristoffer. Hvis han spiller sånn HELE tiden, så hva i f... gjør de da med medspillere...
Men gode skills hadde han uten tvil!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 02. April 2011, 11:54 »
Er selvfølgelig helt enig med deg, Kristoffer. Alltid kjipt å spille på lag med folk som er superego. Uansett, se åp hvordan gutten fører ball og den ballkontrollen han har. I hele min fotballkariere som varte fra 2-8. klasse spilte jeg aldri med, eller møtte noen som kunne gjøre den slags.

Men kjipt å være 9 år og bli ydmyket av motstanderen. Når jeg var 9 år så var det klyngefotball og dritt som gjaldt. Morsomt, da!
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 02. April 2011, 12:02 »
Ja, ellers er det jo klyngefotball på høyt nivå der. Syk teknikk på han er det uansett, men slike forsvinner jo vanligvis etterhvert :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 02. April 2011, 19:58 »
Så tapte endelig Jose Mourinho en hjemmekamp som trener igjen da Sporting Gijon slo Real Madrid 1-0 på Santiago Bernabeu.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #281 på: 03. April 2011, 11:41 »
Og Barca fikk en aldri så liten luke ned til Real Madrid :D

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #282 på: 03. April 2011, 18:17 »
Registrerer at Xisco har scoret for Deportivo, mens Fabrice Pancrate har blitt byttet ut tidlig for sin greske klubb  ;)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #283 på: 17. April 2011, 20:37 »
Nå har jeg sett noen eller endel kamper av Dortmund denne sesongen. Å i granskogen for et lag de har. Er helt sykt å se de springe rundt der. Håper de greier å beholde troppen slik at de kan utvikle seg videre, for jeg tror dette laget med 2 år i ryggen å med et par forsterkninger kan vinne Champions League.
Kunne selvsagt tenkt med noen spillere fra de i Newcastle trøya, men kommer neppe til å skje.
Sahin har forresten en utkjøps klausul på 6 eller 8 mill euro tror jeg det er :o

Siden Leverkusen tapte i dag og de vant, ja da trenger de bare 8 av 15 poeng for å hente hjem trofeet.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 18. April 2011, 14:30 »
Siden Leverkusen tapte i dag og de vant, ja da trenger de bare 8 av 15 poeng for å hente hjem trofeet.

Nå gjenstår det kun fire serierunder i Tyskland da, og Dortmund leder med 8 poeng på Leverkusen. Så de trenger kun å plukke fire poeng på sine fire siste kamper.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM