20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Klubbfotball rundt i verden.  (Lest 200576 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #585 på: 24. Juli 2012, 10:14 »
Litt kjipt å tenke på, Zizou kunne vært nufc-spiller..!
http://www.footballfancast.com/2012/07/premiership/simply-the-top-ten-football-transfers-that-might-have-been/attachment/as-roma-v-real-madrid-2

I 1996 står det, da var det Keegan som var manager. Litt merkelig at Keegan ikke mente han var god nok når han var fast på det franske landslaget som imponerte i EM i 1996. Tapte riktignok på straffespark i semifinalen mot Tsjekkia, men viste vel allerede da at de hadde en landslag å regne med i årene som kom. Zidane var i tillegg en av de yngste i troppen. For 1,2 mill pund ville det jo vært en latterlig god deal.

Jeg mener å huske at Manuel Rui Costa (den elegante midtbanespilleren med fortid i Fiorentina, Milan og på det portugsiske landslaget) på det nærmeste var klar for NUFC da Dalglish var manager i klubben. Men før avtalen ble gjennomført fikk Dalglish fyken og Ruud Gullit var tydeligvis ikke like keen på en avtale med Rui Costa.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #586 på: 24. Juli 2012, 12:06 »
Mange slike saker da. Torres ble i sin tid veid for lett av Sir Bobby. Henry ble ikke funnet god nok av Sir Alex og CR ble heller ikke sett på som talentfull nok for Houllier.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #587 på: 24. Juli 2012, 14:28 »
Ja, men Zidane, Rui Costa og Gazza til NUFC på 90 tallet. Sammen med Shearer, Albert, Ginola, Lee, Asprilla, Ferdinand, Batty, Beardsley, osv.
Kunne vært litt av et lag!

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #588 på: 27. Juli 2012, 17:17 »
Visste kje kor eg skulle poste denne, vårt nye kjøp Good:
http://www.nufcfans.co.uk/video-newcastles-newest-recruit-reflects-on-toon-switch/
Venter i spenning...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #589 på: 27. Juli 2012, 17:21 »
Bare hos meg den linken ikke funker?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #590 på: 05. Aug. 2012, 16:40 »

Peter

• Gjest
« Svar #591 på: 11. Aug. 2012, 00:09 »
Vet ikke helt hvor dette hører hjemme, men kan vel spørre her :)

Har tenkt meg på Norge-Hellas for å se mitt favorittlandslag unntatt Norge, Hellas. Er jævlig keen på å møte en del av spillerne(Samaras, Karagounis, Papadoupolous osv), og da helst på ett annet tidspunkt enn etter kampen når de er på vei til spillerbussen.
Så spørsmål 1 er: Trener landslagene Norge møter fortsatt på Nadderud i forkant av landskampen? Møtte Gudjohnsen & co der ifjor, men det var før Stabæk byttet til Nadderud som hjemmebane, så er usikker...
2. Hvilke(t) hotel pleier landslagene å sjekke inn på?
3. Når kommer de til Norge?

Vet dette kanskje er litt vanskelig å svare på, men håper det er noen som kanskje kan gi meg noen svar :)

Takk på forhånd!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #592 på: 11. Aug. 2012, 00:38 »
Du tvinger meg jo til å spørre :) Hvorfor Hellas?

Peter

• Gjest
« Svar #593 på: 11. Aug. 2012, 00:58 »
Vel, det startet vel som en greie der jeg alltid var Hellas på FIFA når jeg spilte mot venner. Så jeg prøvde å kopiere Hellas' spillestil med 5-3-2, ultradefensiv-kontringsangrep... Etterhvert som jeg stort sett alltid vant med denne taktikken og dette laget, begynte jeg å like Hellas i virkeligheten også, merkelig nok :P Liker måten laget skiller seg ut på, med sitt eget spill + de har en del dritkule spillere som den 2 meter høye driblefanten Samaras, som er elendig på hodet med herlig teknikk!  :D
Hehe vanskelig å forklare men Hellas har liksom blitt mitt lag da, sjukt nok  :koko:

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #594 på: 11. Aug. 2012, 03:17 »
Samaras er gud, Peter! Hvis jeg skulle velge mellom deg og Samaras, så ville jeg ha valgt deg. Men deg ville blitt en "Hard choice", så du er ganske kul du og!
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #595 på: 12. Aug. 2012, 02:33 »
Moa scoret et helt ok mål mot mænju i dag:

http://www.youtube.com/watch?v=qp5yMWTy4fY

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #596 på: 12. Aug. 2012, 02:58 »
Samaras er gud, Peter! Hvis jeg skulle velge mellom deg og Samaras, så ville jeg ha valgt deg. Men deg ville blitt en "Hard choice", så du er ganske kul du og!

:ler:

Peter

• Gjest
« Svar #597 på: 12. Aug. 2012, 03:23 »

:ler:

Hehe, Aslak er legende!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Nei.

Peter

• Gjest
« Svar #599 på: 13. Aug. 2012, 12:21 »
Noen som vet når Hellas lander i Norge? Det er privatlandskamp, samles de 1 eller 2 dager før kampdagen?