20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nottingham Forest - Newcastle United (17.oktober 18:20)  (Lest 27969 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Nottingham Forest - Newcastle United (17.oktober 18:20)
« Svar #150 på: 17. Okt. 2009, 20:16 »
Latterlig prestasjon. Håper Ameobi kommer tilbake snart..

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 17. Okt. 2009, 20:17 »
Fryktelig dårlig. Vi taper helt fortjent. Forrest er et av de bedre lagene i ligaen og kan lett komme opp på en play-off når vi teller opp poengene, men spillet idag kan ikke forsvares.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #152 på: 17. Okt. 2009, 20:18 »
Årets verste kamp sammen med den mot Peterborough. Det at vi ikke scorer bekymrer meg. Tror vi taper idag pga. mangel av Steven Taylor. Jævelig typisk at de scorer på et soleklart offsidemål. Ranger burde blitt bytta inn mye før, og undertegnede mener han bør starte neste kamp. Alt for mange feilpasninger idag, unødevendige kort. Ræva dommer. Drittmotstander som bare drøyer og drøyer, og legger seg bakpå.  >:(
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #153 på: 17. Okt. 2009, 20:18 »
ELENDIG! noen er jo verre enn andre, men skal ikke nevne navn!
Dette går bare ikke...!

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #154 på: 17. Okt. 2009, 20:19 »
Plutselig starter ting å gå imot oss igjen, skader på nøkkelspillere og dommer avgjørelser..

Idag ble det 2 offside mål, desverre står bare det et av målene som gjør at vi taper, surt!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 17. Okt. 2009, 20:19 »
1. omgang er vi sjokkerende, 2. omgang beviser hvilke utfordringer vi står overfor i ligaen. Nottm kjempa med alt de hadde, og la seg som en mur fremfor målet. Og vi makter ikke skape stort. Spesielt Harewood og Løvenkrands var elendige i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #156 på: 17. Okt. 2009, 20:21 »
Latterlig prestasjon. Håper Ameobi kommer tilbake snart..

Enig, slepper vi å sjå bamsemomsen Harewood frå start. Ranger burde heilt klart starta kampen etter min meining.

Ellers så begynner realiteten å komme til Newcastle, vi har jo strengt tatt vore griseheldige i sesongstarten. Møkkafotball.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

andrtve

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #157 på: 17. Okt. 2009, 20:23 »
har vi ikke tapt hver gang vi spiller med de draktene?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 17. Okt. 2009, 20:23 »
Håper vi får se Carroll - Ranger igjen på topp. Harewood og Løvenkrands hadde ikke spilt mye før vi satt dem inn og begge virker i dårlig form fortsatt.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 17. Okt. 2009, 20:31 »
Målet til Forest var da ikke offside? Slik jeg ser det ligger Raylor langt innenfor resten av forsvarsfireren og opphever offsiden.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 17. Okt. 2009, 20:34 »
Skuffende...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 17. Okt. 2009, 20:42 »
Nottingham dominerte fra start og var veldig gode i 1. omgang. Da skapte vi kun en mulighet: Frisparket til Raylor som Harewood styrte i stolpen. Vi var heldige at vi kun gikk til pause med bare 1-0.

Logisk nok tok vi mere over i 2. omgang, noe som var naturlig siden Nham akkurat hadde scoret før pause. Vi fikk noen brukbare muligheter, blant annet 1 redning på strek, men den kom mer av at ballen spratt rett vei enn av fint spill.  Den til Løven var også stor. Men ingen av mulighetene var av den gigantiske arten.

Det største problemet i dag synes jeg, er at CH stilte med feilt lag. Løven er ikke god på kant. Han er en klassisk spiss: rask, gode avslutninger med venstre, og god til å ta de rette løpene. Dessverre har han alt for dårlig grunnteknikk til å spille på kant. Og det bør CH skjønne. Jeg mener Løven bør spille fordi han har fart, hvilket resten av laget manger. Men han MÅ spille på topp. Han vil da utfylle Harewood, Caro eller Ranger som alle er klassiske targetspisser. Løven på topp ville ha medført et Nhamforsvar som i større grad måtte passet på å ikke avgi et for stort bakrom.

Harwood og Caro på topp ble dessverre for lite bevegelig og det syntes i dag.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #162 på: 17. Okt. 2009, 20:43 »
Målet til Forest var da ikke offside? Slik jeg ser det ligger Raylor langt innenfor resten av forsvarsfireren og opphever offsiden.

Begge offside-situasjonane er riktig etter min meining. Vi taper denne kampen fordi vi rett og slett var elendige.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 17. Okt. 2009, 22:32 »

Helt riktig. De som sier at forestmålet var offside, bør få av seg newcastlebrillene. Raylor opphever, som du sier...

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 18. Okt. 2009, 12:13 »
Kantspillet og Simpson som midtstopper var det utslagsgivende i denne kampen. Smith sitt tidlige gule var også avgjørende tror eg... Alt i alt en dritkamp fra vår side  :-\