20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Nylig blitt fan eller elvenkind? Siden det står 2009
Sitter på ett hjemmesnekret excel-ark over kampene og prøver å hente ut litt info fra det. Sikkert ikke interessant for alle, men jeg legger nå ut litt likevel så får dere heller bue hvis dere føler for det. Har ikke individuelle stats på spillere, kun på kamp-totalen. Anyways, here goes:TotalerPoeng tatt hjemme: 12Poeng tatt borte: 10Prosent av totale poeng tatt hjemme: 55%.Prosent av totale poeng tatt borte: 45%.Prosent av maksimalt antall mulige poeng tatt hjemme: 100%Prosent av maksimalt antall mulige poeng tatt borte: 67%Prosent av maksimalt antall mulige poeng tatt totalt: 81%MålMål hjemme: 8 totalt, 3 i første omgang (18%), 5 i andre omgang (29%).Mål borte: 9 totalt, 7 i første omgang (41%), 2 i andre omgang (12%).Mål imot hjemme: 1 totalt, 0 i første omgang (0%), 1 i andre omgang (25%).Mål imot borte: 3 totalt, 2 i første omgang (50%), 1 i andre omgang (25%).Måldifferanse hjemme: +7Måldifferanse borte: +6Tjah. And there you have it. Blir vel noe mer interessant lesning nærmere midten av sesongen tenker jeg når man har litt mer tall å basere statestikken på.
For all del Ole Reidar. Men lurte på om det var Shearer som manager som trakk han til klubben?Sånn som Shearer som spelar trakk meg til klubben. Er Alan Shearer, og den dagen han signerte for klubben som gjorde at eg vart Newcastle supportar.