20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Marlon Harewood  (Lest 11825 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Marlon Harewood
« Svar #30 på: 27. Des. 2009, 18:15 »
Nå som Ameobi er frisk igjen, så synes jeg vi tjener mye mer på å ikke skrive en ny avtale med Harewood, og heller gi Ranger litt flere sjanser.
Dessuten tror jeg vi kan ha godt av en annen spisstype. Vi trenger ikke tre store, sterke murbrekkere. Da kan vi heller ha to raske bakromsspisser, to sterke og en vi ikke helt vet hva er ennå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 27. Des. 2009, 18:58 »
Eller at vi går for Leeds Beckford. Har ikke sett så mye av boyd til å vite hva han står for
Helt enig!

Season 2009 - 10

Competition    Apps        Goals
League           18  (0)    12

han mistet min stemme etter forrige liga kampen til Leeds. Så dere mål showet i pausen på Newcastle kampen så fikk dere jo se reaksjonen hans når han ble byttet av... Han får ikke spille fast i Newcastle.. Og hvis han skal være en surkelugg og verdensmester så vet jeg ikke om jeg vil ha han. leppa var på størrelse med Martins sinn..

Vi har god stemning i garderoben, vi trenger ikke surkelepper inn i stallen.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #32 på: 28. Des. 2009, 09:46 »
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Newcastle-stunned-by-Aston-Villa-s-250-000-loan-fee-demand-for-striker-Marlon-Harewood-article269135.html
Blir nok ikke noen forlengelse av denne avtalen. Villa krever penger å det kommer ikke Newcastle til å godta. Burde iallefall ikke det.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #33 på: 28. Des. 2009, 10:15 »
Jeg skjønner godt at Villa vil ha penger av oss for å leie Harewood ut sesongen.
Hans kontrakt går ut til sommeren, og hvis vi nå låner han gratis, får ikke Villa noenting for han. Ser for meg at de prøver å selge han i januar ..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 28. Des. 2009, 12:19 »
Eller at vi går for Leeds Beckford. Har ikke sett så mye av boyd til å vite hva han står for
Helt enig!

Season 2009 - 10

Competition    Apps        Goals
League           18  (0)    12

NEII OG ATTER NEI!! Jeg har sett samtlige leedskamper sendt på tv i år. Greit at han har god statistikk, men det kommer mye av nivået han spiller i.  Jeg har ikke sett ham dominere i en eneste kamp. Mot non-leaguelaget Kettering var han totalt usynlig. Han jobber for lite og har dårlige holdninger. Dessuten mangler han fotballforståelse. Han sentrer ikke til spillere i åpenbart bedre posisjoner og avslutter fra 20 meter når han kunne ha ført ballen mye lengre. Av og til scorer han noen vakre mål, men det hjelper så lite når han ikke er i stand til å putte fra 2 meter. Er overbevist om at han kommer til å ramle gjennom i Wanker hvor han da møter enda bedre forsvar. Han er middelmådig på alle områder: ok fart, ok teknikk og ok avslutter. Absolutt ikke en spiller som holder pl-nivå. Hadde gutten vært yngre, dvs 20 år ville han vært en meget lovende.  Men han er født i 83, mao blir han snart 27 år. Wanker er hans maksnivå. Og jeg tviler på at han vil duge der også. Mest pga av hans svake fysikk. Men vi kunne gjerne ha hentet Snodgrass på Leeds.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 28. Des. 2009, 14:39 »
Ja Beckford er vel kanskje for gammel til å bli en ny andy cole, og ikke får han en spiller som beardsley som makker heller.Noen som har sett noe særlig av Boyd? Ryktes at vi hadde folk på tribunen under gårsdagens rangers kamp.
Andreas Martins

Peter

• Gjest
« Svar #36 på: 31. Des. 2009, 17:53 »
Jeg skjønner godt at Villa vil ha penger av oss for å leie Harewood ut sesongen.
Hans kontrakt går ut til sommeren, og hvis vi nå låner han gratis, får ikke Villa noenting for han. Ser for meg at de prøver å selge han i januar ..

Når Harewoods kontrakt går ut til sommeren om han ikke blir solgt før, ser jeg gjerne at vi gir ham en 1 årskontrakt med pay of you play lønn ting. En gratis spiss vil jeg ikke si nei til. Behøver jo ikke og spille fra start alltid heller.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #37 på: 01. Jan. 2010, 12:14 »
Er vel nesten ingen klubbar som opererar med ein pay-as-you-play deal. Dette er nok ønsketenking for oss supporterar.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Peter

• Gjest
« Svar #38 på: 01. Jan. 2010, 12:30 »
Er vel nesten ingen klubbar som opererar med ein pay-as-you-play deal. Dette er nok ønsketenking for oss supporterar.

Luis Saha blir betalt på den måten av Everton tror jeg. Det hadde uansett vært en bra løsning ved et evt kjøp av Harewood.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 01. Jan. 2010, 13:30 »
Harewood er såpass ung at eg ikkje kan tenke meg at han vil gå med på en ett års kontrakt med "pay as you play" lønning. Vil tro at han får nok av alternativ i sommer til å takke blankt nei til et slikt forslag.

Peter

• Gjest
« Svar #40 på: 01. Jan. 2010, 14:06 »
Harewood kommer trolig til og være eldre enn Saha var da ha signerte sånn kontrakt. Saha var nettop blitt 30, Harewood kan fort bli 31 hvis vi signer ham.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #41 på: 01. Jan. 2010, 14:33 »
Tror Marlon Harewood fyller 31 selv om vi ikke signerer han ;)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 01. Jan. 2010, 18:41 »
Harewood kommer trolig til og være eldre enn Saha var da ha signerte sånn kontrakt. Saha var nettop blitt 30, Harewood kan fort bli 31 hvis vi signer ham.

Skadestatistikken til Saha i man.utd var så ekstrem at du ikke engang kan sammenligne hans tilfelle med Harewood.

Håper forresten vi holder oss borte fra Harewood, han har ikke imponert meg.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #43 på: 02. Jan. 2010, 12:37 »
Tror også at Owen har en slik løsning i Man U...hvorfor hadde ikke vi det med han?Da hadde han ikke kostet oss så mye..

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #44 på: 02. Jan. 2010, 12:47 »
Fordi han var en bedre spiller på det tidspunktet, dessuten var han 4 år yngre og en spiss i verdensklasse. Slike spillere går ikke med på en pay-as-you-play kontrakt.