20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Marlon Harewood  (Lest 11822 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Marlon Harewood
« Svar #45 på: 02. Jan. 2010, 13:01 »
Tror også at Owen har en slik løsning i Man U...hvorfor hadde ikke vi det med han?Da hadde han ikke kostet oss så mye..

Etter hva jeg har forstått så har Owen en god fast lønn, men ganske heftige bonuser om han gjør det bra.
Og som Anders skriver her så hadde Owen et helt annet utgangspunkt når han forhandla kontrakt med Newcastle enn hva han hadde i sommer.
Så at Owen ikke hadde den type kontrakt hos oss er ikke så rart.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 02. Jan. 2010, 18:08 »
Hehe. Nei. Ganske umulig å sammenligne de situasjonene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #47 på: 03. Jan. 2010, 16:13 »
Nemnde dette i Plymouth-kamptråden også. Med Harewood på plass mot Derby og Plymouth er eg temmeleg sikker på at vi hadde stått igjen med tre poeng og eit sikra avansement. Ranger, Løven og Carroll er ikkje sikre målscorarar og Ameobi vil alltid variere veldig.

Aktuelle Beckford hadde eit fint mål i dag, og verkar til å vere ein mann til å stole på framfor mål. Han har også ein del fysiske kvalitetar som bør gjere han moden for ligaspel i CCC. Vi har dog sett fleire gode CCC-spissar som ikkje tek nivået i PL, så eg er skeptisk til å blåse vekk det vesle vi har av midlar på han.

Då er eg meir gira på eit nytt lån av ein med fortid i PL, som har bevist noko på det nivået. Med andre ord noko ala Harewood-avtalen. Så kan vi heller kjøpe inn ein meir merittert spiss i sommar, når vi veit kva divisjon vi spelar i til neste år.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #48 på: 20. Jan. 2010, 00:07 »
Saksa frå icNewcastle.co.uk

Meanwhile, Hughton revealed that he hopes to make progress in the transfer market this week and hinted that Marlon Harewood could be his new number one striker target.

?Marlon was one that we were always considering. He got better over the period of time he was here,? he said.

?Of course we will be making decisions because we have to.?

Køyr på, seier berre eg. Tusen gongar heller Harewood enn Beckford.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 20. Jan. 2010, 12:07 »
Seier ja takk til Harewood. Han er ein betre goalgettar enn dei spissane vi har no.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 20. Jan. 2010, 13:11 »
Vi har jo en nr 11, som har vært veldig flink til å dukke opp på rett plass til rett tid i det siste. Har plenty med spisser,  hent inn en sentral midtbanespiller og en god høyreback (ikke Homer) sier jeg!!! ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 20. Jan. 2010, 15:32 »
Syns det er åpenbart at vi har blitt dårligere etter at Harewood dro. Vi har skapt kanskje fler sjanser, men scorer på langt mindre. Carroll og Rabger har enda mye å gå på, Ameobi er en humørspiller uten like, og Løven må enda kunne prestere jevnt. Harewood har også tidligere bevist ting i PL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 22. Jan. 2010, 14:09 »
Skeptisk til Harewood, men når Beckford blir i Leeds, og vi trenger en ekstra målscorer, så er vel muligens Harewood bedre enn ingenting. Men det er bare såvidt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon