20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Cardiff - Newcastle United (13. September 15:05)  (Lest 42481 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Cardiff - Newcastle United (13. September 15:05)
« Svar #255 på: 13. Sep. 2009, 18:53 »
Noen er vel mer oppmerksomme enn andre, Daniel ;)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #256 på: 13. Sep. 2009, 18:58 »
uansett om han får en 1 eller 10 så var det fantastisk med 3 poeng som førte oss opp på topp!! Å! SÅ DEILIGT!!!

Harper e så skummelt avslappa i adle situasjonar at eg får frysningar kvar gong han redda eller e ute å henta ball. hehe...

Kampen idag viste at me kan gå heile veien me detta :) Men om me hadde spelt mot et bedre lag hadde me bleen straffa for møkje så me gjorde idag. Heldigvis klarte ikje Cardiff å jera noge med dei feiliene me gjorde, om dei e dårlige eller om me gjorde dei dårlige vett eg ikje. Men Hughton har omvandla detta laget og fått gull av gråstein :)
+ at eg elska når spelerar så Ranger får tillit, og atpåtil slår te!

Det typisk ein dårlige trenar å heller prøft me feks Nolan på topp aleina i plassen for ein ungutt som kan feila....!

Howay!!!
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 13. Sep. 2009, 19:14 »
Det som er viktig, er at folk må tenke på kamputviklingen når de setter karakterer, og ikke bare rene prestasjoner.

-Når vi går opp i ledelsen borte mot Cardiff, et lag som ikke har sluppet inn et eneste mål på hjemmebane i år, så ligger det i kortene at vi kommer til å bli presset i store deler av kampen, og at vi må ligge lavt - vi er faktisk ikke såå mye bedre enn Cardiff, tro det eller ei.

Derfor kan man ikke forvente feiende flott angrepsfotball når kampen utvikler seg som den gjorde i dag. Når man tar ledelsen i slike kamper er det aller viktigste å hindre motstanderene å komme til store sjanser - noe vi klarte med glans! Det var svært få ganger Steve Harper måtte i aksjon, og vi står nå med null baklengs i fem kamper på rad i serien!

Perfekt kamp, bortsett fra kortene til Smith og eventuelle skader på utbytterne!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 13. Sep. 2009, 19:57 »
Vi skal også huske på at Cardiff kom til finalen i FA-cupen i fjor.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 13. Sep. 2009, 20:00 »
Merkelig at det er noen få på dette forumet som mener 3 og 4 er riktig karakter, mens på alle andre forum så er det karakteren 6 og 7 som går igjen... :P

Synes ikke det er så merkelig, for Enrique er en spiller man enten elsker eller hater. Sterk, rask og teknisk, men ofte en horibel passningsspiller. I dag synes eg han fortjerner en 6'er, fordi han ikke ikke slo så mange pasningsfeil som vanlig. Utenom pasningene var han solid som vanlig !

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 13. Sep. 2009, 20:05 »
Jeg har overhodet ikke noe mot Enrique. Men han kan ikke å plassere seg. Han presser feil, han har etterlater seg et hav rom og slurver enormt med pasningene. Godt eksempel er da Colo måte ut og presse ut på kanten fordi Enrique hadde vært med frem.  I stedet for å felle inn og erstatte det rommet som Colo etterlot seg, gikk Enrique ut sammen med Colo. Hadde Cardiffspilleren klart å venne opp på Colo ville han hatt fri vei til mål.

Dog er han suveren mann mot mann, men akkurat for tiden er han ikke noe tess når det gjelder plassering og pasninger. Dere kan ikke gi en 7'er til en spiller som plasserer seg åpenbart feil, og kunne ha kostet oss 4 poeng i løpet av 2 kamper. Da ville pipa hatt en annen lyd hos dere også.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #261 på: 13. Sep. 2009, 21:14 »
Må bare dra frem denne:
http://www.dagbladet.no/2009/08/07/sport/fotball/newcastle/7555927/
Fredheim var, er ,vil bli for alltid idiot ;D fucking rød supporter.
Who else...... Alan Shearer

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #262 på: 13. Sep. 2009, 21:40 »
Jeg synes ikke denne kampen var så sinnsykt bra akkurat, men vi vant, og det er det viktigste.
Jeg er derimot skuffet over at vi lar oss presse så mye som vi gjør, det er veldig lite som skal til før vi får ett mål imot. Det er vanskelig å ri på en ledelse så lenge.

Vi må prøve å sette fart med ball noen ganger, det er vi veldig dårlige på.
Howay the lads.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #263 på: 13. Sep. 2009, 21:54 »
Fikk bare sett 2.omgang men ble ikke imponert, men Cardiff imponerte heller ikke og det overrasket meg egentlig. Hadde trodd at de skulle være bedre i og med at de har startet like bra som oss og hadde hjemmebane, men mot bedre lag som oss klarer de ikke spille så bra og det sier kanskje litt hvorfor de aldri rykker opp. Vi forsvarte oss greit i 2.omgang mot ett noe tamt Cardiff-angrep og alt i alt er jeg storfornøyd med tre poeng til tross for at vi ikke produserer så alt for mye sjangser  8)

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #264 på: 13. Sep. 2009, 22:51 »
3 deilige poeng!

Vi går ut og tar kontroll over kampen fra start av og legger et trykk på cardiff, får mange dødballer uten å skape de store sjansene. Cardiff skaper ingenting. Så kommer scoringen og at kampen blir som den blir etterpå er bare naturlig som mange her sier. Veldig bra gjennomført kamp av våre gutter. men vi er heldige som slipper unna straffe i situasjonen hvor chopra skyter ballen mot mål og den treffer saylor i hånda, men men av og til skal nå me ha litt tur og

Peter

• Gjest
« Svar #265 på: 13. Sep. 2009, 23:09 »
Min børs(uten begrunnelse)

Steve Harper: 6
Danny Simpson:5
Steven Taylor:6
Fabricio Coloccini:7
Jose Enrique:5
Alan Smith:6
Joey Barton:6
Ryan Taylor:7
Danny Guthrie:5
Kevin Nolan:5
Nile Ranger:8BB

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 13. Sep. 2009, 23:18 »
Ser ikke helt korleis Simpson og Enrique kan fortjene en dårlige karakter enn det Barton gjør, som eg synes hadde nok en svak dag på jobben.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 13. Sep. 2009, 23:20 »
Simpson var meget solid i dag synes jeg. Trygg bakover og flink til å bli med fremover! Håper virkelig vi signerer han permanent i januar!

Peter

• Gjest
« Svar #268 på: 13. Sep. 2009, 23:21 »
Ser ikke helt korleis Simpson og Enrique kan fortjene en dårlige karakter enn det Barton gjør, som eg synes hadde nok en svak dag på jobben.

Barton burde kanskje ikke fått så mye, men valgte hele tall, ellers kunne han landet på 5,5.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 13. Sep. 2009, 23:27 »
Skjønner ikke hvordan Smith kan ha dårligere karakter enn Raylor heller. Min børs ser slik ut:
Harper 7

Simpson 7
Saylor 6
Colo 8
Enrique 6

Raylor 6
Smith 7,5
Guthrie 5
Barton 5,5
Nolan 5,5

Ranger 7,5

Håper også vi signer Simpson permanent basert på det han har vist til nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida