20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Crystal Palace - Newcastle (Lørdag 22.08, kl 1600)  (Lest 51011 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Crystal Palace - Newcastle (Lørdag 22.08, kl 1600)
« Svar #255 på: 23. Aug. 2009, 00:24 »
Sier ikke i mot det jeg, men at Lua Lua ikke kom inn er jeg ikke så negativ til. Jeg ser heller at vi hadde kjørt inn Kadar, Xisco, eller Donaldson om han hadde vært med. Vet ikke hvorfor, men Lua Lua har virkelig ikke vist meg noe som tilsier at han vil slå igjennom med det første, har mer trua på de andre gutta. Men at han burde spilt foran Geremi har jeg aldri sagt noe i mot :)

toonviking

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #256 på: 23. Aug. 2009, 01:52 »
Nok en seier, og en helt konge følelse! Bedre å kjempe i toppen av Coca Cola enn i bunnen av PL. Men det er veldig mye igjen av sesongen, og det skal dermed mye til for å rykke opp igjen.

Inntil det får vi glede oss med en uavgjort og tre seire. Det er jammen ikke dårlig!! Det gjør virkelig noe med humøret.

Howay the Lads!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 23. Aug. 2009, 03:35 »
Jeg mener det er tåpelig å tenke som så at LuaLua ikke bør få innhopp, fordi han ikke har overbevist de ytterst få gangene han tidligere har fått sjansen. Åtte minutter på slutten mot Reading, i en kamp som allerede var avgjort, og hvor begge lag mer eller mindre ventet på sluttsignalet, kan ikke brukes verken for eller mot gutten.

Jeg vet ikke hvor stort talent LuaLua er, og hvordan nivået hans er akkurat nå, i forhold til potensialet. Uansett mener jeg at så lenge troppen vår er så syltynn som den er, så bør LuaLua settes inn 10 av 10 ganger i stedet for Geremi. I hvert fall om det er snakk om å sette inn en ving/offensiv midtbanespiller. LuaLua blir ikke bedre av ikke å få prøve seg sammen med de store gutta.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #258 på: 23. Aug. 2009, 04:24 »
Nok en seier, og en helt konge følelse! Bedre å kjempe i toppen av Coca Cola enn i bunnen av PL. Men det er veldig mye igjen av sesongen, og det skal dermed mye til for å rykke opp igjen.

Etter kampen mot Palace har vi en seiersprosent på 75. Holder vi det ut sesongen har vi minst 102 poeng ;) Ærlig talt er det realistisk hvis det ikke selges fler, og vi unngår de verste skadene. Samt forsterker med 2-3 spillere. Det vil si at vi kan tape/spille uavgjort i 12 kamper (46 delt på 3 ble 11,5. Så 3/4 ble 34,5. Regnestykket mitt er rundet nedover, så tok utgangspunkt i 34 kamper). Holder gløden og engasjementet seg, ser jeg ikke hvorfor det ikke skulle være mulig :) Vel optimistisk? Joda, men man må ha troa :)
Rekorden for Coca Cola Championship (startet 2004-05) er 106p av Reading. Ser ikke hvorfor vi ikke kan utfordre den. Med Fru Fortuna på vår side ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 23. Aug. 2009, 04:36 »
Fru Fortuna? Ved Newcastles side?
Hahaha. Nå har du fått i deg feil piller.

Lykken står alltid den kjekke bi, er det visst noe som heter. Vel Newcastle er ikke, og har aldri vært spesielt kjekke. Det er jo bare å se på herrene Freddy Shepherd, Mike Ashley og Derek Llambias.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #260 på: 23. Aug. 2009, 04:42 »
Vel Ludvig, jeg mener det ikke er umulig. Om det er spesielt mulig sett i praksis, kan vel diskuteres. Men at det er morsomt å tenke på at det er teoretisk mulig, skal jeg neggu ikke legge skjul på!
Ikke alle er negative, og jeg går med den innstillingen der alt er mulig, bare man jobber hardt nok. Newcastle er, skal være hvertfall, bedre trent generelt sett enn de fleste andre lagene. Newcastle skal inneha mye mer kvalitet i laget enn de fleste andre lagene. Newcastle skal herje mer enn de andre lagene. Newcastle, Boro og WBA skal kjempe helt i toppen. Hvis en av de ikke havner innen topp 6, er det en krise for alle tre. Sleng på Cardiff, Sheff Utd og et lag til, så har du topp 6 ved sesongslutt. Slik det burde være.

Btw, til din store skuffelse bruker jeg ikke piller :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #261 på: 23. Aug. 2009, 04:45 »
Søren å. Da må det være smurfedrops du har spist. :P

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #262 på: 23. Aug. 2009, 04:47 »
Tok IFA, hvis det har noe å si ;)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 23. Aug. 2009, 08:40 »
Geremi kom forøvrig inn i dag også, mens Lua Lua ble sittende på benken. Skandale!!!

Tror ikke det har noe å si. Geremi kom inn i det 89. minutt i den hensikt (nesten garantert) å drøye tiden, sette ned tempoet på kampen og ligge lavt slik at vi holder nullen å ror i land en sterk 2-0 seier på bortebane mot et lag som definitivt vil kjempe i toppen. Dette byttet er jeg nesten 100% sikker på var taktisk fra CH og CC.

Jeg hadde blitt mer skeptisk om vi lå under med ett mål, 20 min igjen av kampen og vi hadde gjort det samme byttet. Det hadde jeg ikke likt.

LuaLua vil garantert få sine sjanser, men kampen om en plass på midtbanen er steinhard for øyblikket. Men et salg av enten Jonas eller Geremi, eller begge 2 for den saks skyld, vil gjøre at LuaLua plutselig er blant de første 11.

toonviking

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #264 på: 23. Aug. 2009, 11:21 »
@ Anders:

Ja, det er lov å håpe og være optimist etter denne fine seriestarten. Som jeg før har skrevet, vil god innsats i serien nok gjøre sitt til at klubben blir mer attraktiv, både å være i og komme til for nye spillere.

Men en faktor er jo rotet omkring klubbledelsen. Dertil kommer spenning angående salg av klubben. 

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 23. Aug. 2009, 11:57 »
Kanondeilig med 3 poeng i en vanskelig bortekamp! To fine mål i tillegg ;) Taylor sitt var en perle  :D

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #266 på: 23. Aug. 2009, 12:09 »
Noen som har link til målene?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 23. Aug. 2009, 12:14 »
Haha, morsom video:

Ikke at du ser noe, men fortsatt!

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #268 på: 23. Aug. 2009, 12:16 »
vi holder nullen å ror i land en sterk 2-0 seier på bortebane mot et lag som definitivt vil kjempe i toppen

Eg tror definitivt IKKE at Palace vil kjempe i toppen. Eller det kommer jo ann på hva du mener med toppen. Tror ikke de klarer å kjempe om play-off plass men havner midt på tabellen. Men er jo litt tidlig å si ennå. Men var en sterk borteseier ja og klarer vi å fortsette denne trenden ser det veldig lyst ut  8)

krijo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil