20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Crystal Palace - Newcastle (Lørdag 22.08, kl 1600)  (Lest 50660 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Crystal Palace - Newcastle (Lørdag 22.08, kl 1600)
« Svar #240 på: 22. Aug. 2009, 19:29 »
Glimrende.
Dette var jo utrolig bra, holde nullen å vinne borte. Vi er ikke vant med slik kost. 3 kamper etter hverandre med seier, ja det ser veldig bra ut.
Men det viser å at vi iallefall må holde på de spillerene som er igjen. Blir spennende å se, hvordan vi bygger videre på denne starten i Championship.
Godt for spillerene å få selvtilitt, gleden av å vinne kamper å ikke minst holde nullen.
Heia Newcastle 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #241 på: 22. Aug. 2009, 19:48 »
Oustadning sier BBC om Guthrie.
Nydelig med seier i London. Satser på den fjerde på rad når Leicester kommer på besøk.
Stolt supporter siden 7.juli 1989!
20 years of pride & glory!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 22. Aug. 2009, 20:09 »
Fra Skunkers:

Just back from the match. Enrique had a cracking game. (In my opinion) Jonas had another average performance (with the exception of the assists). He fell over the ball at least twice, looked terrified to go past the half way line and had the ball taken off him on more opportunities than I can remember. Simpson looks tidy. Collocini made a few (minor) errors but generally looked a lot better than in recent weeks. Taylor was excellent. Constantly shouting at the defenders around him, making sure everybody was in position...which makes a change. Smithy had another "captains performance" and Shola looked vaguely interesting, but as far as his shooting goes...normal service is resumed.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 22. Aug. 2009, 21:24 »
Geremi kom forøvrig inn i dag også, mens Lua Lua ble sittende på benken. Skandale!!!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #244 på: 22. Aug. 2009, 21:43 »
Noen som har link til målene? Ivrig:)
Who else...... Alan Shearer

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #245 på: 22. Aug. 2009, 22:28 »
http://newutd.no/diskusjon/index.php?topic=3563.msg189438#msg189438

Høgdepunkt frå CCC og Newcastle sine kampar så langt i sesongen. Reknar med dagens kamp er ikkje langt unna.

Flott Christian  8) men hvordan kan det ha seg at Sky Sports har fått med seg målet på onsdag men kampen ble ikke vist....? flott mål av Ameobi forresten  8)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #246 på: 22. Aug. 2009, 22:41 »
Kansje de har noe ang rettigheter ifra Newcastle tv 8)
De viser jo alle hjemmekampene over nettet tror jeg. Så ligger nok noe der, for hørte var ikke live, men ble komentert ifra studio.

Det som er konge, det er å høre sky`s kommentatorer kommentere live, bare høre de går bananas på 1-0 å 2-0 mot Reading. Sånn skal fotball kommenteres.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #247 på: 22. Aug. 2009, 22:55 »
Veldig artig og lese hva Palace fansen syntes om kampen.

http://forums.cpfc.org/showthread.php?t=189633
Ba Ba Ba!!!

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #248 på: 22. Aug. 2009, 23:00 »
Veldig artig og lese hva Palace fansen syntes om kampen.

http://forums.cpfc.org/showthread.php?t=189633

Hehe ja, det er jo det. De innser at vi har bedre enkeltspillere enn dem og det stemmer jo. Enn så lenge....

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 22. Aug. 2009, 23:31 »
Geremi kom forøvrig inn i dag også, mens Lua Lua ble sittende på benken. Skandale!!!

Tja. Det kan jo være fordi de ønsker å "vise" frem Geremi litt for andre klubber. Dessuten så synes jeg ikke Lua Lua sine innhopp har vært så overbevisende. Men det er bare synd at Geremi, som burde ha forsvunnet for lenge siden fortsatt er i klubben..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 22. Aug. 2009, 23:36 »

Tja. Det kan jo være fordi de ønsker å "vise" frem Geremi litt for andre klubber. Dessuten så synes jeg ikke Lua Lua sine innhopp har vært så overbevisende. Men det er bare synd at Geremi, som burde ha forsvunnet for lenge siden fortsatt er i klubben..
Hva har det å si om Lua Lua sine innhopp ikke har vært så overbevisende? Hvor mye tid har han egentlig fått? Jeg mener det er et meget dårlig tegn overfor de unge spillerne at den kanskje mest avdanka spilleren i hele troppen vår kommer innpå.

Og hvis tankegangen bak å sette inn Geremi var å "vise" han frem, så burde han kanskje fått mer enn 3min?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 22. Aug. 2009, 23:58 »
Ikke vet jeg. Enten det, eller så har han blitt satt inn for å "holde det gående", men det må da være et tegn på at han er tiltenkt en rolle videre denne sesongen.

Lua Lua fikk vel 20-25 minutter forrige kamp uten å få til noe annet enn å rote bort ballen ved flere anledninger. Har trua på han, men virker som han er den som bør være lengst unna en plass på første laget av unggutta våre.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 23. Aug. 2009, 00:07 »
Ikke vet jeg. Enten det, eller så har han blitt satt inn for å "holde det gående", men det må da være et tegn på at han er tiltenkt en rolle videre denne sesongen.

Lua Lua fikk vel 20-25 minutter forrige kamp uten å få til noe annet enn å rote bort ballen ved flere anledninger. Har trua på han, men virker som han er den som bør være lengst unna en plass på første laget av unggutta våre.
Lua Lua fikk 8min mot Reading, det er alt denne sesongen...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 23. Aug. 2009, 00:13 »
Ok, da tok jeg feil. Han har dog aldri overbevist i noen av innbyttene som jeg har sett han, spesielt ikke mot Reading. Ser heller at vi satser på andre spillere, men så klart, helst ikke Geremi.

Poenget mitt var uansett at jeg ikke synes det var en "skandale" at han ikke kom inn på.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 23. Aug. 2009, 00:17 »
Ok, da tok jeg feil. Han har dog aldri overbevist i noen av innbyttene som jeg har sett han, spesielt ikke mot Reading. Ser heller at vi satser på andre spillere, men så klart, helst ikke Geremi.

Poenget mitt var uansett at jeg ikke synes det var en "skandale" at han ikke kom inn på.
Vel ,da er vi uenige. :) Jeg mener det er helt forferdelig å sette inn Geremi. Dette er en spiller vi har prøvd å kvitte oss med i lange tider nå, og som helt klart ikke har noen fremtid i denne klubben. Og hva har vi da å tape på å kaste inn unge spillere som har fremtiden foran seg i steden?
Spillere som Lua Lua, Ranger og Kadar vil jo vokse på hvert eneste innhopp de får, og det vil også gi signaler til resten av de unge spillerne i klubben om at her er det muligheter!