20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 09/10  (Lest 89907 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Premier League 09/10
« Svar #585 på: 28. Feb. 2010, 05:07 »
og han har banka John Arne Riise med golfkølle (noe av det beste han har gjort)

Jeg lar dette snakke for seg selv. En helt latterlig uttalelse.
John Arne Riise er Norges beste fotballspiller, og uansett hvem han er, skal man ikke banke noe med en golfkølle. Og at du i tillegg uttaler det jeg har uthevet, er smått utrolig!

Norges beste fotballspiller eller ei, han fortjente nok den golfkølla.
Og for alt jeg bryr meg så kunne godt Bellamy slått litt hardere, har 0 sympati for Riise.

Jeg må få lov å påpeke hvor høy grad av idioti jeg finner i disse to uttalelsene..
John Arne Riise er vel for et englebarn å kalles kontra disse to kara, spesielt Bellamy. Men han er jo norsk da, stakkars mann...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #586 på: 28. Feb. 2010, 05:24 »
At Bellamy er en større idiot enn Riise er klart, Terry ser jeg ikke på som en idiot på samma måte.
Å være utro og tjene litt spenn "ulovlig" er harmløst.
Riise derimot er motbydelig, jeg tåler ikke fyren, aldri gjort det, og kommer heller aldri til å gjøre det.
Største grunnen er nok at han virker som en fyr som skal heve seg over alle andre, aldri likt slike folk.
Kunne fortsatt med både saklige og helt sikkert usaklige grunner til at ikke jeg liker fyren, men tror ikke det trengs, jeg takka hvertfall faen og helvete flere ganger når jeg fikk bekrefta at han IKKE var på vei til Newcastle når ryktene gikk.

Ps. dette er ikke fylleprat natt til en søndag, jobber nattskift til uka, så må "rette" litt på døgnet.  ;)
« Siste redigering: 28. Feb. 2010, 05:26 av Offe87 »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #587 på: 28. Feb. 2010, 10:19 »
Bellamy er jo ein av dei største idiotane i engelsk fotball om ikkje den største. At folk her inne kan "digge" den ekle vetle dvergen er for meg ei gåta. Og i tillegg nemna han i same setning som Shearer, når ein snakkar om favorittspelarar. Nokre her inne har visst hukommelse som ein gullfisk.
Han har ikkje noke han skulle sagt når det gjeld Terry.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #588 på: 28. Feb. 2010, 10:43 »
Det er jo ingen mening i enkelte av disse uttalelsene. Folk synes det er såpass teit at en rødhåret gutt fra Ålesund gjør det bra på fotballbanen, at det gir folk lov til å slå han med ei golfkølle. I tillegg er han bare av å være til en verre person enn folk som er utro med bestevenners ekser og folk som banker opp damer på byen. Fint verdisyn.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #589 på: 28. Feb. 2010, 11:42 »
Bellamy er jo ein av dei største idiotane i engelsk fotball om ikkje den største. At folk her inne kan "digge" den ekle vetle dvergen er for meg ei gåta. Og i tillegg nemna han i same setning som Shearer, når ein snakkar om favorittspelarar. Nokre her inne har visst hukommelse som ein gullfisk.
Han har ikkje noke han skulle sagt når det gjeld Terry.

For all del, han er eit nutcase og ingen bra mann sånn sett, men som fotballspeler så er han herlig.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Peter

• Gjest
« Svar #590 på: 28. Feb. 2010, 13:23 »
Det er faen John Terry som er bæsjen her, ikke Bellamy!
Kor gamla er du?

Sitat
Hun kona, Toni har klart bare "tilgitt" ham fordi hun fortsatt da har mulighet til og leve på hundrevis av millioner. Hvorfor ellers?
Ho ville garantert fått masse peng ut av ein skilsmisse, så trur neppe ho er ilag med han forsatt pga penga.

Bæsj. Det er det han er. Ingen diskusjon.

Hun ville fått mye ut av skillsmisse i erstatning, MEN er hun sammen med Terry ville hun fått masse mer cash, et kjempestort hus, fet bil og høy status. Hadde hun gått ville hun fått et stort erstatningsbeløp, men sansynligvis ikke mer enn at hun kunne kjøpt en villa også være kirkerotte etterpå.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #591 på: 28. Feb. 2010, 16:23 »
Heia Kong Milner!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #592 på: 28. Feb. 2010, 16:34 »
sitter og ser på Sunderland vs Fulham, hvis dette er nivået nedover i pl iår så ser jeg enda mer positivt på newcastles sjangser til å holde seg i pl hvis vi rykker opp. Vi matcher begge disse lagene ganske greit med dagens squad ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #593 på: 28. Feb. 2010, 16:47 »
Etter nå å ha sett taklinga til Shawcross, håper jeg at han ikke får for mye pes for den i ettertid.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #594 på: 28. Feb. 2010, 16:52 »
Så jævlig at ikkje Milner er i Newcastle  :-[

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #595 på: 28. Feb. 2010, 17:15 »
Etter nå å ha sett taklinga til Shawcross, håper jeg at han ikke får for mye pes for den i ettertid.

Enig. Synd for Arsenal og Ramsey. En sånn skade kan ødelegge mye.

Hva synes dere om rødt kort? Litt vanskelig å dømme fra klippene, men hadde det blitt rødt hvis ikke Ramsey knakk foten? Dommeren blir jo selvfølgelig påvirket av slikt.
Taklingen er ikke så stygg, og ser nesten ut som de er like god.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #596 på: 28. Feb. 2010, 17:24 »
Så det i dårlig kvalitet, men synes det er forsvarlig med rødt kort. Han kommer vel altfor sent inn, og sparker han ned.
Guthries på Fagen var verre synes jeg, men greit med rødt kort.
Når det er sagt, håper jeg også at Shawcross ikke får så mye pes. Han er ekstremt uheldig, og reaksjonene til Shawcross sier det meste.

Så får vi bare håpe at Ramsey kommer relativt fort tilbake til fotballbanen, og at det ikke hemmer han spesielt. Ramsey er allerede en meget god fotballspiller.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #597 på: 28. Feb. 2010, 17:37 »
Det er jo ingen mening i enkelte av disse uttalelsene. Folk synes det er såpass teit at en rødhåret gutt fra Ålesund gjør det bra på fotballbanen, at det gir folk lov til å slå han med ei golfkølle. I tillegg er han bare av å være til en verre person enn folk som er utro med bestevenners ekser og folk som banker opp damer på byen. Fint verdisyn.

Nå må vel du begynne å lese litt bedre før du påstår ting ingen av oss her har sagt da.

Jeg synes ikke det er teit at han er god til å spille fotball, har vel heller ikke sagt det er lov på noen måte.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #598 på: 28. Feb. 2010, 19:29 »
Tja! Er jo egentlig en ganske fair kamp om ballen i den situasjonen syns jeg. Mer enn noe annet et forferdelig uhell!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #599 på: 28. Feb. 2010, 19:40 »
Som sagt Kristoffer, bare sett det i dårlig kvalitet...
Slik så det ut da, men jeg kan ta feil.

Selvfølgelig er det et uhell, og veldig synd for de to innblandet.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒