20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 09/10  (Lest 89918 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
Sv: Premier League 09/10
« Svar #570 på: 27. Feb. 2010, 19:58 »
Der brakk beinet til Ramsey rett av. Shawcross gråtende av banen.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #571 på: 27. Feb. 2010, 20:23 »
Forferdelig å se på.
Synes også synd på Shawcross. Fælt det der.
Håper Ramsey slipper komplikasjoner.
Dagen etter jeg har blitt venn med han på facebook......... ::)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #572 på: 27. Feb. 2010, 20:56 »
Bellamy er en kødd. Er det en som ikke bør prate dritt om Terry er det godeste Bellamy.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #573 på: 27. Feb. 2010, 21:17 »
Det er faen John Terry som er bæsjen her, ikke Bellamy! I know, Bellamy er en fucka dust som ikke kan passe kjefte sin eller gå ut av en klubb uten og ha fått halve laget som uvenner, men han har stil. Han ødelegger ikke andres liv for å si det sånn. Okey, stil. Det er vel få som synes han har det, men han ligger hvertfall ikke sammen med bestekameratens samboer og gjør henne gravid og holder ulovlige omvisninger på treningsfeltet for 50 000 kroner.
Hun kona, Toni har klart bare "tilgitt" ham fordi hun fortsatt da har mulighet til og leve på hundrevis av millioner. Hvorfor ellers? 

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #574 på: 27. Feb. 2010, 21:24 »
Neida. Helt greit å angripe damer ute på byen gitt. Det er helt okei det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Peter

• Gjest
« Svar #575 på: 27. Feb. 2010, 21:40 »
Tviler på at livet deres er ødelagt som hos visse andre da...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #576 på: 27. Feb. 2010, 21:52 »
Jeg tviler for at godeste Bellamy er noen bedre rollefigur i så måte.
Det er bare å innse at en stor del av fotballstjernene med masser av peng ser på kvinner som forbruksvarer. Det er vel dog antakeligvis litt det samme motsatt vei.
Uansett - Craig Bellamy er en idiot. Jævla god fotballspiller, men den fyren der er ingen type som bør slenge dritt mot en fyr som JT, for han har lite han skulle sagt der.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #577 på: 28. Feb. 2010, 00:59 »
Det er faen John Terry som er bæsjen her, ikke Bellamy!
Kor gamla er du?

12-13...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #578 på: 28. Feb. 2010, 02:25 »
Jeg tviler for at godeste Bellamy er noen bedre rollefigur i så måte.
Det er bare å innse at en stor del av fotballstjernene med masser av peng ser på kvinner som forbruksvarer. Det er vel dog antakeligvis litt det samme motsatt vei.
Uansett - Craig Bellamy er en idiot. Jævla god fotballspiller, men den fyren der er ingen type som bør slenge dritt mot en fyr som JT, for han har lite han skulle sagt der.
Det er mange som har gjort mye dumt, men jeg ser ikke at Bellamy skulle på noen måte være innhabil, på grunn av sin egen dumhet. Jeg synes John Terry tar den største kaka av dem alle, når han er utro mot kona med eksen til bestekompisen. Bellars har slått ned mange kvinner, menn og ungdommer på sin vei, og han har banka John Arne Riise med golfkølle (noe av det beste han har gjort), men han har ikke vært i nærheten av å være så dum som Terry, og da føler jeg også at han har integritet nok til å kunne rakke ned på Terry uten problemer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #579 på: 28. Feb. 2010, 02:35 »
Og du tror ikke muligens Bellamy kunne gjort noe lignende? Jeg har sterke tvil om at Terrys tilfelle er veldig enestående, og jeg har sterke tvil om at Bellamy ikke kunne gjort noe lignende. Vi har da også Alan Smith som feide over C.Ronaldos dame.
Forøvrig har jo Bridge sin eks også fått smørolje fra andre lagkamerater som Mutu og Eidur, samt en til da..
Og til slutt - hva faen, slått ned noen kvinner? Det er liksom helt okei?
Terry er ingen bra type - men at Bellamy skal kunne si noe slikt med integritet - aldri i verden. Bellamy er vel noe av det nærmeste en kommer rasshøl.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #580 på: 28. Feb. 2010, 02:39 »
Damene er selvfølgelig vel så skyldige som gutta, bevares. Det er lov å knipe igjen.
Hvorvidt Bellamy kunne gjort noe liknende vet jeg svært lite om. Har ikke hørt stort om Bellamys damehistorier. Har stort sett bare hørt om dem han har slått ned. Og nei, jeg sier ikke at det er okey. Men jeg mener Terry er den største drittsekken av dem alle, og da har Bellamy alt han skulle ha sagt. Kanskje ikke den som skal rope høyest, men hvem søttan er det?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #581 på: 28. Feb. 2010, 02:58 »
og han har banka John Arne Riise med golfkølle (noe av det beste han har gjort)

Jeg lar dette snakke for seg selv. En helt latterlig uttalelse.
John Arne Riise er Norges beste fotballspiller, og uansett hvem han er, skal man ikke banke noe med en golfkølle. Og at du i tillegg uttaler det jeg har uthevet, er smått utrolig!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #582 på: 28. Feb. 2010, 03:56 »
Sier seg selv hvem som er størst idiot, vold er straffbart, ikke utroskap.
Og vedder på at Bellamy kunne gjort det samme som JT hvis han hadde hatt utseendet med seg.
JT virker som en angrende synder, har aldri hørt Bellamy beklage seg for noe av det han har gjort..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #583 på: 28. Feb. 2010, 04:13 »
og han har banka John Arne Riise med golfkølle (noe av det beste han har gjort)

Jeg lar dette snakke for seg selv. En helt latterlig uttalelse.
John Arne Riise er Norges beste fotballspiller, og uansett hvem han er, skal man ikke banke noe med en golfkølle. Og at du i tillegg uttaler det jeg har uthevet, er smått utrolig!

Norges beste fotballspiller eller ei, han fortjente nok den golfkølla.
Og for alt jeg bryr meg så kunne godt Bellamy slått litt hardere, har 0 sympati for Riise.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #584 på: 28. Feb. 2010, 04:22 »
Fryser virkelig av bridge. så iskald er han når han ikke tar terry i hånda.

Ut over det, så må jeg nesten si at bellamy er en levende legende. Direkte, knallhard og helt ærlig - akkurat slik jeg elsker han. Er vel splitta 70/30 i favør de som hater han av oss newcastle-supportere, men jeg må bare elske fyren.