20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Haris Vučkić  (Lest 24987 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Haris Vučkić
« Svar #30 på: 03. Feb. 2010, 18:40 »
99% sikker på at vi ikkje får se han før neste sesong på alaget. Skulle evt vere fordi vi får en skaderekke uten like på midtbane/spiss... Hadde vi vert med i cupene hadde kanskje saken vert annerledes

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 03. Feb. 2010, 18:53 »
Sant nok, men det hadde vært artig å ha han på benken i noen kamper sånn at han får kjent litt på nivået i kamper vi allerede leder trygt.
Han kom, ble mett og dett var dett....

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 03. Feb. 2010, 19:17 »
Vuckic har vært skada en lengre periode nå, litt usikker på når han er tilbake, evt det kan hende han har vært tilbake nå siste par ukene, ikke sjekket.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #33 på: 31. Mars 2010, 19:52 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20100331/vuckic-back-but-juniors-beaten-by-forest_2240137_2011289
Endelig tilbake etter skade. Håper han kan holde seg skadefri og spille på seg litt selvtillit resten av sesongen.
Velkommen tilbake 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Magpies007

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #34 på: 05. April 2010, 14:28 »
Syns dette er en meget spennende spiller :D
Håper vi gir han innhopp i de kampene som står igjen av sesongen

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #35 på: 20. April 2010, 23:58 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 21. April 2010, 09:24 »
Jeg har ikke sett ham spille, men det sies at han kan bli verdens klasse. Håper manu, milan, arsenal osv holder fingrene av fatet. Bør få en lengre kontrakt i sommer med bedre betingelser. Jeg håper han kan spille en rolle i cupene neste sesong, samt innhopp i serien.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 21. April 2010, 11:00 »
Dette er en spiller vi må beholde! Jævlig surt om noen av storklubbene henter ham, for jeg tror han kan bli en spiller i verdensklasse...

Håper vi får se litt av ham i de to siste kampene av sesongen, og at vi - som annern også sier - gir ham en bedre kontrakt i sommer.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #38 på: 21. April 2010, 11:03 »
For å være ærlig tror jeg vi har jævlig dårlig sjanse til å beholde han veldig lenge i klubben, dersom talentet hans er så bra som det tyder på. Men for all del, jeg mener klubben bør gjøre det den kan for å beholde han.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 21. April 2010, 12:58 »
Voldsomt til tro på Vuckic her. Hadde han hatt verdensklasse potensiale over seg, hvorfor spilte han ikke flere kamper i starten av sesongen da?? Han fyllte 17 år ved sesongstarten i fjor høst. Både Messi, C.Ronaldo, Rooney spilte regelmessig i toppligaer når de var 17 år.

Jeg tror han blir en bra spiller jeg også og tipper han får PL kamper neste sesong, men tror vi skal roe ned de verdensklasse forventningene litt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #40 på: 21. April 2010, 14:10 »
Selvfølgelig litt voldsomt å håpe på en verdensklassespiller, men er lov å drømme ;) hehe...
Men jeg tror han kan bli en meget habil PL spiller, dersom han får spille kamper neste sesong.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 21. April 2010, 19:29 »
Er vel vanskeleg vita kor god han verte. Men han er ein veldig lovande spelar, og har no vore skada lenge. Kanskje han hadde fått nokre innhopp hadde han vore skadefri. Trur ikkje han får myke speletid i PL. Men kanskje lånast ut? Må sjølvsagt behaldast.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #42 på: 23. April 2010, 10:48 »
Haris Vuckic insists he wants to succeed at Newcastle United.

The Slovenia striker has spoken this week of fresh interest from Manchester United.
Vuckic told the Evening Chronicle: ?I played against Peterborough in the Carling Cup earlier this season and it was a good experience ? so was playing a couple of Championship games.
?Chris (Hughton) just said to play football.
?It is a big thrill to be at such a big club. Everybody is nice to me and I just want to work hard at this club and do well. It would be a dream to be a first-team player with Newcastle United. Next season everybody starts afresh in the first team.

?I will work hard in pre-season, and if you want to get into the team, you work as hard as you can. I must be prepared for that in pre-season.

?That?s my dream.?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 23. April 2010, 17:20 »
Hvis CH har tenkt å bruke ham kommende sesong bør han få en ny kontrakt først. Kjipt om vi bruker sesongen på å gjøre ham god, men så må vi selge ham billigere fordi "større" klubber står på trappa og derfor vil gutten ikke vil signere ny kontrakt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 29. April 2010, 12:03 »
Denne gutten må vi ta godt vare på. Mye bedre enn vi har tatt vare på alle de andre talentene som har trådd sine "barnesko" på treningsfeltet til denne klubben.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon