20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Haris Vučkić  (Lest 24924 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Haris Vučkić
« Svar #105 på: 11. April 2012, 19:53 »
Ute resten av sesongen.
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7665825/?

skadet seg på trening for U-21 landslaget til Slovenia.. Den gutten må seriøst settes på et eget treningsopplegg for skadeforebygging forran neste sesong. Han kommer aldri til å bli noe hvis han fortsetter med så hyppige skadeopphold.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 11. April 2012, 20:26 »
Er lov å spørre seg hvor han hadde vært om han ikke hadde hatt alle skadene ihvertfall. Var større klubber i England å sirkla rundt han ikke lenger etter at han signerte for oss..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #107 på: 11. Okt. 2012, 13:37 »
http://www.teamtalk.com/news/2483/8158130/Vuckic-confirms-ligament-damage
Synd for Vuckic som var tiltenkt en hel del spilletid i Europa fremover virket det som

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #108 på: 11. Okt. 2012, 14:08 »
Og igjen er det naturlig å reise spørsmålet: Får våre mest skadeutsette spelarar god nok førebyggjande trening?

Ein ting er desse kjekstypane som Emre og Dyer, men både Vuckic og Steven Taylor er da ganske fysisk sterke. Kva er grunnen til at ein mann som Steven Taylor, som ofrar alt i duellar utan å nøle, må byttast ut mot Reading etter noko som minna meir om eit høfligheitsritual enn ein duell i 'verdens tøffeste liga'? Desse freakskadene til Ryan Taylor er éin ting, men eg må seie at det bekymrar meg at spelarane våre ikkje virkar nevneverdig rusta etter belastningsskader. 

Slurv eller berre uflaks? Eg hellar, utan innsyn i fysiorommet på Tyneside, til det første.

Når det gjeld Vuckic er nok dette ein av dei siste spikrane i kista. Han har ikkje imponert meg på aldri så lenge, om ein ser vekk frå målet mot Atromitos, og eg tvilar sterkt på at han har nok inne til å 'cut it' i PL.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 11. Okt. 2012, 14:30 »
Føler mange snakker både her og på twitter om den siste skaden til Vuckic uten å fått med seg bakgrunnen til skaden. Det var ein stygg eps frå U21 kampen, som har gjort at han har blitt skadet, og har ingenting med hans skadehistorie å gjere. Tros denne skaden kan nok være det som ødelegger karrieren og utviklingen hans.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #110 på: 11. Okt. 2012, 15:14 »
At det var ein stygg episode som førte til skaden, treng vel likevel ikkje å vere heilt isolert frå skadehistorikken hans? Eg registrerer at han er ute med ei kneskade, og at det ikkje er første gongen. Med tanke på all belastninga fotballspelarar utset knea sine for, skulle ein dermed tru at det var noko som ramma langt fleire, langt oftare. Utan å vere fysioterapeut, så er eg rimelig sikker på at det finst måtar å styrke leddbanda i knea for å forhindre skader eller forkorte rekonvalesensen.

Kan vere at dette er blitt gjort i aller høgste grad i Newcastle også, og at det berre er Vuckic som er abnormt uheldig -, men igjen er det då rart at ikkje mange fleire opplever liknande tilfelle. Eg forbinder slike ting mest med Owen Hargreaves.

Knea til Vuckic er for så vidt ikkje det viktigaste for førstelaget vårt (sjølv om det sjølvsagt er trist). Meir bekymringsverdig er det at Steven Taylor aldri ser ut til å kunne realisere sitt fullstendige potensiale, i tospann med ein trygg makker (!!!!), pga. skader, som for ein utanomforståande verkar merkelige både i omfang og frekvens.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 11. Okt. 2012, 15:19 »
Er enig i det du seier om klubben osv. Men akkurat denne gangen er Vuckic kun uheldig, som er på feil plass til feil tid.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 11. Okt. 2012, 17:16 »
Jeg tror dette var siste toget som gikk for Vuckic mtp å bli en fast førstelagsspiller av betydning i Newcastle. Han har hatt ekstremt mange skader siden han begynte å snuse på a-laget for 3-4 år siden og det setter naturlig nok en stor demper på hans utvikling. Nå tror jeg det blir tøft for han å komme tilbake. Han er fortsatt urutinert og uferdig. Skal aldri si aldri, men jeg tror han er ferdig i Newcastle og må finne seg en annen klubb som kan gi han nødvendig spilletid, når den tid kommer at han er tilbake fra skade.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 12. Okt. 2012, 09:04 »
Det har vel flere ganger blitt sagt at denne sesongen er siste sjanse for Vuckic å bevise at han har noe på førstelaget å gjøre. Han har fortsatt til gode å overbevise og om han nå er ute i et halvår, så spørs det om vi ser mer til Vuckic på SJP. Først og fremst veldig synd for gutten selv, som tydeligvis må ha noe uoppgjort med høyere makter, sånn som de ganner på han skader. Ta en tur til snåsa, Haris, så skal du se det ordner seg. :ler:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 28. Juli 2015, 19:57 »