20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Haris Vučkić  (Lest 24982 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Chrols87

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Haris Vučkić
« på: 12. Juli 2009, 15:18 »
Noen som vet hva som skjer med han? Prøvde å sjekke han ut på nufc.co,uk, men står ikke nevnt i squad hverken på senior, reserve, eller akademi? Tenkte det var like greit å lage tråd om han, da jeg som optimist venter store ting av han og regner med mye hyllest av han i fremtiden ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Haris Vučkić
« Svar #1 på: 12. Juli 2009, 15:28 »
Hva som skjer med han? Hva er det du mener da? :P
Her har du litt info: http://en.wikipedia.org/wiki/Haris_Vuckic
« Siste redigering: 12. Juli 2009, 19:54 av Anders28 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 12. Juli 2009, 15:35 »
Er nok bare klubben som har sparka fyren som har ansvaret for å skrive spillerprofiler :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3 på: 12. Juli 2009, 15:39 »
Har jo vært noen som har måtte gå, grunnet trange økonomiske tider ;)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 12. Juli 2009, 15:45 »
Ble toppscorer og kåret til turneingens beste spiller da juniorlaget vant en turnering i Bosnia på slutten av forrige sesong. Virket som en relativt bra turnering så helt klart en bra prestasjon. Money, som har gjort en veldig bra jobb med juniorene, sa etter det at han ikke var langt unna en plass på førstelagstroppen i CCC. Mente at han var en spiller som hadde alt så skal bli spennende å følge han.

Men slik det ser ut nå så skal det bli vanskelig for Vuckic å få sjanser på førstelaget. Ble jo ikke tatt med i troppen til Irland og vi har jo faktisk to veldig lovende unge spisser i Carroll og Ranger som nok står foran han i køen. Flere sjanser på reservelaget blir det nok og etter hva jeg husker så scoret han i debuten da han fikk sjansen forrige sesong.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #5 på: 12. Juli 2009, 16:06 »
Er vel også bare 16 år. Mulig han har fylt 17, husker ikke bursdagen hans.
Men er han spiss? Mente han var midtbane jeg? En offensiv sådan, men mulig jeg tar feil.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 12. Juli 2009, 16:10 »
Jeg tror han kan spille begge posisjoner, men siden vi stort sett spiller 4-4-2 så blir det vel vanskelig å få plass som offensiv midt.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #7 på: 12. Juli 2009, 16:18 »
Ok. Var det jeg mistenkte. Har ikke fått med meg så mye av gutten, bare det som har vært skrevet etter den turneringen og litt annet.
Men det går jo ann å spille sentral midtbane, selv om du er en offensiv midtbane. Han har sikkert bra teknikk for alderen, og et godt talent. Men han er nok ikke den første som banker på førstelagsdøra tror jeg.

Chrols87

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #8 på: 12. Juli 2009, 18:23 »
Hjertelig takk ;) Syns det bare var så rart at han som skal være et så stort talent ikke var nevnt i noen tropper noe sted på hjemmesiden. Men er vel ikke offisiell info som er klubbens sterke side.

Peter

• Gjest
« Svar #9 på: 16. Juli 2009, 19:23 »
Unge talenter kan det komme så mange det vill av til Newcastle. Det er vel ikke såååå vanskelig å danke ut de "gamle stjernene".

Milford

• Supersub
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
« Svar #10 på: 17. Juli 2009, 09:57 »
I hvert fall ikke med tanke på at de gamle stikker av en etter en om dagen, og vi enn så lenge ikke har mulighet til å erstatte dem med noen utenfra. Da får vi satse på unge, lokale talenter.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 04. Aug. 2009, 21:07 »
Nydelig mål mot Spartans!!
Andreas Martins

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 04. Aug. 2009, 21:09 »
Hvor i all verden har du sett det? :P

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 04. Aug. 2009, 21:12 »
Hvor i all verden har du sett det? :P
Leser referat av kampen.Curled in corner from 18 yards out. Faen meg 16 år den gutten! vi leder 1-0
Andreas Martins

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 04. Aug. 2009, 21:20 »
Leser oppdateringer jeg også, men velger å vente til jeg ser scoringen for å si om den er nydelig eller ikke! :)

1-1 nå forresten.