20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilke medlemsfordeler er de viktigste for deg?  (Lest 9639 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Hvilke medlemsfordeler er de viktigste for deg?
« på: 10. Juni 2009, 20:12 »
Hvilke medlemsfordeler vil være de viktigste for deg med tanke på en ny supporterklubb?

Det er ikke lenger noe problem å få tak i billetter til hjemmekamper, så det kan utelukkes. Er det medlemsblad? Medlemskort? Rabatter? Små supportereffekter? Noe annet?

Regner med at medlemsbladet vil være det viktigste for de fleste, men vil gjerne spørre slik at jeg kan sammenligne svarene med det vi allerede har planlagt å ha med som fordeler i supporterklubben.

Tilleggsspørsmål:
Vi planlegger å gi ut et medlemsblad i PDF over mail. Hva synes dere om dette? Er det bedre enn papirutgave, akkurat det samme, eller ville du helst hatt bladet fysisk i hånda?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvilke medlemsfordeler er de viktigste for deg?
« Svar #1 på: 10. Juni 2009, 20:48 »
Rabatter på drakter. Det andre betyr ingenting for meg egentlig...

Medlemsbladet bør absolutt sendes i pdf format!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #2 på: 10. Juni 2009, 22:10 »
Rabatter på drakter, og så vil jeg gjerne ha ei T-skjorte med TAN logoen på. Vil gjerne ha medlemsblad som pdf, og da selvfølgelig med stoff som ikke ligger på newsnow ei uke tidligere ;-)

Dvs intervju med spillere/ledere, og gjerne presentasjon av en gammel helt eller to.

Kjempebra tiltak dette :-)

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #3 på: 10. Juni 2009, 22:16 »
Forstår at folk vil ha rabatter på drakter, men det ser ut til at det kan bli litt vanskelig.

Å drive med import fra England blir for omfattende, og prisen vil være ganske dyr uansett (ca 600 kr inkludert frakt).

Har kontaktet Fotballshop, men om de vil gi rabatt er usikkert.

Tips?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 10. Juni 2009, 22:58 »
Hva med fotballverden.no da? De vil kansje kunne gi rabatter på slike ting. Har bra utvalg i nye og gamle drakter samt supportereffekter.

http://www.fotballverden.no/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 10. Juni 2009, 23:33 »
Likte ideen om en TAN-t-skjorte, jeg! En fancy av en viss kvalitet :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #6 på: 11. Juni 2009, 00:10 »
Genser og skjerf er også ønskelig for oss som ønsker å ta det helt ut (at dette kommer når ting har stabilisert seg, og supporterklubben er ordentlig på fote så klart :) )
Ellers så er medlemsbladet ingen stor ting for meg lenger, da jeg som regel er på pc'n hver dag og oppdaterer meg. Men det er en fin bonusting.
Du skriver om rabatter i første post. Hvilke rabatter er det snakk om hvis det ikke er drakter? Tenker du da på å ordne hos diverse puber og slik?
« Siste redigering: 11. Juni 2009, 00:12 av Anders28 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kjartan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7 på: 11. Juni 2009, 00:18 »
Å unngå gammelt nytt når en får bladet er viktig. Nå til dags oppdaterer de fleste supportere seg på nyheter hele tiden.. Så må være oppfinnsom når det gjelder nyhetene. Kampreferat og slikt syns jeg ikke er interessant. Gjerne anbefalinger av puber, overnattingssteder osv.

Vegard Nilsen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #8 på: 11. Juni 2009, 04:04 »
Selvklart er det viktig for meg å ha bladet fysisk i handa! Vil mye heller lese om newcastle når jeg driter enn å lese supporterbladet til liverpool (brodern er pool supporter) så for meg hadde det vært en ekstra liten bonus:)

hadde jo og vært hyggelig med arrangerte turer til newcastle i regi av supporterklubben og, hvor grupperabbater og eventuelt supporterrabatter er å regne med.

ting som hjelper oss å hjelpe klubben er det viktigste!

snakket og en del med søskenebarnet mitt som er city supporter. De har gitt fra hele unionen av supportere i norge en rundt 200-500 kroner hver til akademiet demmes. Med de pengene har de kjøpt nye baller, lagt nytt gress osv. brukt de vettig hvert år. Og de får i tilleg navnet sitt med på det de sponser med!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 11. Juni 2009, 08:20 »
Hehe, ja så pengemangel som det er i City er det bra supporterne stiller opp og kjøper baller og gress til akademiet dems :P

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #10 på: 11. Juni 2009, 08:21 »
Trenger City penger da? ;-)

Vegard Nilsen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #11 på: 11. Juni 2009, 13:34 »
snakk om før millionene kom på banen da-a!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 11. Juni 2009, 17:14 »
Millionene til City brukes jo uansett bare på a-laget. Ser ikke for meg at de tullingene som bevilger penger til Mark Hughes bryr seg om de nest beste. Nesten som vår mann, som bruker bittelittegrann penger på juniorene og beholder resten sjøl. A-laget? Hva er det? Alan Shearer, hvem er det?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 11. Juni 2009, 23:34 »
Jeg er veldig for en kul t-skjorte, noe á stabæk support t-skjorten, hvis noen har sett den? ellers synes jeg det er veldig viktig å få supporterbladet i papirform, ellers er det på en måte ikke noe vits. Orker ikke å sitte å lese lenge på pc'en, da blir jeg bare sliten i øya, mye diggere med papirutgave da ;)

Men skjønner at det blir mye dyrere å måtte trykke opp alle magasinene og poste dem, fremfor å sende ut pdf. Så forstår det om det blir pdf, men foretrekker absolutt papir!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 11. Juni 2009, 23:48 »
Det er vel ganske mye arbeid å få printet et medlemsbald og sende de ut i posten til medlemmene. Dyrt er det også. Men det er det ikke jeg som skal avgjøre...

En ting som er veldig positivt i Bergen er at Newcastlesupporterne har rabatt på øl under kampene (både til Newcastle og andre fotballkamper). Det har lenge vært 30 kr for pilsa, men nå har det blitt satt opp til 37 kr. Fortatt billigere enn 57 kr, og der er det mye penger å spare...