20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilke medlemsfordeler er de viktigste for deg?  (Lest 8359 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Hvilke medlemsfordeler er de viktigste for deg?
« Svar #15 på: 12. Juni 2009, 00:18 »
Du får drikke deg rik da, Andre ;-)

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Hvilke medlemsfordeler er de viktigste for deg?
« Svar #16 på: 12. Juni 2009, 22:25 »
Medlemsbladet over pdf. er helt klart det mest ideelle. Det er enklere, billigere, mer miljøvennlig og man får bladet tilsendt med en eneste gang, slik at man slipper å lese oppkjøringsstoff til en kamp som ble spilt for en uke siden (satt litt på spissen).

Når det gjelder medlemsbladet syns jeg det også er viktig å legge vekt på interessant lesestoff som gir deg innsikt, og egentlig minst mulig nyheter. Kjøper vi en ny spiller f. eks syns jeg det kan være interessant å lese en lengre artikkel om denne spilleren, der vi får høre om spillerens bakgrunn og liknende.

"Journalisten" (var det han?), som vanket på forumet for en tid tilbake, hadde også en månedlig artikkel på forumet der han introduserte gamle kjente som har spilt i klubben. Syns det var god lesning, og dette burde være en del av magasinet.

I tillegg kan det være morsomt med lister og kåringer.


Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Hvilke medlemsfordeler er de viktigste for deg?
« Svar #17 på: 17. Juni 2009, 21:48 »
Siden eg antar at det ikke blir laget noen fantasy.championship neste sesong, så lurte eg på om det ville bli dratt igang noe konkuranse i regi av supporterklubben til neste sesong?

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Hvilke medlemsfordeler er de viktigste for deg?
« Svar #18 på: 17. Juni 2009, 22:01 »
Det går jo ann å ha Fantasy PL selv om vi ikke spiller der? Vi er vel ikke så sære?

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Hvilke medlemsfordeler er de viktigste for deg?
« Svar #19 på: 17. Juni 2009, 22:36 »
Siden eg antar at det ikke blir laget noen fantasy.championship neste sesong, så lurte eg på om det ville bli dratt igang noe konkuranse i regi av supporterklubben til neste sesong?

Jepp. Kan bekrefte at det blir en konkurranse paa NewUtd ogsaa neste sesong, men den vil kun vaere for medlemmer. Eventuelt kan vi gjoere det saann at alle kan delta, men bare kontigentbetalere vil faa premie.

Hvilken type konkurranse vi skal ha har vi ikke bestemt oss for enda. Fantasy League blir litt daft uten Newcastle med. Hvis noen har tips til en lettadministrert konkurranse, gi beskjed!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Hvilke medlemsfordeler er de viktigste for deg?
« Svar #20 på: 17. Juni 2009, 22:48 »
At Nufc rykka ner har jo ingenting for fantasy konken og gjer? nytta jo ikkje og ha Newcastle spillere på laget der da uansett...  Synes den konken var morsom og ser ikkje det heilt stora problemet med nufc ikkje vil vere med der neste ses men men...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Hvilke medlemsfordeler er de viktigste for deg?
« Svar #21 på: 18. Juni 2009, 10:11 »
Husker fra høgskoletia at det var noen flittige karer som kjørte en PL konkurranse via mail.     Før seriestart tippet man tabellen og toppscorer.  Før hver serierunde fikk vi sendt ut skjema hvor man fylte ut rundens resultater.   Var noen flere ting man tippet, men husker ikke helt hva det var.    Så fikk man sendt foreløpig poeng tabell noen dager etter hver runde.   Ettersom her bare er Newcastle fans, kunne man jo lagt til noen ekstra spørsmål til våre kamper, f.eks målscorere, MOM (fra nufc f.eks) røde/gule kort osv...

Vet ikke hvor mye jobb det er å administrere det, men jeg syns ihvertfall det var ganske morsomt den gangen :)
sunt pueri pueri puerilia tractant

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Hvilke medlemsfordeler er de viktigste for deg?
« Svar #22 på: 18. Juni 2009, 12:23 »
Det der hørtes sykt stress ut, og det ender bare med at de som ligger langt bak ikke gidder å sende inn noe etterhvert.

oyvinvo

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 170
    • Vis profil
Sv: Hvilke medlemsfordeler er de viktigste for deg?
« Svar #23 på: 18. Juni 2009, 13:13 »
Ville nå heller laget en webside hvor man gjorde det, sende mail er 90talls :P

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Hvilke medlemsfordeler er de viktigste for deg?
« Svar #24 på: 18. Juni 2009, 13:33 »
Nu foreslo jeg ikke at det skulle gjøres via mail, sa at det ble gjort via mail når jeg gikk på høgskolen ;)   
sunt pueri pueri puerilia tractant

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Hvilke medlemsfordeler er de viktigste for deg?
« Svar #25 på: 18. Juni 2009, 14:53 »
Selvfølgelig går det fint å spille fantasy selv om ikke vi er med. Veit ikkje heilt ka eg tenkte  :P  Men flott det blit konkuranse i alle fall !

Toralw

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 286
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
Sv: Hvilke medlemsfordeler er de viktigste for deg?
« Svar #26 på: 18. Juni 2009, 16:27 »
ser ut som ccc siden har en fantasy del også! det står coming soon da.... så vi får se etterhvert!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvilke medlemsfordeler er de viktigste for deg?
« Svar #27 på: 18. Juni 2009, 17:38 »
Fotballigaens hjemmesider hadde en liknende Fantasy-konkurranse i fjor og sesongen før, så det kommer garantert til å bli det også neste sesong. De er nok sikkert i ferd med å oppdatere sidene tenker jeg, så konkurransen starter sikkert i starten av juli.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon