20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 10  (Lest 72475 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #75 på: 09. Sep. 2009, 14:10 »
For dere som er skuffa over tracklistene, tror jeg man kan sette inn egen musikk på PS3. Gjør hvertfall det på PSP, det er bare å sette over musikk tilPSP'en. Deretter ordner du tracklista inne på FIFA, der du kan laste inn egen musikk. PSP er noe likt PS3 med den menyen før du går inn på spillet, så tipper det skal gå an på PS3 og!  ;)

Jeg fiksa det hvertfall til min FIFA 08 på PSP.

Dette var nytt for meg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #76 på: 09. Sep. 2009, 14:44 »
Jeg har ikke PS3 selv, men det burde funke der og, i og med at det er noe av det samme.

Til PSP gjør man dette:
1. Koble PSP til Pc'en med USB ledning.
2. Trykker på settings (på PSP, når den er skrudd på). Der finner du USB Connection, Trykk på det. Nå er PSP koblet til PCen.
3. Trykk "åpne mappe for å vise filene". Der finner du en mappe som heter "Music".
4. Dra sangen(e) fra feks. Limewire eller iTunes etc. inn i mappen "Music".
5. Koble PSP'en ut av PC'en... Sånn, nå har du sangen på PSP'en.
6. Gå inn på FIFA spillet (på PSP'en)
7. Gå inn på EA EXTRAS
8. Trykker du på det som heter EA Media Center. Nå skal sangene dine ligge inne på EA Trax.

Vet ikke om det går an på XBOX. Tror det skal gå an på PS3, der går hvertfall på PSP.

LYKKE TIL!  ;)

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #77 på: 11. Sep. 2009, 06:48 »
Demoen er nå ute og kan lastes ned!
Noen som har prøvd, holde på å laste ned her nå, gleder meg som en liten unge.  ;D

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 11. Sep. 2009, 11:25 »
Demoen er nå ute og kan lastes ned!
Noen som har prøvd, holde på å laste ned her nå, gleder meg som en liten unge.  ;D
Spilte demoen med en kompis i går. Litt mer ulik FIFA09 enn hva jeg forventet, så kommer til å ta tid med å bli vant til FIFA10. Men det er tid jeg har råd til å ta meg. ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 11. Sep. 2009, 12:35 »
Hehe. Syns ikke det var så sykt ulikt. Men ting er blitt enda mer realistisk, spesielt det fysiske aspektet er mye mer virkelighetsnært. Realistiske nærdueller, muligheten til å rive seg fri på kant er bedre. Drogba er jo helt rå. Og keeperen er langt smartere. Det er de første tingene jeg har merka som annerledes, i tillegg til at det er enklere å få med seg ballen dit du vil. Lovende uansett, og virker til at FIFA fortsetter den gode trenden. Kunne dog kanskje ønska enda litt heftigere grafikk!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 11. Sep. 2009, 14:48 »
Tar dei med det at man kan lage egne frisparksvarianter i spillet? Hadde blitt dritkult tror eg  :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 11. Sep. 2009, 15:43 »
Ser ut til at de skal ha treningsarenaen med igjen, det er glimrende :D

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 11. Sep. 2009, 18:16 »
Ser ut til at de skal ha treningsarenaen med igjen, det er glimrende :D

Ja den var etterlengtet!

Ikke akkurat nødvendig å trene på frispark uten mur :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 11. Sep. 2009, 19:28 »
Forøvrig opplevde jeg på demoen at motstanderen tok et kjapt frispark. Det er tøft om de har fått med deg også. Jeg var overhodet ikke forberedt på at de skulle ta frisparket med en gang :P

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #84 på: 11. Sep. 2009, 20:38 »
Forøvrig opplevde jeg på demoen at motstanderen tok et kjapt frispark. Det er tøft om de har fått med deg også. Jeg var overhodet ikke forberedt på at de skulle ta frisparket med en gang :P

hehe, jeg opplevde akkurat det samma.
Forøvrig synes jeg alt egentlig er forbedra utenom cornere, det synes jeg liksom var bra fra før av, så ødelegger dem det med noe rare greier jeg absolutt ikke likte.
Men det er nok bare en vanesak som velsig mye annet i spillet, og generelt virka jo spillet helt konge.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 11. Sep. 2009, 21:04 »
Nettopp spillt en 5-6 kamper å må si at jeg er veldig fornøyd.
Liker dette at ballen ikke "henger så fast" i spilleren som den gjorde i fifa 09.

Og vet ikke om dette bare er på demoen, men loadingen gikk sykelig raskt. Tok sånn 3 sekunder før kampen var klar :D

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 11. Sep. 2009, 21:07 »

Hehe ja, men dette er også med på ps2 utgaven av fifa 09 :) Så bare en nyhet på ps3

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 11. Sep. 2009, 21:24 »
Noen som har scoret på hodet fra innlegg da? Synes de er elendige på heading!

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 11. Sep. 2009, 21:48 »
Noen som har scoret på hodet fra innlegg da? Synes de er elendige på heading!

Jeg har :)

Syns headingene på 09 var så sykt elendige, men her er det mye lettere syns jeg :)

Er også mye bedre innlegg enn på 09.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 11. Sep. 2009, 22:30 »
Det virker til at de har gjort mange små finjusteringer her, uten å røre for mye med gameplayet. De har da klart å gjøre det mer realistisk. Når spillere går på løp springer de heller ikke like lett rett i offside. Har ikke prøvd vingspill så mye, men på corner kom jeg ikke over ballen og headet ganske høyt over, som en ville gjort på ekte også. Spillet flyter glattere, og jeg gleder meg :)