20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 10  (Lest 72565 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: FIFA 10
« Svar #60 på: 19. Aug. 2009, 19:47 »
2. Oktober for å være eksakt.

Peter

• Gjest
« Svar #61 på: 19. Aug. 2009, 20:02 »
I dag kommer FIFA 10 ut i butikkene!!!

Ikke vet jeg. Det var en venn av meg som sa at det kom ut i dag. Han skulle kjøpe det også. Jeg tvilte også på det men, men.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 04. Sep. 2009, 21:22 »
Håper de fikser avslutningene på Fifa 10.
Sinnsykt lett for å skyte 100 meter over mål fra kort avstand. Må nesten trykke inn skyteknappen i et tusendels sekund for å treffe mål. Samme med headinger. Skal mye til for å presse headingen under tverren! >:(, og det er når man først og fremst vinner en hodeduell inne i boksen. Faen meg umulig!

Klikker for meg  :P

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #63 på: 04. Sep. 2009, 22:56 »
Pleier å holde inne L2 jeg, dribleknappen. Jeg tror det har noe å si :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 04. Sep. 2009, 23:08 »
L2 er vel med utsiden om jeg ikke tar feil?
Selv bruker jeg R1 ofte, plasserer med innsiden da. Viktig å være påpasselig med styrken da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #65 på: 04. Sep. 2009, 23:13 »
L2 er vel med utsiden om jeg ikke tar feil?
Selv bruker jeg R1 ofte, plasserer med innsiden da. Viktig å være påpasselig med styrken da.

Gjør det jeg også, men da blir det drit svakt. Keeperen pleier som regel å plukke den ballen ganske lett.
Jeg chipper en del med L1. Keeperen står ofte litt langt ute og med silkehånden min går det som en lek. Men enig at det burde bli bedre avslutninger, spessielt utenfor 16 meteren der blir det ikke mange mål. De går som regel over. Innenfor 16 meteren er det mer ekte. Det blir litt vanskeligere å score til forskjell fra 08, 07, 06 osv, noe som virker mer reelt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 04. Sep. 2009, 23:18 »
Tja. Du velger jo da å gå for plassering fremfor styrke. Men treffer du bra scorer du også mye. Også utenfor boksen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #67 på: 04. Sep. 2009, 23:22 »
Vi får se. Jeg er egentlig håløst dårlig til å skyte på FIFA09 ::). Jeg vil tro de fleste på forumet er bedre enn meg i det!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 05. Sep. 2009, 00:15 »
Enkleste måten å score på Fifa 09 er helt klart å kommer aleine med keeper, gå rett på litt til venstre, og så bruke R1 og så vidt trykke skyteknappen. Triller som regel rolig inn i hjørnet  ;)

Gleder med ekstremt til FIFA 10 no. Sliter med savnet av Fifa 09 som tydligvis er blit "oppbrukt", funka ikke.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #69 på: 05. Sep. 2009, 00:33 »
Enkleste måten å score på Fifa 09 er helt klart å kommer aleine med keeper, gå rett på litt til venstre, og så bruke R1 og så vidt trykke skyteknappen. Triller som regel rolig inn i hjørnet  ;)

Gleder med ekstremt til FIFA 10 no. Sliter med savnet av Fifa 09 som tydligvis er blit "oppbrukt", funka ikke.

Prøv zalo

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 05. Sep. 2009, 14:22 »

Prøv zalo

Er ikke riper. Bildet fryset etter omtrent 1 minutt. Irritrende!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #71 på: 05. Sep. 2009, 16:18 »

Prøv zalo

Er ikke riper. Bildet fryset etter omtrent 1 minutt. Irritrende!

Det har skjedd her også tidligere, funka fint med zalo.  ;)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 05. Sep. 2009, 16:40 »
Ok, bare gnukka du det inn med en mikrofibeklut da eller ?

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #73 på: 05. Sep. 2009, 16:53 »
Ja, smør inn zalo på hele cden, skyld av og tørk av med en fin klut eller drakt eller no sånt.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 09. Sep. 2009, 13:15 »
For dere som er skuffa over tracklistene, tror jeg man kan sette inn egen musikk på PS3. Gjør hvertfall det på PSP, det er bare å sette over musikk tilPSP'en. Deretter ordner du tracklista inne på FIFA, der du kan laste inn egen musikk. PSP er noe likt PS3 med den menyen før du går inn på spillet, så tipper det skal gå an på PS3 og!  ;)

Jeg fiksa det hvertfall til min FIFA 08 på PSP.