20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
For de som har lest de engelske fanzine'ne så er det ganske mange subjektive meninger i bladene. Det nevnes alltid at den enkeltes meninger ikke nødvendigvis representerer den generelle holdningen på newutd men står for artikkelforfatterens regning. Og så lenge det forklares i innledning eller på annen måte at dette er subjektivt så ser jeg ingeting galt med dette.Likevel så synes jeg kanskje selve nyhetsdelen kan være objektiv mens alle subjektive meninger kan ytres i blogger og personlige kommentarer i MagZine. Kanskje en egen side med "Dine meninger" kan være en idé? På denne måten skiller vi det objektive og subjektive og kan framstå som seriøs. Se på f.eks VG som har en nyhetsside og "Lesernes VG" med personlige meninger og har en god miks der.
Sitat fra: Radar p? 08. Juni 2009, 21:02For de som har lest de engelske fanzine'ne så er det ganske mange subjektive meninger i bladene. Det nevnes alltid at den enkeltes meninger ikke nødvendigvis representerer den generelle holdningen på newutd men står for artikkelforfatterens regning. Og så lenge det forklares i innledning eller på annen måte at dette er subjektivt så ser jeg ingeting galt med dette.Likevel så synes jeg kanskje selve nyhetsdelen kan være objektiv mens alle subjektive meninger kan ytres i blogger og personlige kommentarer i MagZine. Kanskje en egen side med "Dine meninger" kan være en idé? På denne måten skiller vi det objektive og subjektive og kan framstå som seriøs. Se på f.eks VG som har en nyhetsside og "Lesernes VG" med personlige meninger og har en god miks der.Liker tanken.