20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 09  (Lest 46582 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 09
« Svar #180 på: 17. Juli 2009, 13:03 »
HEEEEEEEEEEEEEEEELVETE!! Som mfk-supporter er dette det verste som kunne skje. Ole Fokkings S har sikkert hatt følerene sine ute og tipset scum om han. Hvorfor i H måtte Mam score 4 mål mot brann forrige serierunde.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 17. Juli 2009, 13:07 »
Syntes dere skal være glade for at dere får beholde han ut sesongen. Solgt hadde han nok uansett blitt, selv om Man Utd ikke hadde vært interessert.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 17. Juli 2009, 13:11 »
Poenget er at han blir solgt til hatlag nr 1. Sier seg selv når en spiller man liker blir solgt til klubben man hater over alt. Og akkurat nå driter jeg i at Molde får beholde ham ut sesongen. Alt for sur til å tenke positvt nå.  :-\

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 17. Juli 2009, 13:33 »
Haha, Diouf til Man United, ifølge engelske medier for 5 mill pund. Med tanke på Joakims fantastiske analyse om at Skjelbred var verdt 30 mill norske kr mer enn noen andre i TL venter vi nå på 82-millionersbudet på RBK-spilleren. Det sitter nok løst etter den grusomme kampen hans mot tegneserielaget fra Aserbadsjan.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 17. Juli 2009, 14:25 »
Haha, Diouf til Man United, ifølge engelske medier for 5 mill pund. Med tanke på Joakims fantastiske analyse om at Skjelbred var verdt 30 mill norske kr mer enn noen andre i TL venter vi nå på 82-millionersbudet på RBK-spilleren. Det sitter nok løst etter den grusomme kampen hans mot tegneserielaget fra Aserbadsjan.

Hehe, men så har jo alltid Joakim levd i sin egen lille verden =)

Syns det er kult å ha "kjenninger" i PL, gleder meg til å se han ved siden av Rooney/Berba, men klarer ikke helt å forestille meg det. Trodde egentlig ikke at han var SÅ god.

Peter

• Gjest
« Svar #185 på: 17. Juli 2009, 14:44 »
Jeg har altid ment Diouf er en goalgetter, men ingenting mer. Overraskende overgang. Men Ferguson greier nok fort å gjøre Diouf til en kjempe god spiller.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #186 på: 17. Juli 2009, 14:52 »

Er vel £4M, og det er vel hele summen om han gjør det bra osv. etter hva jeg har skjønt.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #187 på: 17. Juli 2009, 15:23 »
Tipper det blir som Manucho jeg. Han gjorde vel et bra Afrikamesterskap, og ble kjøpt av Man Utd. Men han spilte vel aldri en kamp for laget, og ble lånt ut til Hull.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

• Gjest
« Svar #188 på: 17. Juli 2009, 15:35 »
Tipper det blir som Manucho jeg. Han gjorde vel et bra Afrikamesterskap, og ble kjøpt av Man Utd. Men han spilte vel aldri en kamp for laget, og ble lånt ut til Hull.

Manucho var jo dog 25 mens Diouf er 21.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #189 på: 17. Juli 2009, 15:39 »
Joda, vet at Diouf er ung. Og håper på en måte at han slår til. Men ser ikke helt hvordan han skal kunne spille seg inn i Scum. Det virker ganske så bisart på meg. Men han har god tid på seg, men jeg ser ikke helt kvalitetene som kan gjøre han til en ledende spiss i PL. For man bør bli det, skal man spille for Man Utd.
De har gode trenere der, og de vet nok hva de gjør.

Peter

• Gjest
« Svar #190 på: 17. Juli 2009, 15:44 »
Var vel heller ikke så mange som trodde Ronaldo skulle bli verdens beste spiller når United kjøpte han. Jeg tror Diouf kommer til å spille en del på reservelaget den første sesongen sin, men at han får noen innhopp og noen starter i cupcamper.

Tror Alex har store planer for han.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #191 på: 17. Juli 2009, 15:52 »
Det er ikke to lag jeg misliker mer enn Chelsea og Man Utd. Når det skal sies blir vel hatet til Man City like sterkt dersom de blir gode
Haha, ja, det ligger vel noe der. Jeg hadde ingenting imot Chelsea før de begynte å bryske seg på tabellen, og det plutselig dukket opp fans av dem overalt.

Men Peter, misliker du Arsenal fordi de du kjenner som heier på dem har handlet det som er av supportereffekter? :D Det betyr vel bare at vedkommende virkelig er fan, eventuelt har altfor god råd. Synes for øvrig at Arsenal-fans jevnt over er av det mer sindige slaget, så skulle jeg ha noe imot Arsenal, har det ikke noe med tilhengerne å gjøre.

Å, du skjønner ikke. Han mobber meg med Newcastle hele tiden.
Ville vel heller hatet personen enn laget da? :P
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Peter

• Gjest
« Svar #192 på: 17. Juli 2009, 16:07 »
Det er ikke to lag jeg misliker mer enn Chelsea og Man Utd. Når det skal sies blir vel hatet til Man City like sterkt dersom de blir gode
Haha, ja, det ligger vel noe der. Jeg hadde ingenting imot Chelsea før de begynte å bryske seg på tabellen, og det plutselig dukket opp fans av dem overalt.

Men Peter, misliker du Arsenal fordi de du kjenner som heier på dem har handlet det som er av supportereffekter? :D Det betyr vel bare at vedkommende virkelig er fan, eventuelt har altfor god råd. Synes for øvrig at Arsenal-fans jevnt over er av det mer sindige slaget, så skulle jeg ha noe imot Arsenal, har det ikke noe med tilhengerne å gjøre.

Å, du skjønner ikke. Han mobber meg med Newcastle hele tiden.
Ville vel heller hatet personen enn laget da? :P

Haha. Han er en av bestevennene mine. Mobbingen er bare vennskapelig. Ettersom begge snakker mye stygt om motstaderens lag blir det bare sånn.

Han kaller Newcastle for "Tapcastle" og spør ofte om jeg vill komme bort å se "Tapcastle rykke ned/tape.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #193 på: 17. Juli 2009, 16:49 »
Var vel heller ikke så mange som trodde Ronaldo skulle bli verdens beste spiller når United kjøpte han.

Jeg skjønner nok hva du mener, men bare for å være vrang må jeg påpeke at Christiano Ronaldo var et utrolig talent før han gikk til Manu. Om det var mange som trodde han skulle bli verdens beste vites ikke. Men at mange visste at gutten skulle bli god, det føler jeg meg sikker på. Tror ikke man skal sammenligne de to, for CR hadde et enormt potensiale, noe han virkelig har bevist.
Men det skal bli morsomt å følge MBD i England :)

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 17. Juli 2009, 17:18 »

Er vel £4M, og det er vel hele summen om han gjør det bra osv. etter hva jeg har skjønt.

Javel, da venter vi på 72-millionersbudet da. :)