20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 09  (Lest 46561 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 09
« Svar #165 på: 16. Juli 2009, 12:44 »
Du tenker ikke på Maicon nå? Er ganske sikker på at Maxwell ikke spilte høyreback i confederation cup, og både Maxwell og Maicon spillte jo for Inter forrige sesong.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #166 på: 16. Juli 2009, 12:47 »
Du har så rett, så rett fredd!!!! ;)

Da driter vi i alt jeg har sagt i denne diskusjonen, for Maxwell er jo selvfølgelig venstreback ja ;) Faen ass :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

• Gjest
« Svar #167 på: 16. Juli 2009, 18:49 »
Hva skal City med alle disse spissene!!??? Jeg var overrasket nok når de hadde Robinho og BigCraig, men nå har det dessverre blitt en vane. Jeg elsker når det kommer en stjerne i ny og ne ikke 300 millionersmenn på hvert kjøp.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #168 på: 16. Juli 2009, 22:33 »
Vel det må penger til for å splitte de fire store. Masse penger. Og City bruker masse penger. Tenk hvor deilig det hadde vært dersom Liverpool eller Arsenal fikk en femte plass neste år.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 16. Juli 2009, 23:30 »
Arsenal? Trodde de fleste hadde en litt "elske" forhold til Arsenal og deres ungdomspolitikk jeg? Jeg ser heller at Manu, Chelsea eller Pool blir vippet ut av topp 4 dersom City skal trenge seg inn :)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 16. Juli 2009, 23:34 »
Arsenal er også det laget jeg hvert år håper vinner PL. Tror City skal få slite med å komme inn i topp 4 denne sesongen, selv om de har kjøpt kvalitet. Alle de andre topplagene har mye mer kontinuitet på alle områder og City sin stall er fortsatt ikke "så" god. Men det hadde selvsagt vært gøy hvis Liverpool eller ManU hadde havnet utenfor CL.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 16. Juli 2009, 23:48 »
Skal bli deilig å en gang for alle avblåse denne teorien om kontinuitet :)

Peter

• Gjest
« Svar #172 på: 16. Juli 2009, 23:50 »
Arsenal? Trodde de fleste hadde en litt "elske" forhold til Arsenal og deres ungdomspolitikk jeg? Jeg ser heller at Manu, Chelsea eller Pool blir vippet ut av topp 4 dersom City skal trenge seg inn :)

Å, nei. Arsenal er det laget jeg liker minst av alle sammen. Har to venner i klassen(spessielt den ene) som er helt Arsenal gal.

For å ha noe å skrive ramser jeg det like godt opp: Arsenal sengetøy, Arsenal gardiner, Arsenal plakater over hele rommet, Arsenal klokke på vegg og arm, tre Arsenal drakter, en stor Arsenal ball og to trikseballer med Arsenal, Arsenal overtrekksdress og bukse, Arsenal sokker, masse Arsenal blader, Arsenal sekk, to Arsenal capser, tre Arsenal kalendere, Arsenal pennal, Arsenal dørmatte inn til rommet sitt og Arsenal skilt med navnet hans og fan nr 1.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #173 på: 17. Juli 2009, 00:03 »
Bare nevnte Arsenal og Liverpool jeg siden jeg synes det er mest sannsynlig at hvis et av topp 4 lagene vippes blir det en av disse to. Men for all del, er ikke to lag jeg misliker mer enn Chelsea og Man Utd. Når det skal sies blir vel hatet til Man City like sterkt dersom de blir gode
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 17. Juli 2009, 00:04 »
Håper seriøst på LFC, men frykter Arsenal!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #175 på: 17. Juli 2009, 00:07 »
Jeg som vurderte City som favorittlaget mitt for noen år tilbake. For en feil!!!!!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #176 på: 17. Juli 2009, 00:11 »
Jeg som vurderte City som favorittlaget mitt for noen år tilbake. For en feil!!!!!

That's (herba)life!

Milford

• Supersub
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
« Svar #177 på: 17. Juli 2009, 10:08 »
Det er ikke to lag jeg misliker mer enn Chelsea og Man Utd. Når det skal sies blir vel hatet til Man City like sterkt dersom de blir gode
Haha, ja, det ligger vel noe der. Jeg hadde ingenting imot Chelsea før de begynte å bryske seg på tabellen, og det plutselig dukket opp fans av dem overalt.

Men Peter, misliker du Arsenal fordi de du kjenner som heier på dem har handlet det som er av supportereffekter? :D Det betyr vel bare at vedkommende virkelig er fan, eventuelt har altfor god råd. Synes for øvrig at Arsenal-fans jevnt over er av det mer sindige slaget, så skulle jeg ha noe imot Arsenal, har det ikke noe med tilhengerne å gjøre.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 17. Juli 2009, 10:11 »
Så har ManU signert Molde spissen Mame Biram Diouf. Sir Alex Ferguson henter nok en gang en Tippeliga spiller til klubben.

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=563621

Lurer på hva Joakim sier til dette?  ;)

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #179 på: 17. Juli 2009, 10:20 »
Så har ManU signert Molde spissen Mame Biram Diouf. Sir Alex Ferguson henter nok en gang en Tippeliga spiller til klubben.

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=563621

Lurer på hva Joakim sier til dette?  ;)

Mildt sagt overraskende. Det som er positivt for Molde er at Diouf skal gjøre ferdig sesongen i Molde før han drar, så jeg tviler på at Joakim hopper i taket.