20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Jeg synes vi har grei dekning på høyresiden. Taylor og Carr dekker høyrebacken, mens Milner og Dyer dekker høyrekanten. Hvis vi skal bruke £5 mill på en høyreback så kan vi heller bruke dem på Miguel, som i mine øyne er en langt bedre spiller enn denne Emerton.
Taylor skal overhodet ikke dekke en eneste høyreback neste sesong. Jeg forlanger at han spiller samtlige kamper i sin beste posisjon, som midtstopper.
Emerton er høyre ving, og jeg tror han han spille på begge kanter..
Strong on the ball, the former Feyenoord star can operate on the right side of midfield, in the centre or as right back, but it is tipped that Brett will slot in nicely on the Rovers' right wing.
Han kan spille høyreback også. Det er der jeg har sett ham mest. Kan visstnok spille sentralt også i følge mine kilder..
Er ikke så får Emerton altså...Holder vel hvis vi får Boa Morte og Emre + en høyreving, men ikke akkurat Eme...