20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Brett Emerton..  (Lest 4778 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Brett Emerton..
« på: 17. Juni 2005, 20:44 »
Hva synes dere om Brett??  

Han hadde vært en super høyre kant.. Jeg så han i prøve-VM mot Tyskland, og han var en av de beste (om ikke den beste) australske spillern(e).

Jeg synes Souness bør det.. De kjenner hverandre fra Rovers også..
Hva synes dere??
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Brett Emerton..
« Svar #1 på: 17. Juni 2005, 20:51 »
Jeg er for et kjøp av Emerton, så lenge det ikke blir altfor dyrt. Kan vi få han til i underkant av £5 mill, så er det greit nok. Men mer enn det gidder jeg ikke bruke på ham.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Brett Emerton..
« Svar #2 på: 17. Juni 2005, 20:58 »
Blackburn vilvelikke ha meren £5 mill for han.. Han vil vel spille for en klubb som er større og bedre enn rovers.. De holdt på å rykke ned i denne sesongen og..

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Brett Emerton..
« Svar #3 på: 17. Juni 2005, 21:02 »
Jeg synes vi har grei dekning på høyresiden. Taylor og Carr dekker høyrebacken, mens Milner og Dyer dekker høyrekanten. Hvis vi skal bruke £5 mill på en høyreback så kan vi heller bruke dem på Miguel, som i mine øyne er en langt bedre spiller enn denne Emerton.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Brett Emerton..
« Svar #4 på: 17. Juni 2005, 21:07 »
Sitat fra: "Nordin"
Jeg synes vi har grei dekning på høyresiden. Taylor og Carr dekker høyrebacken, mens Milner og Dyer dekker høyrekanten. Hvis vi skal bruke £5 mill på en høyreback så kan vi heller bruke dem på Miguel, som i mine øyne er en langt bedre spiller enn denne Emerton.

Taylor skal overhodet ikke dekke en eneste høyreback neste sesong. Jeg forlanger at han spiller samtlige kamper i sin beste posisjon, som midtstopper. Vi trenger ikke ødelegge flere talenter ved å gjøre dem til poteter ala Hughes. Da må vi heller kjøpe en ny høyreback, og det bør vi absolutt gjøre. Men jeg synes Emerton hadde vært en grei mann å ha på høyrevingen jeg. Dyer trives ikke der, og kan heller brukes sentralt på midten eller i angrepet. Der får vi mye mer nytte av ham. Ambrose kan fort forsvinne, og jeg føler vi trenger en skikkelig høyreving. Ja, takk til Emerton for en rimelig penge.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Brett Emerton..
« Svar #5 på: 17. Juni 2005, 21:07 »
Sitat fra: "Nordin"

Emerton er høyre ving, og jeg tror han han spille på begge kanter..

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Brett Emerton..
« Svar #6 på: 17. Juni 2005, 21:18 »
Sitat fra: "Joakim"

Taylor skal overhodet ikke dekke en eneste høyreback neste sesong. Jeg forlanger at han spiller samtlige kamper i sin beste posisjon, som midtstopper.

Har du helt glemt ut at vi per dags dato har to stoppere i stallen som er bedre enn Taylor, og at det muligens kommer en tredjemann (Distin eller Van Buyten)? Hvis Carr blir skadet er det vel bedre å bruke Taylor på backen enn feks Ramage, selv om begge egentlig er midtstoppere. Jeg ser poenget ditt angående Hughes, men Taylor kan gjøre det bra på høyrebacken han også. Bramble og Boumsong kommer garantert til å bli skadet i hver sine perioder, så Taylor får garantert spille midtstopper i løpet av sesongen han også. Ingen tvil om at det er det som er hans beste posisjon.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Brett Emerton..
« Svar #7 på: 17. Juni 2005, 21:19 »
Emerton kan spille på begge vinger, men er vel best på høyrekanten. En fin spiller dersom summen er rett, og han har vel ikke vært like god siden hans forrige sjef forlot.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Brett Emerton..
« Svar #8 på: 17. Juni 2005, 21:20 »
Sitat fra: "Thommazz"
Emerton er høyre ving, og jeg tror han han spille på begge kanter..

Han kan spille høyreback også. Det er der jeg har sett ham mest. Kan visstnok spille sentralt også i følge mine kilder.

Sitat
Strong on the ball, the former Feyenoord star can operate on the right side of midfield, in the centre or as right back, but it is tipped that Brett will slot in nicely on the Rovers' right wing.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Brett Emerton..
« Svar #9 på: 17. Juni 2005, 21:25 »
Sitat
Han kan spille høyreback også. Det er der jeg har sett ham mest. Kan visstnok spille sentralt også i følge mine kilder..
[/quote]

Jeg har bare sett han som høyre-kant jeg,men det du sier er helt sikkert riktig...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Brett Emerton..
« Svar #10 på: 17. Juni 2005, 21:29 »
Emerton høres ikke så altfor verst ut. I tilfelle setter vi ham på høyrekanten og lar Dyer spille spiss, eller sentralt. Tror vi kan skaffe han for omtrent 4£ mill. Så forøvrig den samme kampen. Tyskland mot Australia. Det var slettes ikke mangel på underholdning! Trist at Australia tapte..

Noreng

• Gjest
Brett Emerton..
« Svar #11 på: 17. Juni 2005, 21:44 »
Er ikke så får Emerton altså...

Holder vel hvis vi får Boa Morte og Emre + en høyreving, men ikke akkurat Eme...

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Brett Emerton..
« Svar #12 på: 17. Juni 2005, 22:53 »
Sitat fra: "Noreng"
Er ikke så får Emerton altså...

Holder vel hvis vi får Boa Morte og Emre + en høyreving, men ikke akkurat Eme...

NEI takk til Emerton. JA takk til Boa Morte.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Brett Emerton..
« Svar #13 på: 18. Juni 2005, 02:33 »
Kunne tenkt meg både Emerton og Boa Morte, men det kommer veldig an på prisen. Synes £5 mill er altfor mye å gi for Emerton, samme med Boa Morte. Synes ikke noen av disse er hvert mer enn maks £3 mill.

Moods - Ja takk, begge deler.
Howay the lads!!

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Brett Emerton..
« Svar #14 på: 18. Juni 2005, 20:49 »
[/quote]NEI takk til Emerton. JA takk til Boa Morte.[/quote]

Luis er venstre kant, mens Brett er høyrekant..