20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilke spillere kan vi hente nå?  (Lest 53078 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere kan vi hente nå?
« Svar #210 på: 09. Juni 2009, 19:22 »
Newcastle kan godt få hente meg! Maks 500.000 i året, og det før skatt :P
Jeg blør for drakta, og elsker Newcastle. Er bare 20 år også, så en spiller for fremtiden ;D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 09. Juni 2009, 23:17 »
Skulle gjerne meldt meg frivillig jeg også, men jeg er redd jeg ikke har forutsetningene som kreves for å spille profesjonell fotball.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #212 på: 10. Juni 2009, 00:07 »
Hehe, redd de fleste her ikke har det jeg :P Kan godt ta feil, men da hadde vi vel snust det opp ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Milford

• Supersub
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
« Svar #213 på: 11. Juni 2009, 18:50 »
Men det er jo slett ikke sikkert de skal spille profesjonell fotball neste år heller! :P

Anthony

• Gjest
« Svar #214 på: 17. Juni 2009, 17:21 »
Kyle Naughton
Daniel Fox
Victor Moses
Lee Hills
Lewin Nyatanga
og evt. Jose Baxter burde alle være innenfor noenlunde sannsynlig rekkevidde.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 17. Juni 2009, 18:53 »
Greie kjøp om klubben planlegger å bli værende i CCC.

Anthony

• Gjest
« Svar #216 på: 17. Juni 2009, 19:58 »
Fitz Hall, Damien Delaney, Dexter Blackstock (alle QPR)
I følge Ealing Gazette, en lokalavis i London, forbereder Newcastle å hente alle disse tre QPR-spillerne i en avtale på £6m. Delaney og Hall er forsvarspillere som har vært viktige brikker i QPR denne sesongen og den nå rike klubben vil ta godt betalt for dem. Blackstock var på lån i Nottingham Forest på slutten og var med på redde plassen til Billy Davies sitt lag. Det var forventet at han skulle bli i Forest permanent, men det skal ikke ha kommet noe bud og dette gjør at veien ligger åpen for Newcastle.

Kjenner ikkje til desse 3, men er det noko som vil styrke oss?

Tror neppe noen av disse vil styrke oss nevneverdig. Hall er på vei mot å bli tredve om et par år, og har aldri sett eller hørt noe som helst utstående av fyren - en typisk ccc-spiller. Kjenner alt for lite til Blackstock og Delaney til å si noe, utenom at det trolig ville blitt et lite langsiktig kjøp...

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 17. Juni 2009, 20:09 »
men hvorfor skal denne nyrike klubben som ligger ann til opprykk neste år selge viktige brikker til oss? gir egentlig ikke meing.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 17. Juni 2009, 20:19 »
Fordi QPR vel har tenkt bytte dem ut med bedre spillere kanskje? :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #219 på: 17. Juni 2009, 23:13 »
nettopp

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 17. Juni 2009, 23:15 »
Da skal de vel streng tatt ikke være gode nok for oss heller... :P

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 18. Juni 2009, 00:21 »
Fitz Hall, Damien Delaney, Dexter Blackstock (alle QPR)
I følge Ealing Gazette, en lokalavis i London, forbereder Newcastle å hente alle disse tre QPR-spillerne i en avtale på £6m. Delaney og Hall er forsvarspillere som har vært viktige brikker i QPR denne sesongen og den nå rike klubben vil ta godt betalt for dem. Blackstock var på lån i Nottingham Forest på slutten og var med på redde plassen til Billy Davies sitt lag. Det var forventet at han skulle bli i Forest permanent, men det skal ikke ha kommet noe bud og dette gjør at veien ligger åpen for Newcastle.

Kjenner ikkje til desse 3, men er det noko som vil styrke oss?

Jeg som skrev det på norskefans. Ønsker egentlig ingen av de inn. Fitz Hall har vist i Wigan at han ikke takler PL og begynner å dra på årene. Det er IKKE slike spiller vi skal ha inn. Delaney er mer spennede. Kan spille flere posisjoner (blant annet venstreback der vi som kjent har hatt fantastisk dekning de siste årene) og behersker helt klart nivået i CCC. På den andre siden er han 27 år gammel og har aldri spilt i PL. Selv om han takler nivået virker det ikke som han på noen måte dominerer i divisjonen. Er det ikke da bedre å satse på yngre spillere som kan utvikle seg og etter hvert bli gode PL spillere? Jeg syntes f.eks. en spiller som Daniel Fox fra Coventry virker mye mer spennede. Han er både yngre og skal også være bedre. Til slutt er det Dexter Blackstock. Spilleren ble sendt på lån til Forrest siden han ikke greide å spille seg til fast plass på QPR. Når vi vet at QPR ikke en gang kom på playoff sier det egentlig nok til at vi ikke skal kjøpe spissen. Mange andre bedre og yngre alternativer også her.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 18. Juni 2009, 00:29 »
Tipper det bare er svada uansett.. Vi har ingen eier, ingen manager og vi er nok ikke int. i 3 rejects fra QPR.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 18. Juni 2009, 01:02 »
Da skal de vel streng tatt ikke være gode nok for oss heller... :P

Skulle vel det ja :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyosla

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #224 på: 26. Juni 2009, 23:45 »
Kunne tenkt meg tre spelarar frå coventry: Fox, Dann og Westwood. Alle tre holder høgt nivå og har stort potensiale !
-Sterkt øl gir store ord-

I gamle stammesamfunn skulle menn slåss. Mannsoverskuddet forsvant på den måten. Det er begrenset hvor mange som kan brukes til jordbruk, jakt og avl.