20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilke spillere kan vi hente nå?  (Lest 53039 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere kan vi hente nå?
« Svar #225 på: 26. Juni 2009, 23:57 »
Nå har Scott Dann gått til Brimingham, men de to andre er helt klart veldig spennende. Venstrebacekn der Fox spiller er jo også en posisjon vi gjerne skulle hatt bedre dekning på.

oyosla

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #226 på: 01. Juli 2009, 12:28 »
Absolutt ! Fox er ein spennande spelar.  Var faktisk klare over at Dann hadde gått, men hode var vist ikkje med når eg skreiv det der.
-Sterkt øl gir store ord-

I gamle stammesamfunn skulle menn slåss. Mannsoverskuddet forsvant på den måten. Det er begrenset hvor mange som kan brukes til jordbruk, jakt og avl.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #227 på: 07. Aug. 2009, 23:00 »
Hent Sol Campell , nå ! Lomana Lua Lua også

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #228 på: 16. Aug. 2009, 12:07 »
Det skremmende er jo at vi snart har solgt halve stallen, uten å få inn noen reelle forsterkninger. Dessuten ser det ikke ut som om Ashely er klar for å kjøpe noe heller.
Så vi ender vel opp med lån, eller spillere på free transfer.

Sol hadde vært en bra signering. Masse av rutine, stor, sterk og god på hodet. Vi trenger folk som kan steppe inn og gjøre en god jobb, når sesongen er så lang som den er.

Andre spillere som kan være aktuelle for lån, blir ofte enten unge eller godt opp i årene.

Sjøl kunne jeg tenkt meg en unggutttil fra Manu. Gibson har bevsist at han holder et høyt nivå i CC. Han spilte vel ca 30 kamper for Wolves i fjor. I tilegg til 10 kamper fra start for United.
Å skulle den lovende unggutten Macheda havne for langt bak Berba, Rooney, Owen, Welbeck i spiss køen.. Så send han gjerne nordover!

Phillip Degen i Liverpool har knapt spilt en kamp. Vært skadet sin han kom for et par år siden. Med sine 193 cm og evenen til å spille både venstre og høyreback kunne han vært glimrende. Om ikke mer enn et lån ut 2009.
Er vanskelig å spille seg inn på Liverpool, om du bare spiller reservefotball.
Husker han var kanon når han spilte i Sveits.
Men oddsen for at han kommer er vel omtrent lik null.

Skulle gjerne sett av Løvenkrands godtok en grei deal og tok et år til. Tjener mer på det, enn å trene gratis med Rangers.
Stolt supporter siden 7.juli 1989!
20 years of pride & glory!

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #229 på: 16. Aug. 2009, 13:49 »
Synes vi skal ta en sjanse å prøve på Stephen Appiah, så lenge det er akseptabel lønn.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 16. Aug. 2009, 14:00 »
Nå betaler vi prisen for å rykke ned med tidenes dårligste timing - midt i finanskrisa. Virker som vi sliter noe enormt med økonomien.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 16. Aug. 2009, 14:03 »
Vi trenger ikke flere sentrale midtbanespillere nå. Vi har Smith, Barton, Nolan, Guthrie, Butt, Geremi og LuaLua som kan spille der og det holder mer enn nok i CCC. Det vi derimot trenger er en ny høyreving nå som Duff forsvinner. Hadde også vært fint med en rask spiss som Beckford eller Cardiffs Ross McCormack som tidligere i sommer ønsket seg bort.

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #232 på: 17. Aug. 2009, 19:48 »
Vi trenger ikke flere sentrale midtbanespillere nå. Vi har Smith, Barton, Nolan, Guthrie, Butt, Geremi og LuaLua som kan spille der og det holder mer enn nok i CCC. Det vi derimot trenger er en ny høyreving nå som Duff forsvinner. Hadde også vært fint med en rask spiss som Beckford eller Cardiffs Ross McCormack som tidligere i sommer ønsket seg bort.

Pr dags dato har vi Nolan, Smith, Barton, Geremi og LuaLua.
Altså 5 av 7. Legg til 50 kamper, noen skader og suspensjoner og det er tynt. Knokkelligaen er og forblir tøff.
Det er helt klart andre plasser vi har mindre backup, men sentral midtbane vil nok være langt mer utsatt for slitasje enn andre plasser.
Jeg ser gjerne at vi henter inn en rutinert spiller som backup, men for all del så ser også jeg at det er på vingplass, venstreback og en solid stopper som er førstepri.

Eventuelt så får vi satse på at ting er avklart i Januar og vi forsterker laget med solid PL klasse for å sikre førsteplassen  ;)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 19. Aug. 2009, 11:17 »
Guthrie og Butt kommer jo snart tilbake så da har vi igjen 7 sentrale midtbanespiller. Du kan jo ikke regne med at disse ikke kommer tilbake. Det er flere kamper i CCC, men 7 sentrale midtbanespiller tror jeg skal holde godt.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #234 på: 19. Aug. 2009, 13:12 »
Helt enig med fredd, 7 sentrale midtbanespillere er mer enn nok selv gjennom en lang sesong, det vi trenger er spillere andre plasser som på vingene og i forsvar, der det vel også er størst fare for at flere forsvinner også. (Colo, Taylor, Jonas osv.)
En ny spiss er heller ikke meg i mot, men en sentral midtbanespiller kan jeg ikke helt skjønne hva vi skal med.

Henning Fjeldheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #235 på: 20. Aug. 2009, 18:13 »
Derfor jeg også skrev at jeg ser det er på vingplass, back og stopperplass vi først og fremst trenger folk   :)

Vi trenger egentlig to backer, en/to stopper, to vinger og en spiss. Altså minst 6-7 spillere inn, for i det hele tatt ha backup på flere av plassene.