20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilke spillere kan vi hente nå?  (Lest 53161 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere kan vi hente nå?
« Svar #195 på: 02. Juni 2009, 20:31 »
Må si meg helt enig med Hans Emil. Scholes er en fantastisk spiller, men ikke den type spiller vi trenger.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #196 på: 02. Juni 2009, 21:42 »
Paul Scholes har spilt 34 kamper for verdens beste lag denne sesongen.

Når blei Scholes Barcelona spiller ?  :o

Barcelona? De vant vel ikke VM for klubblag de?  :) Inntil de gjør det så er vel Man Utd fortsatt verdens beste lag på papiret.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #197 på: 02. Juni 2009, 23:05 »
Scholes ville uansett blitt vår overlegent beste midtbanespiller, antakeligvis en av våre aller beste spillere. Å påstå at Scholes ikke ville forsterket oss sportslig finner jeg jævla merkverdig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 03. Juni 2009, 08:54 »
Scholes ville uansett blitt vår overlegent beste midtbanespiller, antakeligvis en av våre aller beste spillere. Å påstå at Scholes ikke ville forsterket oss sportslig finner jeg jævla merkverdig.

Scholes suger sjit. Takler som en idiot og skulle ha vært sendt av banen mye oftere. Den taklingen i årets clfinale er et godt eksempel. Eneste feilen dommeren gjorde i hele kampen.  Scum er et som folk sier et godt kollektiv men individuelt suger de balle.
Synes det forøvrig blir litt merkelig hvis vi skal begynne å hente inn slike spillere. Etter mitt skjønn blir det helt feil.  For at vi skal klare opprykk må vi ha spillere sultne på suksess, ikke spillere som er i slutten av sin karriere. Castle har selvsagt hatt en tradisjon i å hente sistnevnte type spillere, og hvor har det ført oss?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 03. Juni 2009, 10:13 »
Spiller man i årets CL finale er man god nok for Championship! Jeg synes flere her har meget dårlig fotballforsåelse, men det er jo selvfølgelig mulig at det bare er meg... Når det er sagt vil jeg IKKE hente han, fordi han har ikke lang tid igjen, og jeg håper vi satser ungt og heller tenker på fremtiden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 03. Juni 2009, 12:41 »
Jeg sier ikke at vi bør satse på å hente ham - for det er totalt usannsynlig at Paul Scholes skulle velge oss når han ville fått innpass på omtrentlig alle lag i Premier League.
Men jeg blir mildt sagt litt sjokkert når jeg leser hva folket syns om spilleren Paul Scholes. Ingen av våre midtbanespillere ville vært i nærheten av dette kollektivet ManUtd dere snakker om, kun kanskje en psykisk frisk Joey Barton.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 03. Juni 2009, 12:47 »
Det er ikke det at Scholes ikke ville vært god nok, det har mer med innkjøpspolitikken å gjøre for min del i alle fall. Som Andy sier, selvfølgelig er en spiller som har spilt CL-finale god nok for Championship. Vi har likevel tidligere brent oss på å hente gamle spillere på altfor høy lønn.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #202 på: 03. Juni 2009, 12:58 »
Det er ikke det at Scholes ikke ville vært god nok, det har mer med innkjøpspolitikken å gjøre for min del i alle fall. Som Andy sier, selvfølgelig er en spiller som har spilt CL-finale god nok for Championship. Vi har likevel tidligere brent oss på å hente gamle spillere på altfor høy lønn.

Enig i dette. Ein speler som Scholes er sjølvsagt meir enn god nok for NUFC men spørsmålet er om ein speler på randen av sin karriere hadde gjort det godt for ein klubb ien ikkje har nokon følelsar for.  Men Scholes bidrag i år er nok ein smule oppskrytt, og eg føler han burde ha vore utvist i mange av dei kampane eg har sett av han. Han har endel fæle taklingar pga hans mangel på fart og timing i duellane.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Peter

• Gjest
« Svar #203 på: 04. Juni 2009, 16:50 »
Scholes er på en måte en Roy Keane jr. Veldig god selfølgelig, men har noen helt sinnsyke stygge taklinger. Virker dog ikke som om han har like høyt temperament.

anygivensunday

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #204 på: 06. Juni 2009, 16:58 »
Edgar og Forster kan også få fortsette for min del. Vil jeg i tillegg ha problemer med å se spilleren Martins forlate oss.

digger martins... han hadde vært gull å hatt i championship...
kvitte oss med colochini og owen... og cacapa... og ikke minst... barton... tulling... jeg vill gjerne se krul spille litt.. men harper har gjort seg fortjent...

Anthony

• Gjest
« Svar #205 på: 07. Juni 2009, 22:32 »
Har kommet over en fyr her, ved navn Dany N'Guessan. Han er ung, og virker som om han har et helt sykt tempo og fart...

http://www.youtube.com/watch?v=szCE6CSEqT8

http://en.wikipedia.org/wiki/Dany_N%27Guessan

nerli

• Gjest
« Svar #206 på: 08. Juni 2009, 13:45 »
hva me denne karen??? kunne vært en spiller for newcastle .. hadde dere vært fornøyd hvis vi dannet spiss duoen carrol-beckford ..
begge er i stand til å score mål ..

Jermaine Beckford transferlistet.
Beckford takket nei til ny kontrakt med Leeds og dermed er Beckford bosman-spiller om 12 måneder.
Årets toppscorer i League-one Jermaine Beckford har takket nei til en ny kontrakt med Leeds United. Dette betyr at Beckford kan gå gratis til andre klubber når kontrakten hans går ut om 12 måneder.

Jermaine Beckford som har scoret 54 mål på 98 kamper for Leeds er blitt satt på transferlisten i håp om at Leeds skal få solgt han og samtidig sitte igjen med noen pund.

Hentet fra www.norskefans.com

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #207 på: 08. Juni 2009, 14:05 »
Han er nok en spiller vi greit kan ha i CCC, men tviler på at han er noe å ta med seg til PL.
Men vi trenger nå en spiss eller to til neste sesong så jeg ønsker han velkommen for å si det sånn!
Er ikke som om vi får hvem som helst nå heller.

Anthony

• Gjest
« Svar #208 på: 08. Juni 2009, 16:31 »
Victor Moses + Lee Hills?

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 08. Juni 2009, 18:02 »
Har kommet over en fyr her, ved navn Dany N'Guessan. Han er ung, og virker som om han har et helt sykt tempo og fart...

http://www.youtube.com/watch?v=szCE6CSEqT8

http://en.wikipedia.org/wiki/Dany_N%27Guessan

hahah! han var min stjerne som Lincoln manager:P ble solgt etter opprykk til championship så det er jo ikke den værste spilleren vi kan kjøpe, han tar nivået på FM. dette er en spøk FM hatere:P
Han kom, ble mett og dett var dett....