20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilke spillere kan vi hente nå?  (Lest 53081 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere kan vi hente nå?
« Svar #165 på: 01. Juni 2009, 16:29 »
Vi skal ikke hente Jaidi. Mulig han holder brukbart nivå i CCC, men vi må hente spillere som etter hvert oså kan fungere i PL. Det kan ikke Jaidi.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 01. Juni 2009, 18:11 »
Før vi kan begynne å kjøpe spillere må klubben først få på plass en ny eier, deretter en permanent manager med bra trenerteam. Dette kan tydeligvis drøye en mnd eller to, så det kan jo bli spennende å se hva som er igjen av aktuelle kandidater da.

Tipper de aller fleste klubbene er godt igang med sesongoppkjøringen før NUFC i det hele tatt har gjort det første steget i å få på plass en ny eier.

Dette kan bli en tøff sesong!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 01. Juni 2009, 19:18 »
Før vi kan begynne å kjøpe spillere må klubben først få på plass en ny eier, deretter en permanent manager med bra trenerteam. Dette kan tydeligvis drøye en mnd eller to, så det kan jo bli spennende å se hva som er igjen av aktuelle kandidater da.

Tipper de aller fleste klubbene er godt igang med sesongoppkjøringen før NUFC i det hele tatt har gjort det første steget i å få på plass en ny eier.

Dette kan bli en tøff sesong!

Nettopp. Og derfor er vi nermare League 1 enn PL. No må vi berre håpa på at vi verte kjøpt opp av ein dyktig person eller investor-gruppe. Som har pengar og kompetanse.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #168 på: 01. Juni 2009, 19:39 »
Vi skal ikke hente Jaidi. Mulig han holder brukbart nivå i CCC, men vi må hente spillere som etter hvert oså kan fungere i PL. Det kan ikke Jaidi.

Han spilte da fast på Bolton en stund? Scorte noen mål på corner også.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 01. Juni 2009, 19:42 »

Ja, men vi skal ikke hente Jaidi alikevel. Herregud folkens, hvilket nivå ønsker dere at Newcastle skal være på a?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 01. Juni 2009, 20:02 »
Hva Scholes gjelder, som forøvrig er veldig usaklig da han er god nok for de fleste PL-lag, så ville jeg blitt glad dersom han hadde signert.
Greit at han er over middagshøyden, men jeg vil overhodet ikke være i den fjerneste tvil om at Scholes kommer til å yte maksimalt, og være 100% profesjonell. Det å være ledertype er ikke ensbetydende med å være den som brøler høyest og kommanderer mest. Det fins totalt ulike typer ledere. Scholes ville helt klart bidratt positivt til unge gutters karriere. Scholes kommer helt klart ikke til å ha noen dårligere innstilling enn vår egen Nicky Butt. Bare at Scholes er endel klasser bedre da..
Nå er dette veldig usannsynlig uansett, og sikkert bare et hawaiirykte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #171 på: 01. Juni 2009, 23:13 »

Ja, men vi skal ikke hente Jaidi alikevel. Herregud folkens, hvilket nivå ønsker dere at Newcastle skal være på a?

Skjønner ikke helt vi skal gå etter, når vi liksom spiller CCC og har en fattig eier. Jaidi hadde vært god nok for NUFC i CCC helt klart og jeg tror desverre vi ikke kan lokke til oss stort bedre spillere. Vi spiller verken i PL og eiern vil selge, vi har haug med overbetalte møkkaspillere.. Hvorfor ikke hente en gratis spiller til 1/5 av lønna til Colo samt han vil kunne garantert spille bedre en Colo.

Vi er ikke akkuratt i våre glansdager der vi kan velge og vrake som mange tror her inne.
Ba Ba Ba!!!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 01. Juni 2009, 23:28 »
Men skal vi hente spillere som har potensiale til å spille bra i PL også (for det er jo det som er målet vårt), eller skal vi hente spillere som er OK i CCC?

Jaidi blir 34 i år, og er så på hell av karrieren som det går ann å bli. Faan folkens, det finnes da en mellomting ihvertfall!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #173 på: 01. Juni 2009, 23:33 »
Jeg føler vi burde hente de av spillere som kan ta oss opp igjen på kortere kontrakter enn å hente spillere som kanskje blir bra nok i CCC og kanskje blir gode nok til Pl en dag.
Spillere som er gode nok for PL kan vi da hente når vi KOMMER opp i PL igjen, synes for mange stresser med det at spillerne ikke er gode nok for PL og greier, for vi er jo ikke i PL og spillere som er gode nojk for PL vil sansynligvis ikke til oss.
Og jeg sier ikke at unge spillere som kan utvikle seg til PL-spillere etter en sesong i CCC ikke burde satses på, men vi må først og fremst tenke på å komme oss opp igjen, og heller ta det derfra når den tid kommer, forhåpentligvis om et snaut år :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 02. Juni 2009, 00:27 »
Og vi kan ikke bare se utelukkende på alder - vi er i mye større grad nødt til å se på typene.
Vi SKAL satse ungt og sultent, forhåpentligvis med en britisk stamme. Men vi trenger rutine og spillere som kan lede de andre frem mot målet. Selv i kortere perspektiv er dette smart.
Da mener jeg ikke at vi skal hente Jaidi. Men - isolert sett ser jeg overhodet ikke hvorfor en skal være så redde for Scholes - annet enn at han har for høy lønn. Sportslig sett ville jeg vært knallglad dersom noe så usaklig skulle finne sted.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #175 på: 02. Juni 2009, 00:46 »
Hvorfor i all verden skulle Scholes gidde å dra hit. Snakker om å drømme da. Jaidi er en tøff spiller som kunne bidratt i en fysisk CCC-liga.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 02. Juni 2009, 01:15 »
Som sagt - hawaiirykte. Det var bare et svar til den veldige negativismen tilknyttet Scholes i Newcastle.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #177 på: 02. Juni 2009, 07:36 »
Av det eg har sett av han det siste året er ikkje særlig imponerande. Enda ein speler som har "lost his legs", ein treig faen som senker spelet noko drastisk, tillegg til å vere konstant på etterskudd.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 02. Juni 2009, 10:13 »
Av det eg har sett av han det siste året er ikkje særlig imponerande. Enda ein speler som har "lost his legs", ein treig faen som senker spelet noko drastisk, tillegg til å vere konstant på etterskudd.

Du har virkelig ikke peiling du! Jeg er enig i at vi ikke skal hente Paul Scholes, ikke fordi han er for dårlig, men fordi jeg ikke vil ha en gammel spiller spiller på høy lønn som sannsynligvis ikke har mer enn et år kanskje to år igjen av karrieren. Vi må tenke langsiktig. Men tilbake til Scholes, han har aldri vært den mest fotrappe, det er greit nok. MEN at han sinker spillet....kødder du?? Paul Scholes er en av PL's aller beste ballspillere fortsatt! En genial spiller som nesten alltid bruker ett og to touch, og det går fort!! Balltempoet til Paul Scholes er verdensklasse selv om han nå er blitt 35 år, det har han bevist også denne sesongen for en av verdens beste klubber. Jeg omtrent fatter ikke hvordan det går an å si noe slikt som den siste setningen din der, det er så på huet og rævva galt!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #179 på: 02. Juni 2009, 11:04 »
Haha, nei eg har vel ikkje peiling. Eg kan vel ingenting om fotball, kva i alle dage gjer eg på dette forumet uansett?  ::)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!