20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilke spillere kan vi hente nå?  (Lest 53030 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere kan vi hente nå?
« Svar #135 på: 28. Mai 2009, 21:38 »
Der er jeg helt enig. Forsvaret i seg selv har ikke vært det verste, men har ofte vært helt alene mot mange angripere grunnet lite støtte fra midten.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #136 på: 28. Mai 2009, 23:04 »
De spillerne jeg satt opp vet jeg at ikke er  klare for å være førstevalget. Vukicic er vel bare 16 år fortsatt.. Men jeg håper vi får inn unge spillere som virkelig vil spille og vinne noe! Forsvaret føler jeg meg trygg på, og jeg synes egentlig forsvaret vårt har vært greit denne sesongen, det er midtbanen vår som har sviktet totalt både fremover og bakover på banen.

Helt klart midtbanen som har vært vårt svakeste ledd. Midtbanen må virkelig forbedres.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 29. Mai 2009, 00:44 »
Vi trenger uten tvil mer bevegelighet i vår ekstremt statiske midtbane, så Ciljan bør ihvertfall være en kandidat!
Når Robert Koren tok CCC bør det vel være muligheter for Ciljan. Er dog litt redd for det samme som André, at han mangler sluttprodukt.

Mot Tyskland så man jo hva som egentlig bor i den lille kroppen. Han trenger bare å oppmuntres til å skyte. Han må kanskje til og med provoseres og trues til å skyte. Ciljan har egentlig gode avslutninger og en flott pasningsfot. Men han blir ofte så altfor beskjeden. De gangene Ciljan tør å avslutte har det en lei tendens til fort å bli farlig. Hvis Ciljan blir trygg på seg selv, og sine avslutningsferdigheter, så er det ingenting å lure på. Og det er en langt mer behagelig jobb, enn å skulle lære han en hel abc på nytt.

En viktig grunn til at Ciljan ikke har vært spesielt ofte i nærheten av sitt bestenivå denne sesongen er at han har blitt brukt så og si utelukkende i en høyrekantrolle. Og der trives han ikke. Ciljan bør ha sin naturlige utgangsposisjon sentralt i banen, og heller kunne vandre utover, dersom han føler for det. Ciljan kommer mye, mye mer til sin rett sentralt i banen. Da kan han løpe mye friere, og han kommer seg oftere i scoringsposisjon da. Dessverre har Marek Sapara lagt beslag på den offensive midtbanerollen i RBK, med Steffen Iversen som understudy. Men Ciljan spilte sentralt mot Levanger i cupen i dag, og kom fra det med ihvertfall en assist, og to nesten-assist, om ikke mer. Han burde også skutt ved en anledning, men var som vanlig altfor beskjeden, og ga bort ballen til motstanderen i stedet. Hadde han derimot vært mer på hugget, og turt å avslutte, er jeg sikker på at det ville blitt en stor sjanse.

Midtbanen vår trenger en liten duracell-kanin, som kan løpe til krampa tar ham, bare avbrutt av en liten spypause.  Der passer Skjelbred perfekt. Basiskunnskapene har han i orden, han trenger bare motivasjon, og et kraftig spark i ræva, for å tørre å sende avgårde den forløsende pasningen, eller å tørre å sende avgårde et skudd.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #138 på: 29. Mai 2009, 00:48 »
Ville ønsket Ciljan hjertelig velkommen til Newcastle!
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 29. Mai 2009, 03:05 »
Jeg også. Helt klart den nordmannen i TL jeg ønsker meg til Newcastle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 29. Mai 2009, 11:43 »
Hadde ikkje hatt noko i mot at han hadde komt
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #141 på: 29. Mai 2009, 20:43 »
Jeg ønsker også lille Per hjertelig velkommen til Toon! Men er det realistisk??

Tror desverre ikke det. Tipper han blir priset for høyt til at vi har råd til å gamble med å hente han desverre. For det blir nok sett på som gambling og hente en ung spiller fra norsk tippeliga. Jeg tror han hadde klart seg bra, men tror ikke Newcastle har råd til å tørre å ta sjansen på han.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #142 på: 29. Mai 2009, 23:07 »
Midtbanen vår trenger en liten duracell-kanin, som kan løpe til krampa tar ham, bare avbrutt av en liten spypause.  Der passer Skjelbred perfekt. Basiskunnskapene har han i orden, han trenger bare motivasjon, og et kraftig spark i ræva, for å tørre å sende avgårde den forløsende pasningen, eller å tørre å sende avgårde et skudd.

Lurer på når vi sist hadde en midtbanespiller som viste spy-tendenser...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 29. Mai 2009, 23:20 »
Joey Barton. Bare at han viste så mange andre tendenser også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #144 på: 31. Mai 2009, 10:55 »
En ting er ihvertfall sikkert,  kommer til å være litt andre navn som det vil florere rykter rundt denne sommeren enn alle de fantasinavnene som det gikk rykter om sist sommer :P
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 31. Mai 2009, 11:51 »
http://www.sundaysun.co.uk/sport/newcastle-utd/newcastle-utd-news/2009/05/31/newcastle-united-lining-up-paul-scholes-bid-79310-23750694/

Silly season starter med et smell! Nå linkes vil til Paul Scholes. Samt Beckford fra Leeds som erstatter til Owen.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 31. Mai 2009, 11:57 »
Ja takk til Beckford, men usikker på Scholes....Vil heller ha ein ung spiller på vei oppover
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #147 på: 31. Mai 2009, 12:06 »
Tror Scholes kan bli vår nye Butt!  ;D

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #148 på: 31. Mai 2009, 12:58 »
£70.000 - galskap!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 31. Mai 2009, 13:58 »
Hehe. Ganske komisk, igrunn. Må si vi viser kreativitet på overgangsmarkede om det mot all fornuft ligger noe i dette  :D