20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvor var det butta? Hvor er det blitt av alle gutta?  (Lest 11331 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvor var det butta? Hvor er det blitt av alle gutta?
« Svar #30 på: 24. Mai 2009, 11:37 »
Salget av Given var en katastrofe, med han hadde vi vært trygg nå. Milner er en fantastisk spiller med en enda større framtidd, å selge han er bare idioti. Zog var også en bra spiller med en stor framtid. Samtidig har jeg tro på Bassong og Jonas, resten av kjøpene har vært en skandale, med Coloccini i spissen

Zog er en strålende spiller som etter min mening har bedre ferdigheter enn Milner. Dessverre er han en idiot og når han ikke vil spille for klubben er det forstålig at vi selger han.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #31 på: 24. Mai 2009, 14:12 »
Det var Wise og Ashley som bare kjøpte spillere uten å spørre KK først. Wise prøvde for øvrig å selge Owen til Spurs timer før overgangsvinduet stengte.

Owen er vår desidert største floppkjøp gjennom alle tider.
Hadde tro på at han skulle spille seg opp når Shearer ble ansatt, putte noen viktiige mål og bidra til å løfte laget. Istedenfor har det vært helt motsatt, med en elendig kamp mot Stoke, enda værre mot Tottenham, misbrukte megasjanser hjemme mot Portsmouth og til syvende og sist atter en gang skadet. 

Helt enig med deg, Frode. Owen er det dårligste kjøpet Newcastle har gjort noensinne.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 24. Mai 2009, 14:20 »
Selvfølgelig er ikke Owen tidenes dårligste Newcastle kjøp. Selv om han var 7 MP dyrere enn Luque så er gitt langt mindre tilbake enn det Owen har gjort. Og det er flere som jeg føler det samme om..

Boumsong, Colo, Viana, Luque m.fl.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 24. Mai 2009, 14:52 »
Jeg syns også det er fullstendig forferdelig å si det slik.
JA, Owen har blitt et bomkjøp - men når du er klubbens toppscorer antakeligvis to år på rad har du i det minste gjort noe fornuftig.
At noen overhodet klarer se på Owen som et dårligere kjøp en Luque er for meg sykt. Eller Marich, eller G'uivarch, eller Marcelino, eller Boumsong, eller. Ja, dere tar poenget mitt.
At Owens store overgang har gått til helvette på grunn av alle skadene er det liten tvil om, men fortsatt..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 24. Mai 2009, 14:53 »
Det var Wise og Ashley som bare kjøpte spillere uten å spørre KK først. Wise prøvde for øvrig å selge Owen til Spurs timer før overgangsvinduet stengte.

Owen er vår desidert største floppkjøp gjennom alle tider.
Hadde tro på at han skulle spille seg opp når Shearer ble ansatt, putte noen viktiige mål og bidra til å løfte laget. Istedenfor har det vært helt motsatt, med en elendig kamp mot Stoke, enda værre mot Tottenham, misbrukte megasjanser hjemme mot Portsmouth og til syvende og sist atter en gang skadet. 

Helt enig med deg, Frode. Owen er det dårligste kjøpet Newcastle har gjort noensinne.

Jepp. Han har 6,5 milloner pund i årslønn. Utfra spel i det siste så sko ein trudd det var 6,5 pund...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 25. Mai 2009, 00:41 »
Så på grunn av at Owen har vært mye skadet, og ikke prestert i de siste avgjørende kampene, så er han historiens dårligste kjøp noensinne i Newcastle? GALSKAP!

Owen har spilt drøyt 70 kamper og scoret 30 mål. Og da er han altså historiens dårligste kjøp noensinne?
GALSKAP!

Luque ble kjøpt for godt under halvparten av Owen, men har ikke gitt tilbake en jævla penny i forhold til det Owen har gjort. Owen har blitt klubbens toppscorer i år, som i fjor. Riktignok har han bare scoret ti ganger, og vært en stor skuffelse i den enormt viktige innspurten. Likevel må det gå an å tenke litt lenger enn bare de siste par kampene. Eller den siste helt jævlige sesongen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 25. Mai 2009, 00:47 »
Det letteste i verden er å bli historieløse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 25. Mai 2009, 00:56 »
Synes Owen er Nufc største flopp gjennom tidene. På grunn av Owen blei satsa på 100% av klubben (har vel kosta over 40 millioner pund totalt uten og få så mykje som eit titalls mål i retur. Medan spillere som Viana Luque Baumsong etc gav klubben ~0% innsats i..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 25. Mai 2009, 01:10 »
Hva sier du her?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 25. Mai 2009, 01:21 »
Det faktum at Newcastle var så enormt avhengig av Owen. Og gjekk nermast og venta i 3 år på at han sko slå til in the end kosta oss veldig dyrt. Og det tel ikkje til Owens fordel.
 mn dog min oppfatning av floppebegepet er litt meir komplisert enn det vanlige oppfatninga av kva ein flopp er da hehe.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 25. Mai 2009, 01:26 »
Uten å få så mye som et titalls mål? Owen har vel scoret i underkant av 30 mål for klubben. Er ikke 30 "titalls"?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 25. Mai 2009, 01:29 »
Owen vil kunne kalles en flopp ja, fordi han i alt for liten grad leda troppene slik han skulle og fordi han var så forbanna uheldig med skadene.
Men han er ikke en sånn type flopp som jeg hater eller gremmes over. Ser tilbake med glede på den dagen vi kjøpte Owen, og vil huske han som en veldig bra målscorer for klubben. Og jeg vil se på han som en bra type, og ønsker han lykke til videre i karrieren, og håper jeg ser han tilbake på landslaget.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 25. Mai 2009, 01:44 »
Greit nok Owen har hadt max uflaks med skader. Men det har dei fleste som har vert innom denne klubben! og greit nok eg er nok litt ekstra sur på Owen siden han heile tida skal beskyttas etc uten skadene hadde han putta 30 per ses etc... medan andre spillere som har slitt likedan med skader bare får urettferdig kritikk og dritt når navnet kommer opp.. (Tenker på fleire enn 1 spiller her) savner likhet og fair bedømming her liksom..

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #43 på: 25. Mai 2009, 11:52 »
Dersom vi ser på hvor mye Owen har koster klubben (overgangssum, lønninger,bonuser osv) kan vi se på Michael Owen som et bomkjøp. Han har allikevel gjort mer for klubben enn det andre bomkjøp har gjort.

Å putte Owen i samme bås som Boumsong, Marcelino, G'uivarch, Viana og Luque blir for meg, som Joakim sier, GALSKAP!
De nevnte spillerne gjorde ikke en dritt for klubben, og var kun ute etter penger. Det er jeg faen med sikker på!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 25. Mai 2009, 14:05 »
Det er jo klart siden side det bare er Owen som har fått 3 år på og bevise seg medan det fleste andre var heldige om dei i det heila tatt fekk ein kamp..
A fact at the end: Me henta Viana foran Ronaldo og det skal Ronaldo vere glad for han hadde nok spela i portugisisk 2 div om han hadde komt her.