20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Shearer  (Lest 54803 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #165 på: 13. Aug. 2009, 15:24 »
Gratulerer med dagen, gode konge.

Det er lov å håpe, men jeg tviler på at det skjer stort.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #166 på: 18. Sep. 2009, 14:41 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/09/18/shearer-i-won-t-wait-forever-for-nufc-hotseat-72703-24723739/
Ok. Da blir det spennende å se hvem som kommer til å tilby han en jobb før Newcastle.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 19. Sep. 2009, 10:36 »
Skaffer seg mer mer ferdigheter og erfaring av å ta en manager jobb enn ved å sitte på gjerdet iallefall, så det er vel igrunn positivt.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #168 på: 04. Jan. 2010, 15:35 »
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=581190

Jaha.. Hadde vært kjekkt om han hadde fått seg litt erfaring. Så kan han ta over når vi er i premier league:)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 04. Jan. 2010, 15:56 »
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=581190

Jaha.. Hadde vært kjekkt om han hadde fått seg litt erfaring. Så kan han ta over når vi er i premier league:)

Akkurat :) Og nå finner vi også ut om han duger. Tror ikke castle kommer til å tilby ham jobb hvis han rævkjører Sheff Wed for å si det på den måten.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #170 på: 04. Jan. 2010, 16:01 »
Dette er også en litt utfordrende jobb, mtp at de ligger nest sist. 4 seire på 23 kamper er ikke bra, men de har en mange gode spillere der. Samt noen talenter. Blir han ansatt, er det ikke umulig å få til noe der.
Blir spennende i så fall :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 04. Jan. 2010, 22:32 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 04. Jan. 2010, 23:12 »
Virka nesten som han ikkje tør å ta en anna jobb i frykt for å drite seg ut slik at han aldri får Newcastle-jobben. I såfall veldig egoistisk, ein mann som Alan Shearer har sikkert fått utallige jobbforespørslar allerede.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #173 på: 05. Jan. 2010, 17:28 »
Magefølelsen min seie at Alan Shearer ikkje bli nokon stor manager, men la oss håpe det er berre havregryna som gjer det!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #174 på: 06. Jan. 2010, 19:54 »
Magefølelsen min seie at Alan Shearer ikkje bli nokon stor manager, men la oss håpe det er berre havregryna som gjer det!

Ingen ting som skulle tilsi at han ikke skulle bli det. Jeg mener det var et lite feilgrep av han og ta over Newcastle når de rykket ned, skulle heller sett at han fikk litt erfaring i en lavere divisjon før han brynet seg på Newcastle. Tiden får vel bare vise om han blir en dyktig manager eller ikke...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 07. Jan. 2010, 01:33 »
Tror ikke det er dumt av Shearer å vente på den rette jobben der ting ligger til rette for at han kan få en skikkelig kongestart som manager. Eller Newcastle da, som jeg tror han rett og slett vil velge ene og alene på grunn av hjertet sitt. For min del veier det ganske tungt bare det Sir Bobby sa om Shearer som fremtidig manager.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 07. Jan. 2010, 09:53 »
Sitat
Eller Newcastle da, som jeg tror han rett og slett vil velge ene og alene på grunn av hjertet sitt.

Og det var vel ein hovudgrunn til at han steppa inn i dei 8 siste kampane. Han hadde vel ikkje noko val.

Det er vel så enkelt at tiden vil visa, ein kan prata om kor stor manager han vil verte eller ikkje verte men det er jo berre noko han sjølv kan visa. Time will show.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 07. Jan. 2010, 17:26 »
Sitat fra: Kristoffer
For min del veier det ganske tungt bare det Sir Bobby sa om Shearer som fremtidig manager.
Og det er det all grunn til. Verdens smarteste fotballtrener i mine øyne. Det han ikke visste om fotball var ikke verdt å vite. Han kritiserte i sin tid kjøpet av Geremi, fordi mannen ikke hadde bein å løpe på. Han hadde evig rett. Det han har sagt om Shearer som manager er det all grunn til å tro på. Ingen har nok så god peiling på det som Bobby hadde. Ikke en gang Shearer selv.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 14. April 2010, 08:27 »
Tok meg ein køyretur i nabolaget til Shearer no i helga når eg var i Newcastle. Fint nabolag. Hoppa ut av bilen og tok eit par bilder øve porten til godaste Alan ;)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 14. April 2010, 08:43 »
Tok meg ein køyretur i nabolaget til Shearer no i helga når eg var i Newcastle. Fint nabolag. Hoppa ut av bilen og tok eit par bilder øve porten til godaste Alan ;)

Du får legge ut bildene, så vi får se hvordan Kongen bor  :)