20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Shearer  (Lest 54426 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Milford

• Supersub
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
Sv: Alan Shearer
« Svar #135 på: 26. Mai 2009, 16:57 »
Det er viktigere for Newcastle å få Alan Shearer som manager med gode betingelser i 4 år enn det var å holde seg i PL.

Det er i hvert fall så positivt jeg velger å se på det nå. :)

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #136 på: 26. Mai 2009, 17:30 »
Jeg er helt enig med Øystein.
Jeg velger å se på nedrykket som det beste som kunne skjedd nå. Kanskje ikke sett på den sportslige siden, men.
Vi får ryddet opp i all dritten rundt klubben og får bygget opp et nytt lag.
Dette er noe Newcastle virkelig trenger.

Jeg ber om at Alan Shearer bli værende og at folkene han har lyst å ha inn, kommer! Jeg er svært positiv til Carver og Lee.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 26. Mai 2009, 17:34 »
Hvorfor kunne ikke Shearer tatt over for så å rydde opp i all dritten mens vi spilte i PL? Det hadde nok blitt en heller laber sesong i PL neste år uansett, hvor vi hadde trengt tid på å spille oss sammen som et lag. Det må vi nok også i CCC, i tillegg til at vi nok har en dårligere stall der enn vi kunne hatt i PL...

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #138 på: 26. Mai 2009, 17:39 »
Jeg er 100% sikker på at dersom vi ikke hadde rykket ned, hadde vi fortsatt hatt en god del problemer også neste sesong. Oppvasken ville aldri i verden blitt så stor som den kommer til å bli nå.

Selfølgelig vile jeg sett Newcastle i PL neste sesong. Poenget er bare at jeg velger å tenke positivt, og håper vi blir kvitt alle problemene i klubben.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 26. Mai 2009, 17:42 »
Jeg er 100% sikker på at dersom vi ikke hadde rykket ned, hadde vi fortsatt hatt en god del problemer også neste sesong. Oppvasken ville aldri i verden blitt så stor som den kommer til å bli nå.

Selfølgelig vile jeg sett Newcastle i PL neste sesong. Poenget er bare at jeg velger å tenke positivt, og håper vi blir kvitt alle problemene i klubben.

Ja, det håper jo jeg også. Men jeg mener fortsatt at vi kunne klart å gjøre den oppryddinga i CCC. På en måte er det jo egentlig et fett om vi spiller i CCC eller PL neste år, så lenge vi rykker rett opp igjen :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 27. Mai 2009, 02:29 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #141 på: 27. Mai 2009, 15:05 »
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/columnists/matthew_syed/article6367739.ece

Har han et poeng? Er vi noen blinde dårer?

Selvfølgelig har han det. Vi driver et sjansespill som kan gå begge veier. Veldig vanskelig å sitte utenfor klubben å vurdere dette før vi kommer til september/oktober.

Spørsmålet er hvilke alternativer vi har. Han beskriver så flott en erfaren, dyktig og bestemt manager. Hvor finner vi en sånn? Kanskje Strachan? Vanskelig å finne respekterte managere som vil ta på seg et slikt oppdrag som Newcastle er blitt. Iallefall hvis vi snakker om en nøytral person som ikke elsker klubben fra før og som må ofre mye og satse høyt for å gjøre oss til en skikkelig storklubb.

Situasjonen minner endel om når vi ansatte Keegan for første gang i 1992. Og det gikk jo strålende. Så hvorfor kan det ikke gjøre det denne gangen.

Hvis det ikke lykkes i de kommende år, så blir klubben iallefall kvitt managerspøkelset Shearer. For det har hvilt over klubben en stund nå, og det ville nok ikke ha forsvunnet av seg selv.

Vi får bare håpe. For få vet noe mer enn fansen per dags dato. Iallefall ikke en bordtennisspillende skribent.
« Siste redigering: 27. Mai 2009, 15:09 av Ipt »

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #142 på: 27. Mai 2009, 15:27 »
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/columnists/matthew_syed/article6367739.ece

Selvfølgelig har han det. Vi driver et sjansespill som kan gå begge veier. Veldig vanskelig å sitte utenfor klubben å vurdere dette før vi kommer til september/oktober.

Spørsmålet er hvilke alternativer vi har. Han beskriver så flott en erfaren, dyktig og bestemt manager. Hvor finner vi en sånn? Kanskje Strachan? Vanskelig å finne respekterte managere som vil ta på seg et slikt oppdrag som Newcastle er blitt. Iallefall hvis vi snakker om en nøytral person som ikke elsker klubben fra før og som må ofre mye og satse høyt for å gjøre oss til en skikkelig storklubb.

Situasjonen minner endel om når vi ansatte Keegan for første gang i 1992. Og det gikk jo strålende. Så hvorfor kan det ikke gjøre det denne gangen.

Hvis det ikke lykkes i de kommende år, så blir klubben iallefall kvitt managerspøkelset Shearer. For det har hvilt over klubben en stund nå, og det ville nok ikke ha forsvunnet av seg selv.

Vi får bare håpe. For få vet noe mer enn fansen per dags dato. Iallefall ikke en bordtennisspillende skribent.

VELDIG enig!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 27. Mai 2009, 18:25 »

Han har nokre poeng. Men han nemne ikkje noke om kven han trur er rett person. For det kan ikkje vera mange realistiske namn i hatten. Og eg føler vi har prøvd det meste i denne klubben, bortsett frå ein ting. Og det er kontiniutet. Sjå på Boro foreksempel, aldri i verden om det hadde skjedd i vår klubb. Souness, han var vel ikkje ein som hadde følelsar for denne klubben?
Det som er viktigast her, er at denne klubben startar på år 0. No må ein slutta teinkja på oss som ein sovande storklubb. Kor nærme vi var å ta ligagull under KK og CL fotball under Sir Bobby. Vi må teinkja på oss som det vi er, ein Championship klubb. Kvifor skal ikkje Shearer verte ein god manager ved å starte som manager i ein CCC klubb? Ja, alle vil sjølvsagt at vi rykke direkte opp, men samtidig må vi ha på minne at Shearer skal byggja oppatte klubben frå grunnen av. Då er ikkje direkte opprykk automatisk. Eg er heilt sikker på at Shearer kan vera rett mann for oss, så lenge han får tid på seg, og får lov til å prøva og feila.

No har eigaren vår, fått prøva og feila sidan han tok øve. Vi kan håpa at han no veit kva som må til. Og då ser han sjølvsagt at ein må gi Shearer tid...lang tid. Og han må stille seg 110% bak Shearer og det han gjer. Viss Ashley og Co, og Shearer og Co, allerede starta forberedelsane til CCC på søndag. Så trur eg at 1 sesong i CCC er nok til at Shearer får oss oppatte. Men dette kreve at alle brikkene kjem på plass tidleg. Opprydding i styret , trenarteam og stall må skje så rakst som mogleg. Så må dei fleste ta ein liten ferie. Men samtidig ha transfer aktiviteten i gong heile tida. Og så starte oppkøyringa til CCC som om vi skal spela i PL og kjempa i toppen der. Greit nok dette er nest øverste nivå, men det kjem til verta minst lika vanskleg å rykka opp som å overleva i PL.

Eg har tru på at Shearer og Co kan byggja eit nytt lag. Og då eit lag som ofrar alt for kvarandre og klubben. Dette er nok til å rykka opp. Og kanskje i løpet av 3-4 år etablera seg på øvre tabell av PL.

Det er ikkje snakk om Shearer er rett mann, no er det snakk om å gjera ting rett i denne klubben.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #144 på: 28. Mai 2009, 23:11 »
http://www.soccervoice.com/n0905114.htm

Håper ikke dette stemmer..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 28. Mai 2009, 23:33 »
 Daily Mirror reports that Newcastle owner Mike Ashley is ready to sell the club. Alan Shearer demands a high transfer budget in the region of £30 million to stay with the club.

I like it ialfall.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 31. Mai 2009, 22:27 »
http://www.guardian.co.uk/football/2009/may/31/alan-shearer-mike-ashley-newcastle-sale

Alan Shearer kan glippe dersom han ikke senker kravene sine.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 31. Mai 2009, 22:40 »
akkurat som eg trodde..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #148 på: 31. Mai 2009, 22:58 »
Håper mer enn noe annet at Shearer blir. Orker virkelig ikke enda en ny manager nå. Blir jo i såfall den 5 manageren på under 1 år.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #149 på: 21. Juli 2009, 16:26 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒