20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Shearer  (Lest 54790 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #120 på: 25. Mai 2009, 19:06 »
For å være ærlig: Jeg tror ikke Ashley tørr å si i mot Shearer nå. Han kommer til å bøye seg helt til det lengste.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 25. Mai 2009, 19:13 »
Enig der. Shearer sitter på alle de viktige kortene. Det kommer til å bryte ut opprør i byen dersom dette går i dass!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 25. Mai 2009, 19:24 »
Shearer er ikke konfliktsky, samtidig som han har en mer diplomatisk fremtoning enn Keegan. Han setter klare krav, og er ikke nødt til å ta jobben. Joe Kinnear var i en desperat situasjon. Han var på vei ut av yrket, og fikk et lukrativt tilbud fra Ashley, som han, i sin situasjon overhodet ikke kunne si nei til. Hvis Shearer ønsker å bli manager på fulltid, så vil det nok helt sikkert komme flere tilbud etterhvert. Og jeg antar at BBC har holdt døren åpen for ham dersom han ikke fortsetter som Newcastle-manager utover inneværende sesong. Når han i tillegg har fansen i ryggen, så har Shearer alle de gode kortene i forhandlingene. Selv om han foreløpig ikke har resultater å vise til.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #123 på: 25. Mai 2009, 20:21 »
http://www.guardian.co.uk/football/2009/may/25/alan-shearer-mike-ashley-newcastle

4-års kontrakt tilbys til Shearer. Han ønsker John Carver som assistenttrener, mens Hughton og Calderwood skal ut. Shearer ønsker også Robert Lee og Bob Dowie (Iain Dowies bror) inn i trenerteamet.

Gåsehud.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Peter

• Gjest
« Svar #124 på: 25. Mai 2009, 20:25 »
Blir Iain Dowie da eller tar broren den plassen?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 25. Mai 2009, 20:38 »
Tipper Iain blir værende han også. Om enn kanskje i en annen rolle.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #126 på: 25. Mai 2009, 21:04 »
John Carver er, om jeg ikke husker helt feil, også en ekte Geordie boy! Og det ser jeg på som viktig at flest mulig i laget og teamet vet hva fotball på Tyneside er. Carver gjorde jo også en bra jobb som Sir Bobbys assistent, så er positiv til han!
Rob Lee håper jeg også blir å finne i teamet til Shearer. Hadde vært fantastisk å fått tilbake den legenden i klubben!

Nedrykket igår er selvsagt tungt, men jeg er faktisk i den tro at tragedien kan føre noe positivt med seg. Vi har nå en alle tiders mulighet til å bygge et nytt lag og få rensket opp i alle "etasjer" i klubben. Jeg håper for all del at Shearer får og tar manager jobben, og at han dermed får med seg de folka han vil ha med seg i teamet. I tillegg må vi få inn spillere som vil spille for oss og som dermed blør for klubben, og kvitte oss med daukjløttet som kun hever skyhøy lønn og lever livet på Tynesides utestesteder uten å bry seg en døyt om klubben.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #127 på: 26. Mai 2009, 01:04 »
John Carver er vel tryggheten selv, så den er jeg rimelig fornøyd med hvis det skjer.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #128 på: 26. Mai 2009, 01:07 »
Når han fikk æren av og være assistenten til Sir Bobby, så tør jeg påstå at han er en ganske dyktig mann, mildt sagt.
Føler meg trygg hvis vi har Shearer som manager og Carver som assistent.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 26. Mai 2009, 01:11 »
Carver fikk fantastiske referanser fra både Sir Bobby og Gullit.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 26. Mai 2009, 01:48 »
Hvis Shearer ikke vil fortsette bør vi snappe opp Strachan. Han sa opp jobben i Celtic nå. Han linkes til forøvrig til Sunderland.
http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/skottland//artikkel.php?artid=553805
Men håper selvfølgelig at Shearer fortsetter. Men med Mike Ashley som eier vet man aldri.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #131 på: 26. Mai 2009, 10:12 »
Det meste er vel opp til Shearer selv virker det som nå, hadde vært ålreit om han bare kunne signa den 4-års dealen nå.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #132 på: 26. Mai 2009, 10:42 »
John Carver som ass.man. og Rob Lee inn i trenerteamet høres veldig bra ut! Carver gjorde en god jobb under Robson, samt at han vel ledet laget til en 3-0 seier i sin eneste match som midlertidig manager etter at Robson måtte gå. Bare det faktum at han har jobbet så tett med Robson vil jo være en kjempefordel. Vet ikke hvordan Rob Lee er som trener, men hvis han er halvparten så god trener som han var spiller, så er det bare å kjøre på. Også støtter jeg Øysteins utsagn om at det vil være bra for klubben å få inn folk som vet hva den betyr for folk i området.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 26. Mai 2009, 14:56 »
Kom igjen Shearer!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #134 på: 26. Mai 2009, 16:41 »
SSN har nettopp vist bilder av Ashley, Dowie og Shearer på vei inn til St. James.