20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Shearer  (Lest 54935 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #15 på: 12. Mai 2009, 20:40 »
Hehe...herlig historie Radar!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 12. Mai 2009, 20:40 »
Sikkert ikke en billig bil..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 12. Mai 2009, 20:45 »
Noe sier meg Range Rover. Synes kongen kunne passet i den  ;)

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 12. Mai 2009, 20:48 »
Ser for meg en Bentley eller Aston Martin jeg. Men mener å huske at han kjørte en syyk Audi også.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #19 på: 12. Mai 2009, 20:51 »
Så et bilde av kongen at han kjørte Range Rover til sin første trening som Newcastle manager. Og i sin tid som spiller har jeg sett han i både en fet merce, en Range Rover og i X5`en til kona.. Så han har sikkert et par greie biler fortsatt også kan jeg tenke meg!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 12. Mai 2009, 21:09 »
Kommer vel an på humøret. Han har fortsatt Range Roveren som det sto om i Magzine utgave 2 (http://www.gunnberg.net/magzine/)

I tillegg har han gått til anskaffelse av en Aston Martin. Tror det er en DB9 eller en Vintage.
« Siste redigering: 12. Mai 2009, 21:37 av Radar »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 12. Mai 2009, 21:14 »
DB9'en er rett og slett deilig  :D   Verdens beste jobb, fulstenidig økonomisk uavhengig og elsket av en hel by: Shearer bør vere fornøyd  8)

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 12. Mai 2009, 21:19 »
...og et ferdigbetalt hus til 40 mill med 9-hulls golfbane (Par 2/3) i hagen.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #23 på: 12. Mai 2009, 22:36 »
Ikke halvgærent  :D

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 12. Mai 2009, 22:45 »
Ikke halvgærent  :D

Jo, synes han skulle ha hatt 18 hull.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 13. Mai 2009, 09:49 »
Noen som vet hvorfor Shearer ikke er blant "legends" på www.nufc.co.uk?
Er det fordi han er i klubben igjen?
Det burde jo ikke ha noe å si, men jeg skjønner det ikke helt.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 13. Mai 2009, 12:24 »
Jeg er fortsatt skeptisk til Shearer som manager. Han har utvilsomt entusiasmen og kjærligheten for klubben, men det er ikke nok.

Hva med de taktiske egenskapene? Hvor flink er han til å tråle markedet etter gode spillere? Greier han å få det beste ut av spillerene?osv osv.
Carr har altfor få landskamper for England!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 13. Mai 2009, 12:39 »
Det vil alltid bli stilt spoersmaal om managere uten erfaring. Hvorfor han kan vaere en god mann for klubben :

1. Local boy. Faa managere vil ha lidenskap til klubben paa samme maate som en local boy.
2. Spillerne selv ser ut til aa vaere meget fornoeyd. Selv sytete Viduka er kjempefornoeyd med Shearer
3. Llain Dowie. Ser ut til aa vaere en god makker selv om han ble sparket etter en OK jobb i QPR i fjor.
4. Fansen vil gi han ekstra tid og dersom vi naa holder oss i PL er han allerede en manager"legende"

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 13. Mai 2009, 12:44 »
Det vil alltid bli stilt spoersmaal om managere uten erfaring. Hvorfor han kan vaere en god mann for klubben :

1. Local boy. Faa managere vil ha lidenskap til klubben paa samme maate som en local boy.
2. Spillerne selv ser ut til aa vaere meget fornoeyd. Selv sytete Viduka er kjempefornoeyd med Shearer
3. Llain Dowie. Ser ut til aa vaere en god makker selv om han ble sparket etter en OK jobb i QPR i fjor.
4. Fansen vil gi han ekstra tid og dersom vi naa holder oss i PL er han allerede en manager"legende"

Enig.

Også vil jeg legge til at Shearer har ingen erfaring fra tidligere managerjobber, så han er nødt til å få kunne tid til å lære. Det er masse nye oppgaver hver eneste dag for Shearer, det er jeg helt sikker på. Sånn sett er det jo genialt at han fikk med seg Iian Dowie som han kjenner fra før, og som er kjent for å være en flink fyr.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 13. Mai 2009, 12:50 »

Tja...Jeg tror for eksempel Ferguson har et sterkt forhold og en enorm lidenskap for Manchester United. Jeg tror det samme om Wenger i Arsenal og forsåvidt også Benitez i Liverpool. Ingen av disse er jo local boys. Men, jeg skjønner hva du mener.

Det er selvsagt positivt at manageren er ønsket i spillergruppen, men hva om klubben fortsetter å oppnå like elendige resultater? Med den statusen Shearer har i klubben tror jeg at det hadde vært vanskelig for spillerene å ikke få i det minste et snev av optimisme og positive vibber da Alan Shearer satt seg i managerstolen. (Hvordan ser den stolen ut forøvrig?)

Dowie er en helt OK assistent.

Det Newcastle trenger er at en manager får tid på seg til å skape et godt lag(som spiller underholdende fotball). Det er har ikke akkuratt vært overflod med tålmodighet i denne klubben, men på den andre siden har man jo hatt en lang rekke med katastrofale managere.

Slik sett er en del på plass. Men hva med det taktiske? Evnene på transfermarkedet?Det er på de punktene jeg er skeptisk, først og fremst.
Carr har altfor få landskamper for England!