20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mandag 11/5: Newcastle United vs Middlesbrough kl. 21:00 (Canal + Sport 1)  (Lest 64765 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sånn som Hull spiller om dagen, så MÅ vi faktisk ikke slå Boro. Vi bør, men vi kan faktisk klare oss uten seier.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Men vi må jo uansett ha tre poeng for å komme foran Hull. Så da må vi enten spille uavgjort i alle tre kampene vi har igjen, eller vi må vinne en av de antatt vanskeligere kampene. Det er ikke fullstendig überkrise om vi ikke vinner i dag, så lenge vi ikke taper.  Men uansett, hvis vi ikke vinner mot Boro, hvordan skal vi greie å få de poengene vi trenger da?
Hvis vi greier uavgjort i alle tre kampene vi har igjen får vi riktignok tre poeng, men da skal vi ha usannsynlig mye flaks skal vi overleve.
Slår vi Boro blir jeg mye mer optimistisk. Da tror jeg det skal være mulig med minst ett poeng til på de to neste, og kanskje enda flere. Greier vi 6 poeng er vi HELT sikker. Med 4 poeng lever vi litt på nåde.
Uansett, slår vi ikke Boro kan vi vel egentlig begynne å planlegge begravelsen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
Det er vel en fordel at vi tar boro i måra trur no eg. med uavgjort frykta eg at vi boro og hull rykke ned. WBA er i dytten så dei kan fort gå forbi oss. ( Har ikkje oversikt ka dei har i siste kampane) med tap går no boro ifra oss og vi skal ta poeng i to vanskeligare kamper på slutten, samt at dei andre ikkje må ta poeng. BLir mykje viss, om og  kanskje her no, men det seie vel litt om viktigheten av kampen i mårå.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
WBA går ned uansett. De har Liverpool og Blackburn igjen, tipper ikke de tar mer enn 1 poeng maks..

Den viktigste kampen for vår del er kampen mot Boro, taper vi den ligger vi med 31 mens både Hull og Boro har 34 poeng. Da skal vi ha maks flaks, og de maks "uflaks" for at vi skal holde oss.. Det er viktigere for oss å slå Boro enn det er å slå Fulham etter min mening. Hvis ikke er det fort vi, WBA og Hull som går ned mens Boro holder seg med et nødskrik.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
dette blir tidenes kamp! gleder og gruer meg til og se den! skal drikke som faan og ha hjertestarter klar, så kanskje jeg overlever!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Min viktigaste kamp som NUFC supporter..... Trenge eg å si mer... :-X
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Gruer meg til denne kampen.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Kommer til å være så nervøs før kampen imorgen at det helt sikkert ikke er sunt! Gleder meg til kampen kommer igang, og til at forhåpentligvis vi får se et Newcastle lag som har nervene under kontroll og som klarer å få uttelling mot naboene fra Teeside. Dette er kampen som bare MÅ vinnes. Stoke ga oss en alle tiders gavepakke igår, og det vil bli en forferdelig nedtur hvis vi ikke tar imot og benytter oss av denne sjansen.

Jeg har i hvertfall fått troen tilbake for alvor nå, så jeg håper bare gutta på banen også har det og at de klarer å få det ut i et godt resultat imorgen! Og med en seier imorgen er jeg nesten helt sikker på at vi får nok et løft ved at selvtilliten økes og at tusenvis av kilo letter fra skuldrene til spillerne. Så med seier imorgen tror jeg sjansene er mer enn god for pl spill på Tyneside også neste sesong! Dæven det ville vært en gedigen opptur etter det som har skjedd de siste ukene/månedene...

Satser på dette laget imorgen:

Harper

Beye - Bassong - Taylor (Colo) - Duff

Guthrie - Butt - Jonas

Viduka - Owen - Oba

Har god følelsen foran denne, så tipper 3-1 til Toon imorgen!! Boro er elendige og med like lite selvtillit som oss, men vi har mer kvalitet i laget og i tillegg tror jeg Shearer effekten kommer nå de tre siste kampene. Ja, dette blir seier og fornya kontrakt!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
La oss håpe du har rett!

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
fan osså hvor nervøs går det ann å være? eksamen og livsviktig kamp i mårra!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Match of the century. Gruer meg som en liten nisse.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Denne matchen er viktigere enn en eksamen ass :P
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil

Denne matchen er viktigere enn en eksamen ass :P

Korrekt! Har eksamen tysdag og har egentlig øvd alt for lite, men blir ikkje aktuelt å ofre nokon kamp  :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hele Newcastle har allerede gått jævla hardt utover eksamensperioden, ekstremt vanskelig å konse på noe annet :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida