20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mandag 11/5: Newcastle United vs Middlesbrough kl. 21:00 (Canal + Sport 1)  (Lest 64008 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Gjør Martins, Viduka og Owen samme nytten som i fjor, så er jeg klar for den trioen der. Men av en eller annen grunn ønsker jeg Løvenkrands på banen, vet ikke helt hvorfor, men har sansen for han.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg liker ikke at det står så mye på spill i èn kamp :S
Jeg ville også likt å se Martins, Owen og Viduka på mandag, selv om jeg også gjerne skulle sett Løvenkrands på banen....vanskelig valg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Gjør Martins, Viduka og Owen samme nytten som i fjor, så er jeg klar for den trioen der. Men av en eller annen grunn ønsker jeg Løvenkrands på banen, vet ikke helt hvorfor, men har sansen for han.
Jeg har også stor sans for Løvenkrands, og skulle gjerne funnet en plass til ham. MEN, vi kan ikke stille et lag hvor så mange har så lik spisskompetanse.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Har også sansen for Løven, og visst Martins ikkje er 100% som han ikkje har vore dei siste kampane vil eg heller ha dansken på topp sammen med Viduka og Owen.

Kjartan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Dagens kamp er like viktig som vår kamp på mandag. Og foreløpig ser det bra ut :)

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Ser at i oddsprogrammet står Newcastle-Boro oppført på Canalplus HD, og en svensk kamp på 1'ern, litt tidligere. Er det no gærent?

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Digg med seier til Stoke i dag, gir meg et lite håp!
Nå ligger igjen alt på egne skuldre og nå MÅ de til helvete gripe sjansen!

AK84

• Supersub
    • Vis profil
Digg med seier til Stoke i dag, gir meg et lite håp!
Nå ligger igjen alt på egne skuldre og nå MÅ de til helvete gripe sjansen!

Ja, det var bra med seier til Stoke i dag og alt ligger på Newcastle spillerne sine egne skuldre og de må vinne på mandag, for taper de da er de virkelig i "deep Shit" i og med at West Brom vant i dag.....  :-X

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
Ser at i oddsprogrammet står Newcastle-Boro oppført på Canalplus HD, og en svensk kamp på 1'ern, litt tidligere. Er det no gærent?

Kampen går på både C+ sport1 og sport2 ifølge canal+ sin hjemmeside.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg har 5 timers eksamen i ingeniørmatematikk 2 på mandag, men jeg er LANGT mer nervøs for kampen enn eksamen! :-\

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Herlig at Stoke vant ja.

WBA-seieren har svært lite å si fordi vi kan ikke frykte de som ligger bak oss når det er tre kamper igjen å spille og vi må helst vinne to av dem. Uansett så har de to vriene kamper igjen, og jeg tviler på at de tar mer enn maks tre poeng.

Vinner vi de to neste hjemmekampene, tror jeg ny PL-kontrakt vil være så godt som sikret pga målforskjellen! Men så var det det å vinne da. Det er ikke akkurat noe som er varemerket vårt. Nå må gutta brette opp ermene og gå til krig for å redde oss i denne miserable sesongen.

Kampen på mandag blir nok den viktigste i Newcastles historie så lenge jeg har vært supporter (94-95). Med tap kan vi forberede oss på CCC-spill, med uavgjort har vi fortsatt håp, men det blir vrient. Med seier er vi allerede over streken!

COME ON LADS!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Håper virkelig at alle spillerne klarer å vise 100 % innsats denne kampen. Vet folk om Owen er fit til denne kampen,  hørte noen rykter om at han er småskadet!

Klovnen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Klarer nesten ikke å vente på kampen lengre, tusen takk Stoke for hjelpen i dag. Nå er bordet dekket for oss, med 3 poeng hjemme mot Boro og Fulham er dette i boks, pluss et poeng mot Villa. Hull skal spille borte mot Bolton og hjemme MU.

Prøver meg på denne lagoppstillingen

HARPER
Beye S. Taylor Bassong Duff

Guthrie Butt Jonas

Løvenkrands Carroll  Martins

Friskt lag!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Jeg tror fire poeng er nok, spesielt hvis kampen vi vinner er den mot Boro.

Hull kommer ikke til å ta mer enn ett poeng, mens Boro og WBA ikke vil ta flere enn fire.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Grabbie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Må ikke helt glemme mackems heller. De kan rote seg ned i gjørma de og.
De har ikke ett så lett program igjen!
Men nå ligger alt på våre egne skuldre. Vi så borro imorgen. Får håpe Shearer har lært spissene litt om avslutninger den siste uka!
-Howay the lads-