20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mandag 11/5: Newcastle United vs Middlesbrough kl. 21:00 (Canal + Sport 1)  (Lest 64024 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Forøvrig så skal nedrykksrivalene til Britannia Stadium og møte hjemmesterke Stoke i neste runde.

Hull spiller hjemme mot Stoke, og ikke på britannia. Vi er nesten avhengig av at et av ligaens dårligste bortelag tar poeng her...

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
Vi vinnnnner dette. Jeg vedder1000kr med alle som heter Nioddy at vi vinner kampen 40-4.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Syns Martins bør spille frå start
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Forøvrig så skal nedrykksrivalene til Britannia Stadium og møte hjemmesterke Stoke i neste runde.

Hull spiller hjemme mot Stoke, og ikke på britannia. Vi er nesten avhengig av at et av ligaens dårligste bortelag tar poeng her...

Eller at Mackems fortset å tapa. Trur Hull tek 3 poeng.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Vinner Hull hjemme mot Stoke er Mackems vårt største håp. Jeg ser det ikke som usannsynlig at de taper sine tre siste kamper, de var skrekkelig svake mot Everton hjemme. Vi får håpe Bolton får en god sesongavslutning med sier mot både Mackems og Hull.
an sparker ikke Bobby Robson??

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Mackems er 5 poeng foran, right?

Kommer til å bli en laaaang helg, siden vi igjen spiller på mandag. Jeg er sikker på at jeg ikke kommer til å sitte stille et sekund av denne kampen, gruer meg som en om jeg skulle venta på å dø. Vi er utrolig heldige at vi møter Boro akkurat nå. Jeg ser på de som PL dårligste lag pdd, De har enda mindre plan over spillet enn oss og lekker som ei sil bakover. Detta tror jeg skal gå veien, og kanskje dette utløser den berømte ketsjup-effekten. Det tviler jeg faen ikke på.

Harper

Beye - Tayls - Bassong - Duff

Jonas - Butt - Guthrie

Martins - Duke - Owen

Det ser ikke dårlig ut dette laget syns jeg. Med guthrie som kan strø litt passninger, og en Jonas som kan komme med energiske løp gjennom midten. Håper Shearer ser det at vi må ha mer løp etter fra midtbanen.

Tipper vi tar en komfertabel 3-0 seier. Et mål fra Owen rett før pause, Jonas åpner målkontoen etter et skudd utenfor 16 og Martins med ei suser innenfor 16 meteren. Mark my words  ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
4 poeng foran, Mackems.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Espen84

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Lurer på hvorfor Owen alltid kommer ned så dypt.. når det han var en av verdens beste på var å lure offside fella og komme til sjanser i boksen!! Viduka får være den som tar i mot og strør videre. For første gang på lenge tror jeg virkelig på at vi vinner. 3-0.. Martins 2 og Owen 1...

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Owen ligger ikke og jager bakrom av en enkelt grunn, han er ikke rask lenger. De fleste forsvarsspillerne løper han opp over.
an sparker ikke Bobby Robson??

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Over lengre distanser vil enhver dødstreg forsvarsspiller løpe forbi Owen. Men når det gjelder å skulle nå en ball først, og sette den i kassa, så er Owen flink til å tjuvstarte, slik at han kommer før forsvareren. Men det går ikke på hurtighet, dessverre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Owen ligger ikke og jager bakrom av en enkelt grunn, han er ikke rask lenger. De fleste forsvarsspillerne løper han opp over.

Greit nok, men allikevel så burde han ligge å true samt være inne i boksen når vi har angrep. Altfor ofte ligger han 30 meter unna målet til motstander og gjerne bak ballen også, og da er Owen ubrukelig. Synes det er merkverdig at ikke trenerne ser dette og kommanderer han inn i boksen!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Shearer har jo blant annet sagt at Owen med viten og vilje har fått en dypere rolle i en del av kampene. Og når vi i tillegg har slitt så jævlig med å flytte laget og spillet oppover, har Owen kommet langt ned for å involvere seg. Med en 4-3-3-formasjon burde det være muligheter for å at Owen skal kunne true langt mer, med en spiller som Viduka sammen på topp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Jævla mandagskamper! Må jo liksom få sett denna, føler jeg...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Shearer har jo blant annet sagt at Owen med viten og vilje har fått en dypere rolle i en del av kampene. Og når vi i tillegg har slitt så jævlig med å flytte laget og spillet oppover, har Owen kommet langt ned for å involvere seg. Med en 4-3-3-formasjon burde det være muligheter for å at Owen skal kunne true langt mer, med en spiller som Viduka sammen på topp.

Har ikke hørt den uttalelsen, men det stemmer sikkert når du sier det. Uansett mener jeg det er feil bruk av Owen. For at vi skal få trøkk offensivt så mener jeg Owen bør være en av spillerene som leder linja helt fremst og strekker laget, med det vil det også bli lettere for midtbanen å komme etter fordi vi får flere pasningsalternativer der fremme. Men når Owen ofte har gått ned å hentet ballen så blir det igjen kun en mann der fremme, og det gjør det enda vanskeligere for laget å komme opp i banen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
Over lengre distanser vil enhver dødstreg forsvarsspiller løpe forbi Owen. Men når det gjelder å skulle nå en ball først, og sette den i kassa, så er Owen flink til å tjuvstarte, slik at han kommer før forsvareren. Men det går ikke på hurtighet, dessverre.

Vi har heller ingen som kan servere owen baller i bakrom pdd. Så owen får ingenting å tjuvstarte på.
« Siste redigering: 05. Mai 2009, 14:15 av bagdad bob »