20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mandag 11/5: Newcastle United vs Middlesbrough kl. 21:00 (Canal + Sport 1)  (Lest 64027 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Sesongens vinn eller forsvinn-kamp er et faktum når vi tar imot rivalene Middlesbrough på SJP. Denne kampen MÅ vinnes!!! Og Shearer & co vet det. Villa leder for øyeblikket mot Hull hjemme og dermed ligger vi 3 poeng bak sikker grunn, men har (utrolig nok) bedre målforskjell enn Hull. Forøvrig så skal nedrykksrivalene til Britannia Stadium og møte hjemmesterke Stoke i neste runde.

Skal dette, endelig, bli vår runde da? ::)
Howay the Lads!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
jeg tror ikke denne kampen ender uavgjort... Dette er kampen som avgjør om det er vi eller boro som berger plassen.. Hull går ned uansett.. Vinner Boro mot oss kommer de til å få en kjempe opptur, og Hull spiller på nerver og har alt å tape... så jeg tror nok det er vinneren av denne kampen som vinner plassen i premier league!

Men å hvor feil jeg har tatt før... håper håper håper...
Han kom, ble mett og dett var dett....

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Puhh. Der tapte Hull for Villa. Takk Carew!
Who else...... Alan Shearer

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
jeg tror ikke denne kampen ender uavgjort... Dette er kampen som avgjør om det er vi eller boro som berger plassen.. Hull går ned uansett.. Vinner Boro mot oss kommer de til å få en kjempe opptur, og Hull spiller på nerver og har alt å tape... så jeg tror nok det er vinneren av denne kampen som vinner plassen i premier league!

Hull går garantert ned? Den var litt drøy, syns jeg.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Begge lag MÅ vinne! Ingen tjener på uavgjort her. Kan bli mye mål, men Boro er jo helt imune mot å score for tiden. Det er vel forsåvidt vi og :P men håper det løsner her!! Dette SKAL vinnes!!!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
This is it! Vinn eller forsvinn - rett og slett!
Allerede nervøs så det holder!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
This is it! Vinn eller forsvinn - rett og slett!
Allerede nervøs så det holder!

Ja fy f*en.. En del frustrasjon  som kommer til å få utløp her tror jeg..uansett resultat..;)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
------------Harper
Beye - Edgar - Bassong - Duff
--------------Smith----------------
-----Guthrie--------Jonas-------
-Martins---Owen----Viduka----

Vi må bare fyre på med alt vi har av offensive kvaliteter. Våre tre mann på topp kommer til å score bare vi klarer å skape sjanser, det er jeg trygg på. Vi må bare fokusere på å skape nok! Og skal vi det så er Guthrie og Jonas gode bidragsytere.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Laget støttes. Her er det bare å gi full gass fra start! Rett i strupen på de!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
------------Harper

Evt bytte Owen med Carrol, for å få inn en med luftstyrke i midten..

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
------------Harper

Vi må bare fyre på med alt vi har av offensive kvaliteter. Våre tre mann på topp kommer til å score bare vi klarer å skape sjanser, det er jeg trygg på. Vi må bare fokusere på å skape nok! Og skal vi det så er Guthrie og Jonas gode bidragsytere.

Mener du at en av spissene (Owen/Viduka) evt. skal ha en litt tilbaketrukket rolle, slik at vi kan servere nok baller til spissene? Just a question... Siden midbanen var ikke er de beste servitørene fremover.
Who else...... Alan Shearer

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Er relativt enig i det laget også, kanskje bytta ut Smith mot Butt. Eg meinar også Ryan Taylor godt kan komme inn, er klar over at han har vore svak, men han slår likevel dei eine bra ballen som fører til målsjanse. Er litt i tvil om Jonas vil fungere i ei slik midtbanerolle men vi har jo ingenting å tape her. På tide at Guthrie får spele, at han ikkje har fått spele meir i det siste synes eg er merkelig.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil

Hull går garantert ned? Den var litt drøy, syns jeg.

Einig i det. Trur dei vinne mot Stoke. Uansett, eit feitt kva dei andre laga gjer viss vi ikkje vinnne. Eg håpar og trur på seier. Eit lite mirakel, takk.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
------------Harper

Mener du at en av spissene (Owen/Viduka) evt. skal ha en litt tilbaketrukket rolle, slik at vi kan servere nok baller til spissene? Just a question... Siden midbanen var ikke er de beste servitørene fremover.

Jeg burde kanskje satt Viduka i midten, mener vi bør spille ballen på han og ikke Owen når vi skal bygge opp spillet. Owen skal drite i å ligge så dypt, og heller komme inn i boksen. Martins skal jage bakrommet og bruke farta på de trege boro stopperne. Tror boro legger seg lavt, og at vi får mye ball så da kan vi ligge relativt høyt med tre spisser. Nå har vi nada og tape, bare å kline til!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Håper at vi satser på en vanlig og "safe" 4-4-2 formasjon med offensive backer i Beye og Duff.

Da blir laget mitt som følger:

Harper
Beye - Taylor/Edgar/Coloccini - Bassong - Duff
Løvenkrands - Smith - Butt - Jonas
Owen - Viduka

Så får heller Martins være en super sub om vi skulle ha bruk for det!

Jeg merker meg at vi på hjemmebane kun har tapt for de "4 store", samt Hull og Blackburn rett etter at Keegan ga seg og mens Houghton ledet laget. Ikke at det er bra i seg selv, men jeg registrerer at det kun er 2 lag som har flere uavgjorte kamper enn det NUFC har på hjemmebane denne sesongen (det er forøvrig Villa og Middlesbrough).
Jeg ser også at Middlesbrough er det laget som scorer minst mål på bortebane med sine 9 mål på 17 kamper. Er heller ikke mange lag som har sluppet inn flere på bortebane enn dem, 32 baller har de hentet ut av nettet på fremmed gress til nå denne sesongen.

Jeg synes vi har en fair sjanse til å vinne denne. Skaper vi like mye som det vi gjorde mot Portsmouth bør vi klare å putte èn eller flere av sjansene i mål.
Håper vi får et tidlig mål slik at Middlesbrough åpner seg litt mer, og at endelig Owen og co har dagen og tar ansvar.