20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Søndag 3/5: Liverpool - Newcastle 14.30 (C+ Sport 1)  (Lest 37849 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Søndag 3/5: Liverpool - Newcastle 14.30 (C+ Sport 1)
« Svar #150 på: 03. Mai 2009, 16:25 »
Kan ikke skylde på dommerne her. Patetisk lag dette? At vi skal spille med wankere som Coloccini eksempelvis sier det meste. Makan til latterlig kjøp. Fyfaen så annerledes ting hadde vært om Keegan hadde fått kjøpt skikkelige spillere istedet. Vi hadde faen meg tjent mye peng på det gitt. Herregud. Kast søppelspillerne våre på sjøen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #151 på: 03. Mai 2009, 16:25 »
Barton er vel den største drittsekken som har tatt på seg en nufc-drakt overhodet. PINLIG

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 03. Mai 2009, 16:26 »
Barton blåste det der. Få han ut. Skammelig!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #153 på: 03. Mai 2009, 16:26 »
Like arti kvar gang. Mange her rekna med at vi tape før kampen starta, og når vi faktisk gjer det er dei like overraska kvar gang. Ka so om Barton hadde ei stygg takling, er vel ikkje hans feil at forsvaret gjer tabbe på tabbe. Og ka tid har spissane våre tenkt å finne målet igjen. Mange her har en favoritt som dei aldri kritiserer, og andre som uansett ka dei gjer får tyn. Kva med å sjå laget under ett, vi er faktisk ikkje betre pr dato desverre. Og pga detfår vi som fortent idag og ved sesongslutt. Vi har tre kamper igjen som alle er mulig å vinne, viss alt går vår veg.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 03. Mai 2009, 16:28 »
Heile laget er ein flopp.

Grabbie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #155 på: 03. Mai 2009, 16:28 »
vel
er vel ikke mange andre spillere i PL som hadde fått rødt for det der.
Er jo en jævla heksejakt på Joey.
Helt enig i at Colo spilte fantastisk dårlig. Å støte på ballfører er vel ett fremmedord.
-Howay the lads-

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 03. Mai 2009, 16:30 »
Jamen for faen. Å sitte å godta at Barton skjemmer ut drakta gidder jeg ikke være med på. Det derre var en helt idiotisk takling. Patetisk.
Og samtidig skal man sitte å se på at utenlandske spillere som i fjor sommer var jævla hypp på å komme til Newcastle pga det lukrative tilbudet, for så å pisse på drakta - det gjør meg sint.

Grabbie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #157 på: 03. Mai 2009, 16:32 »
Vil vel ikke si at det kun er spillerene som har kommet inn i år som har skuffet.
Men deg om det.
Kan jo ikke akkurat si at Beye, Owen, Martins osv har imponert nevneverdig.
Og ja, etter å ha sett taklingen ett par ganger til nå kan jeg være enig i at det er latterlig gjort.
-Howay the lads-

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #158 på: 03. Mai 2009, 16:35 »
Hvis ikke den taklingen var rødt så er nok ingenting rødt. Jag mannen ut i elva.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #159 på: 03. Mai 2009, 16:36 »
Vi skal være glade for at det kun blir 3 baklengs idag. Vi spiller som et jr.lag og fortjener vel egentlig å rykke ned. Nå blir neste hjemmekamp en MÅ VINNE-kamp.

Forventet tap i dag, så gidder ikke deppe over resultatet. Det jeg kan deppe for er hvordan spillerne framstår. Fikk ikke sett taklingen til Barton, så kan ikke uttale meg der. Det er jævlig synd, ettersom han var god idag. Vi hadde trengt Barton i de neste kampene.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #160 på: 03. Mai 2009, 16:39 »
Butt er jo heilt katastrofal...

bagdad bob

• Benkvarmer
  • **
  • Ny sesong nye muligheter
    • Vis profil
« Svar #161 på: 03. Mai 2009, 16:40 »
Nei det er ikkje bare spillene som har skuffa. Vi har en dverg som gikk nettopp, og et styre som sikkert kan økonomi, men har ikkje snøring på å drive en fotballklubb. Økonomisk er det ei katastofe viss vi rykke ned, men det kan og være en måte å bli kvitt daukjøtt på også. Iallefall viss vi klare å rykke rett opp igjen.

Grabbie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #162 på: 03. Mai 2009, 16:41 »
Hva var det? 21-3 i målsjangser? sier vel alt. Newcastle som har absolutt alt å spille for.
Kunne jo likegodt hatt Jespen Mathisen i midtforsvaret så dårlig var det idag. Er jo ikke i nærheten av ballfører en eneste gang i løpet av hele kampen. Helt utrolig. Løvekrans kunne blitt byttet ut etter 10 min. Og hva i all verden har skjedd med fjordårest spiller Beye? Helt vekke på backen. Ser mørkt på dette. Blir det ikke 3 poeng om 8 dager blir det Newcastle-Leeds neste år.
-Howay the lads-

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 03. Mai 2009, 16:41 »
Ser ikke hvordan vi kan vinne mot Boro. Dette var en forferdelig prestasjon og ble toppet av en totalt unødvendig takling fra Barton.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 03. Mai 2009, 16:43 »
Vi skal være glade for at det kun blir 3 baklengs idag. Vi spiller som et jr.lag og fortjener vel egentlig å rykke ned. Nå blir neste hjemmekamp en MÅ VINNE-kamp.

Forventet tap i dag, så gidder ikke deppe over resultatet. Det jeg kan deppe for er hvordan spillerne framstår. Fikk ikke sett taklingen til Barton, så kan ikke uttale meg der. Det er jævlig synd, ettersom han var god idag. Vi hadde trengt Barton i de neste kampene.

Neste kamp hadde uansett blitt en "must win" kamp, i dag forventa ingen poeng. Så ikke ut som spillerne forventa det heller, så et lite lyspunkt før vi slapp inn det første drittmålet. Hadde vi holdt nullen til pause så tror jeg at vi kunne ha pusha for å få et poeng, men to så tidlige scoringer dreper kampen.

Nå får vi bare håpe at Sunderland og Hull også taper, så vi ikke kommer lenger bak etter denne runden..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/