20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Søndag 3/5: Liverpool - Newcastle 14.30 (C+ Sport 1)  (Lest 37317 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Søndag 3/5: Liverpool - Newcastle 14.30 (C+ Sport 1)
« Svar #120 på: 03. Mai 2009, 15:24 »
Gi meg 1 god grunn for at Løvenkrands skal starte istedenfor Gutierrez! Fy faen for et laguttak.

Fordi han har vist før han vart skada at han scorar. Og tillegg er han minst like rask som Jonas. Kvifor ikkje då bruke han. Har jo vore ein av vore beste når han har spelt.
Jonas har vært en av, hvis ikke den, beste gjennom hele sesongen ifølge min mening.
Hva har Jonas gjort som er så veldig bra da? Sånn helt seriøst. Han løper mye, men skaper minimalt.
1. Han jobber hele tiden, noe som ikke kan sies for over halvparten av de andre som spiller.
2. Jeg mener han skaper sjangser. Han er den spilleren som plutselig kan drible 3-4 mann å skape en stor sjangse for en av spissene.
3. Han er i stand til å drible flere mann.

Han skapar ikkje sjansar! Han kan dribla 10 mann men innlegget eller pasningen føre ikkje til ein drit. Og scora er han så langt ifrå å gjera at ein ikkje skulle tru han var offansiv midtbanespelar.
Løvenkrands er farleg med farten sin og han har målteft. Og han har vore god i alle kampar han har spelt for oss.
Eg har sansen for begge to, men synst ikkje det er noko gale i å velgja Løvenkrands føre Jonas.

Kryptisk signatur du har forresten........
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

Grievous

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #121 på: 03. Mai 2009, 15:25 »
Gi meg 1 god grunn for at Løvenkrands skal starte istedenfor Gutierrez! Fy faen for et laguttak.

Fordi han har vist før han vart skada at han scorar. Og tillegg er han minst like rask som Jonas. Kvifor ikkje då bruke han. Har jo vore ein av vore beste når han har spelt.
Jonas har vært en av, hvis ikke den, beste gjennom hele sesongen ifølge min mening.
Hva har Jonas gjort som er så veldig bra da? Sånn helt seriøst. Han løper mye, men skaper minimalt.
1. Han jobber hele tiden, noe som ikke kan sies for over halvparten av de andre som spiller.
2. Jeg mener han skaper sjangser. Han er den spilleren som plutselig kan drible 3-4 mann å skape en stor sjangse for en av spissene.

Og han sliter med ankelen sin....
Siterer newcastle sin offisielle hjemmeside: "Jonas Fit for Anfield clash. Jonas Gutierrez has shaken off the slight ankle problem which kept him out of the starting line-up against Portsmouth on Monday."

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 03. Mai 2009, 15:25 »
?

Grievous

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #123 på: 03. Mai 2009, 15:26 »

Han skapar ikkje sjansar! Han kan dribla 10 mann men innlegget eller pasningen føre ikkje til ein drit. Og scora er han så langt ifrå å gjera at ein ikkje skulle tru han var offansiv midtbanespelar.
Løvenkrands er farleg med farten sin og han har målteft. Og han har vore god i alle kampar han har spelt for oss.
Eg har sansen for begge to, men synst ikkje det er noko gale i å velgja Løvenkrands føre Jonas.
Da er vi uenige :P hører bare hva de sier på canalplus.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 03. Mai 2009, 15:28 »
Men i all verden! Til og med du kan vel se hvor mange assist Jonas har denne sesongen? Og det er ikke fordi spissene bommer på alle sjansene han skaper! Det er fordi han skaper ALT FOR LITE!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 03. Mai 2009, 15:30 »
No ryker vel målforskjellen vår i løpet av 2omg. Og Hull vinne i måro. Finito.

Grievous

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #126 på: 03. Mai 2009, 15:30 »
Synes du vi skaper mange sjangser nå? Hvor mange assisst har Løvenkrands da? Og når det gjelder spissene; de scorer ikke på så altfor mange sjangser heller. Det fikk du et bevis på i sist kamp mot Portsmouth hvis du så den.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #127 på: 03. Mai 2009, 15:31 »
Endelig pause.

Vi starter bra de første 20 minuttene. Resten orker jeg ikke engang å kommentere.
Vi gir Liverpool alt for mye rom å spille på, og da er vi dømt til å tape. Hadde egentlig ikke forventa noe annet enn dette, er bare flaut å sitte å se på hvor rævkjørte vi blir.

Forøvrig godt å se Barton tilbake. Synes han og Butt har jobbet bra på midtbanen. De har gidd vekk mye rom de også, men det er faen ikke enkelt å forsvare seg mot klikk-klakk spillet til pool.
Coloccini må opp mange hakk, for vi har ikke råd til å gi bort mål idag.

Er det meg, eller driver Martins å halter der ute? Synes han virker preget av skaden sin.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 03. Mai 2009, 15:34 »
Synes du vi skaper mange sjangser nå? Hvor mange assisst har Løvenkrands da? Og når det gjelder spissene; de scorer ikke på så altfor mange sjangser heller. Det fikk du et bevis på i sist kamp mot Portsmouth hvis du så den.
Jonas har 3 assist på 27 kamper, Løvenkrands har 2 mål på 8 kamper... Jeg har ihvertfall ikke noe problem med å velge.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #129 på: 03. Mai 2009, 15:35 »
Ser forøvrig at studioet til Setanta kritiserer formasjonen vi spiller i.

Jeg ser helst at vi starter i 4-4-2 i 2.omgangen, med Martins-Viduka på topp. Løven faller ned på venstreving.
« Siste redigering: 03. Mai 2009, 15:41 av Vegard9 »

Grievous

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #130 på: 03. Mai 2009, 15:36 »
Se der kommer Jonas, det var på tide. Løvenkrands ut ja. Nå skal vi se.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #131 på: 03. Mai 2009, 15:50 »
Liverpool har slakket kraftig på tempoet. Likevel klarrer vi ikke virke verken farlige eller trygge bakover. Dette er CCC fotball fra vår side.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 03. Mai 2009, 15:54 »
Liverpool har slakket kraftig på tempoet. Likevel klarrer vi ikke virke verken farlige eller trygge bakover. Dette er CCC fotball fra vår side.

Heilt einig. Ingenting som tilseie at vi vinne mot Boro eller Fulham. Det skjer ikkje.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 03. Mai 2009, 15:59 »
Haha, så dere han i Toon Army som plukket seg i nesa og spiste det mens han hørte på radio? :P

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 03. Mai 2009, 16:05 »
Se der kommer Jonas, det var på tide. Løvenkrands ut ja. Nå skal vi se.

Ja for det hjalp :P