20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Coca-Cola Championship 2009-2010  (Lest 93317 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Coca-Cola Championship 2009-2010
« Svar #495 på: 11. April 2010, 10:43 »
Det er ihvertfall 4 spillende lag, og det er artig!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #496 på: 11. April 2010, 13:24 »
Swansea har vel slitt med endel svake resultater den siste tiden - så jeg tror Blackpool har en relativt okei mulighet til å ta siste plass. Ellers - håper i det lengste på at det blir walisisk opprykk i form av Cardiff eller Swansea. Swansea har imponert meg denne sesongen når vi har spilt mot de - og Cardiff er et attacking minded lag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #497 på: 11. April 2010, 13:44 »
Håper at Nottingham klarer å kvalifisere seg for Premier League. Ellers er det nærmest okke-som for meg hvem som er med i kampen om opprykk sålenge Middlesbroug IKKE klarer playoff.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #498 på: 11. April 2010, 14:10 »
Håper at Nottingham klarer å kvalifisere seg for Premier League. Ellers er det nærmest okke-som for meg hvem som er med i kampen om opprykk sålenge Middlesbroug IKKE klarer playoff.

Håper heller ikke smoogies klarer Playoff. Hadde vært moro å se enten Blackpool eller Swansea i PL

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #499 på: 11. April 2010, 17:16 »
Holder en liten knapp på Leicester, jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #500 på: 11. April 2010, 17:19 »
Jeg håper på Forest. Har en flott historie, spennende lag med flere unge spillere og kan spille pen fotball.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #501 på: 12. April 2010, 11:12 »
Jeg håper på Forest. Har en flott historie, spennende lag med flere unge spillere og kan spille pen fotball.

Ditto. eller Swansea. Sistnevnte spiller flott fotball, men uttellingen har vel ikke vært maksimal denne sesongen.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #503 på: 13. April 2010, 13:38 »
Reading har også en fair sjanse, siden de har to kamper mindre spilt. Selv om en av disse er mot oss;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #504 på: 15. April 2010, 18:00 »
An NUFC club spokesman has refused to comment on claims that the source of the dust cloud covering parts of Europe was in fact St.James' Park and not Iceland as previously thought.

Cleaners preparing the trophy cabinet for the expected arrival of the Championship trophy on Tyneside next week have been blamed for the release of ancient material.

Hehe, vittig fra nufc.com

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #505 på: 16. April 2010, 16:11 »
Haha, genialt :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #506 på: 16. April 2010, 20:01 »
Ingen skal beskylde Newcastle-supportere for å mangle selvironi i hvert fall.
Er det noe vi er gode på, så er det å ha et skråblikk til alt det som er så vanvittig med denne klubben. Var en god del galgenhumor blant Newcastle-supportere flest i fjor på denne tida også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #507 på: 21. April 2010, 00:09 »
Får gratulere Scunthorpe som berga plassen sin med poeng mot Reading i dag. Blir spennande å sjå kven som får den siste nedrykksplassen, har egentleg sansen for både CP, Sheff Wed og Watford.

I det store og heile få lag eg ikkje har eit godt inntrykk av i denne divisjonen. Dei aller fleste har vore respektfulle mot oss i alle fall, og om sjel, tilhørigheit og stil skulle avgjere ville eg masse heller hatt Newcastle i CCC for alltid.

Oppførselen til Plymouth-fansen i går er eksempel nok. Det innlegget som Kristoffer linka til signert ein Doncaster-supporter er eit anna.

CCC er ein langt meir sjarmerande liga enn profitthølet PL, fylt opp av overbetalte primadonnas og arrogante jævlar som Benitez, Ferguson og Wenger.

CCC er det PL var på midten av nittitalet. Det som i alle fall fekk meg til å elske engelsk fotball.

--
Er for all del overlukkeleg over at vi rykka opp til der vi høyrer heime, men ville berre gi honnør til CCC no som vi forlet den. Antakeleg for godt.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #508 på: 21. April 2010, 00:20 »
CCC er det PL var på midten av nittitalet. Det som i alle fall fekk meg til å elske engelsk fotball.

Ikke enig hvis du mener spillemessig, men alt det rundt ligaen er jeg helt enig.
Som du sier, Plymouth i går. Fikk virkelig sansen for det laget i går, og det er i hele tatt en del lag som jeg har fått sansen for. Mye "hyggeligere" liga, for å bruke det ordet.

Kommer, på en spesiell måte, til å savne Championship :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #509 på: 21. April 2010, 00:26 »
Nei, tenkte sjølvsagt meir på det rundt. PL på midten av nittitalet var fylt opp av gamle slitarar og dei verkeleg gode spelarane hadde noko langt kulare over seg enn dei som dominerer i dag. Eg ville valgt Le Tissier over Fabregas anyday, Bergkamp over Drogba anyday, Shearer over Rooney anyday, Zola over Van Persie, Francis Benali over Ashley Cole, Rob Lee over Steven Gerrard, Albert over Terry.. Ja, du skjønner teikninga..

At PL er ein betre liga i dag er sjølvsagt klart. Men når det gjeld sjarm tronar CCC langt over PL i mine auge.