20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Coca-Cola Championship 2009-2010  (Lest 92965 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Coca-Cola Championship 2009-2010
« på: 19. April 2009, 18:07 »
Jaja, det er vel bare å forberede seg folkens. Håper dette emne kan slettes å glemmes om noen uker, men det tviler jeg på at det kan.
Noen som tror vi rykker opp igjen til PL første sesong?
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Coca-Cola Championship 2009-2010
« Svar #1 på: 19. April 2009, 18:11 »
Janei passeleg tråd i grunn. Har vore ganske klar over dette lenge desverre. 
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 19. April 2009, 18:28 »
Jeg tror fortsatt ikke at vi rykker ned jeg!
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 19. April 2009, 18:41 »
Janei passeleg tråd i grunn. Har vore ganske klar over dette lenge desverre. 

Ja dei fleste teikn ha vå dar sidan Sir Bobby vart sparka...Kanskje ikkje samtidig på ein sesong før denne sesongen.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 19. April 2009, 18:58 »

Nei, da MÅ vi jo nesten vinne de 3 hjemmekampene vi har. Og det tviler jeg meget sterkt på at vi gjør.
Det må et mirakel til. Jeg kan ikke skjønne hvordan elendige spillere skal forvandles på så kort tid.
VI har vunnet 6 kamper på 32 mulige. Aldri om vi vinner 3 kamper når det er 5 kamper igjen.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5 på: 19. April 2009, 19:03 »
det må et mirakel til for å berge oss... og det mirakelet kommer ikke, det er bare ikke mulig for et så elendig lag og heve seg nok
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 19. April 2009, 19:16 »
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 19. April 2009, 23:30 »

bra noen har troen ennå, og det har eg og t en viss grad. Vi er NØDT å vinne hjemmekampene våre mot portsmouth, Mbrough og fulham og enda bør vi kanskje ha poeng borte... løpet er ikke kjørt ennå men skal holde hardt... kanskje vi har godt av en sesong i championship etter alt rotet den siste tiden....?

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 20. April 2009, 04:14 »

Nei, da MÅ vi jo nesten vinne de 3 hjemmekampene vi har. Og det tviler jeg meget sterkt på at vi gjør.
Det må et mirakel til. Jeg kan ikke skjønne hvordan elendige spillere skal forvandles på så kort tid.
VI har vunnet 6 kamper på 32 mulige. Aldri om vi vinner 3 kamper når det er 5 kamper igjen.

Feil vi trenger ikke vinne 3 hjemmekamper. Boro og Hull har begge veldig tøft program igjen, og spesielt Hull tviler jeg plukker mer enn maks 1 poeng til. Angående Boro tror jeg ikke dem er i stand til å plukke maks 3. 2 seire og jeg tror vi holder oss
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #9 på: 20. April 2009, 04:38 »
Enig, Hull tar nok ikke mer enn 1-2 poeng, kaaaaaaanskje 4. Alt er ikke tapt enda!
Ja heia gutta!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 20. April 2009, 05:59 »
Hulls kamper:

liverpool (h)
Villa (a)
Stoke (h)
Bolton (a)
Man utd (h)

Hull er i fritt fall. De er faktisk verre enn oss. Jeg kan vanskelig se for meg at Hull klarer å plukke noe mere enn 1-2 og dersom de er ekstremt heldige MAKS 3 poeng til. Det vil si at de ender på et sted mellom 34 og 37 poeng.

Boro kamper:

Arsenal (a)
Man u (h)
Toon (a)
Villa (h)
West ham (a)

Som vi ser et veldig tøft program. 3 topp 5 lag og et lag som spiller for UEFA cup. Men de møter oss. Den kampen blir den viktigste kampen i moderne NUFC historie. Jeg tror vi vinner den. Skjer det tar Boro maks 1-2 poeng til. Dvs at de ender på 32-33 poeng.

Så var det oss da:

Pompey (h)
Liverpool (b)
Boro (h)
Fulham (h)
Villa (b)

Vi må vinne to av disse fem kampene. Mest sannsynlig bør det skje mot Pompey og det MÅ skje mot Boro. Det gir 6 poeng. Klarer vi å kapre et poeng til havner vi på 37 poeng. Vi har bedre målforskjell enn Hull og det gjør at selv om Hull på et magisk vis også havner på 37 poeng vil det fortsatt si at vi holder oss.

Er jeg optimistisk? JA. Men så lenge det er en matematisk mulighet for at vi holder oss kommer jeg til å holde hodet oppe. Det siste Newcastle trenger er at fansen gir opp nå. Vi kan klare dette, uansett om vi fortjener det eller ikke. Selv om vi ikke slår Pompey hjemme neste kamp gir jeg ikke opp.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 20. April 2009, 07:42 »
Låg og funderte på dette i natt og. Og er einig i at håpet vårt er at Hull og Boro havnar bak oss. Er heilt einig i at dei begge har tøft kampprogram igjen. Men det som bekymrar mest er jo vår eigen form og det spelarane presterar. Eg meinar at kampane mot Pompey og Boro MÅ vinnast.

Milford

• Supersub
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
« Svar #12 på: 20. April 2009, 07:51 »
Det er jo en kjensgjerning at det hjelper lite alene hvor dårlig de andre lagene gjør det. Man må vinne sine egne poeng.

Og muligheten er der, men den er nok snart mer teoretisk enn praktisk.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 20. April 2009, 08:18 »
Vi gjorde en bra 2 omg mot Stoke og en (jeg vil kalle det) godkjent 2 omg i går. Hvis vi klarer to slike omganger mot Pompey er det store muligheter for 3 poeng.

Barton7

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #14 på: 20. April 2009, 09:16 »
Står mellom oss og Hull. Men som sagt, det handler om å ta sine egne poeng.

Selv tror jeg klubben har godt av en sesong i Championship. Spesielt med tanke på at kongen (Alan Shearer) ALDRI forlater klubben om det ender med nedrykk. Men selvfølgelig, jeg ser helst at vi berger plassen, og Alan fortsetter!

Toon:
Pompey 3 poeng
Liverpool 0 poeng
Boro 3 poeng
Fulham ? poeng (Vinn eller forsvinn..? Jeg tørr ikke gjette, men dette blir en sinnsyk spennende runde!!!)
Villa 0 poeng (denne kampen kan vi også stjele poeng. Vi kan møte et Villa lag som ikke har noe særlig og spille for.)

Hull:
liverpool 0 poeng
Villa  0 poeng
Stoke  3 poeng
Bolton  0 poeng (kan fort bli 3 poeng til Hull her, så blir som sagt en sinnsyk runde!)
Man utd 0 poeng

Boro er ferdig. Forhåpentligvis Hull også...