20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Coca-Cola Championship 2009-2010  (Lest 93136 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Coca-Cola Championship 2009-2010
« Svar #390 på: 27. Feb. 2010, 14:41 »
Så klart, men som du ser så vil mange lag ha 66 poeng da. (samme som me har no). Så det skal gå veldig så galt om det skulle skje. Men dog, opprykket er langt frå sikkert.

Aldri i verden om me rykker ned! Det er berre ikkje praktisk mogleg, kun matematisk mogleg.

Var en tull da ::) :P
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #391 på: 27. Feb. 2010, 19:46 »
Siden sesongen 2002/03 har det som oftest holdt med rett i overkant av 80 poeng for å være blant de 2 lagene som sikrer direkte opprykk.
Det meste lag nummer 3 på tabellen har fått ved sesongslutt er 85 poeng.

Newcastle United har nå 69 poeng og nærmer seg veldig denne grensen som normalt sett vil sikre et opprykk til PL.
Med 13 kamper og 39 poeng igjen å spille om og i tillegg 8 poengs ledelse og 1 kamp til gode på 3. plassen ser det veldig bra ut så langt. Det er ikke mange poeng Nottingham Forrest (som forløpig innehar 3. plassen) kan avgi om de vil få en poengfangst godt oppe på 80 tallet ved sesongslutt.

Om NUFC vinner 5-6 kamper til, eller sikrer seg 17 av de 39 gjenstående poengene  det er å spille om vil de få 86 poeng, noe som normalt sett vil være nok til opprykk.

Blir uansett spennende fremover nå. Ser helst at NUFC sikrer seg opprykket ganske tidlig slik at jeg slipper noen uker på slutten av sesongen som nervevrak.
« Siste redigering: 27. Feb. 2010, 19:47 av Frode »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #392 på: 27. Feb. 2010, 20:20 »
Blir uansett spennende fremover nå. Ser helst at NUFC sikrer seg opprykket ganske tidlig slik at jeg slipper noen uker på slutten av sesongen som nervevrak.

Den støttes!! :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #393 på: 27. Feb. 2010, 21:06 »
Det hadde vært fantastisk herlig å sikra opprykket noen runder før slutt, og kanskje til og med matcha unggutta litt mot slutten!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #394 på: 27. Feb. 2010, 21:41 »
Det hadde vært fantastisk herlig å sikra opprykket noen runder før slutt, og kanskje til og med matcha unggutta litt mot slutten!

Så lenge vi ikke bruker helt reservelag, kan bli litt urettferdig for de som kjemper mot nedrykk og opprykk..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #395 på: 27. Feb. 2010, 21:47 »
Neida, selvfølgelig ikke. Men vi kunne uten tvil matcha spillere som Kadar, Ranger og Donaldson i større grad.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #396 på: 27. Feb. 2010, 21:49 »
Neida, selvfølgelig ikke. Men vi kunne uten tvil matcha spillere som Kadar, Ranger og Donaldson i større grad.

Ikke minst burde Krul få endel matcher mot slutten om opprykket blir sikra tidlig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #397 på: 27. Feb. 2010, 21:57 »
Jada, blant annet! Generelt bør vi i større grad da prøve ut unggutter!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #398 på: 28. Feb. 2010, 00:50 »
Helt klart. Forventer at hvis opprykket er sikret litt før slutt, at Hughton bruker noen av ungguttene. Som nevnt Krul, Donaldson, Kadar, Ranger, men ville også ha sett hvordan Tozer hadde gjort det, samt Vuckic. Tavernier også. De tre sistnevnte som reserver, få litt den "match-feelingen" på dette nivået.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #399 på: 28. Feb. 2010, 02:14 »
Når opprykket er sikra vil jeg konsentrere meg om ligaseier.
Jeg har hele tiden hatt to mål for denne sesongen, og ønsker å nå dem begge.
1. Direkte opprykk
2. Ligatittel

Så får unggutta heller komme som en bonus.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #400 på: 28. Feb. 2010, 02:52 »
Jaja, selvfølgelig. Mener ikke vi burde spille med et lag bestående av Krul, Tavernier, Kadar, Tozer, Lough, McCrudden, Vuckic, Donaldson, Lua Lua, Airey og Ranger....

Men hvis opprykket er sikret før de tre siste kampene, mener jeg bestemt at Krul burde spille dem alle. Kadar og Ranger er også gode kandidater til å starte. Så får heller de mest lovende talentene kjempe om å få spille kvarter/tjue minutter i de kampene.
Ranger, Krul og til dels Kadar er smått etablerte a-lagsspillere, og ser ikke noe problem what so ever med at de skal få starte. De andre må som sagt få noen minutter her og der :)

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #401 på: 28. Feb. 2010, 02:54 »
De unge spillerne som er nærmest a-laget burde få sjansen før ligagullet er sikra om bare opprykket er sikra.
Jeg mener spillere som da har noe der å gjøre, som Krul, Kadar og Ranger.

Er jo ikke mye spilletid Ranger får om dagen, og med mindre vi har planer om å hente en ny keeper snart så burde Krul bli prioritert i litt større grad enn han blir nå etter min mening.
Harper har vært strålende for oss i år, og jeg skal trekke tilbake mye av kritikken jeg kom med tidligere om han bare pga. spillet hans i år, men han blir dessverre ikke yngre med årene.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #402 på: 28. Feb. 2010, 03:01 »
Nei, og når skal de evt matches?
I liga- og FA-cupen? Det blir for tynt i mine øyne. Skal vi beholde Krul, må han få matcher under beltet.
Samme med Ranger. Du sier han får lite sjanser i øyeblikket. Der er jeg helt enig. Hadde foretrukket han foran Best nå om dagen.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #403 på: 28. Feb. 2010, 04:21 »
Etter min mening burde Krul stått de fleste hjemmekamper mot antatt svakere motstand, og det er endel kamper i år, men Harper står godt og fortjener plassen, men vi må tenke fremover.
Best har heller ikke imponert meg til nå, så heller Ranger enn Best, ja.

Og at vi er avhengig av å gi Krul spilletid for at han blir er det vel ingen som helst tvil om, men det ser det jo faktisk ikke ut til at Hughton bryr seg om dessverre, men tiden vil vise om Krul faktisk fortjener/fortjente en plass mellom stengene, Hughton må jo naturligvis bestemme hvem som står etter hva dem har prestert på trening.
Jeg synes dog at en og annen hjemmekamp mot antatt dårligere motstand fortjener en 2. keeper nesten uansett, om ikke for å ta over som 1. keeper en dag så hvertfall for å få litt matchtrening, man vet jo aldri når skader oppstår.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #404 på: 28. Feb. 2010, 09:45 »
Kruhl har stått i alle andre kamper enn de i Wankership, dvs cup og det er jo et tydelig tegn på at CH vil satse på ham. Så lenge de 2 har en god dialog tror jeg dette ikke er et problem. Og Harper begynner jo å dra på åra også, og det er jo Kruhl klar over  :)