20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Coca-Cola Championship 2009-2010  (Lest 93114 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Coca-Cola Championship 2009-2010
« Svar #360 på: 03. Feb. 2010, 22:32 »
Crap!
Håper Blackpool kommer tilbake..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #361 på: 06. Feb. 2010, 04:06 »
Nå har jeg gjort mitt for morgendagen, satt penger på WBA og Forest, om ikke dem begge taper poeng, vil minst et av lagene gjøre det...regner jeg med.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #362 på: 08. Feb. 2010, 20:58 »
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/w/west_bromwich_albion/8504418.stm

Frank Nouble lånes ut i en mnd til West Brom, fra West Ham.
Det jeg har sett av han i PL i år, han virket bra. Tror, dessverre, han kan gjøre en god jobb for WBA den tiden han er der.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #363 på: 08. Feb. 2010, 23:28 »
Han har jo også med seg en del erfaring...

Vi må konsentrere oss om oss selv, og vinne kampene våre. Gjør vi det kan ingen hindre oss i å rykke opp! :)
Vi har fortsatt en knapp ledelse, og da gjelder det å skjerpe seg nå ved sesongslutten. Syns ting begynner å virke lovende, særlig at vi har fått en bredere stall. Og at resultatene går delvis oppover.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #364 på: 08. Feb. 2010, 23:40 »
Riktig Erik. Som jeg sa tidligere i sesongen - de eneste som eventuelt ødelegger opprykket vårt, er oss selv. Noen ble skremt over at Strachan tok over Boro blant annet - men det har jo vist seg å være en enorm tabbe av Gibson i Boro. Så lenge vi holder fokus og fortsetter ikke tape kamper - har vi fortsatt relativt greie muligheter for å rykke opp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #365 på: 09. Feb. 2010, 17:03 »

Sikker på du ikke blander med Mark Noble nå? Frank Nouble har jo vært helt elendig utenom ettpar av de få kampene han har for Hammers.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #366 på: 09. Feb. 2010, 17:22 »
Hvor spilte han før det?
Er han ikke academy-kid?

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #367 på: 09. Feb. 2010, 17:30 »

Sikker på du ikke blander med Mark Noble nå? Frank Nouble har jo vært helt elendig utenom ettpar av de få kampene han har for Hammers.

Riktig, tenkte på Mark Noble :P

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #368 på: 09. Feb. 2010, 18:22 »
Frank Nouble har ikkje vore elendig. Han har starta kun eit par kampar, men var veldig god mot Arsenal for eksempel. Dessutan er han berre 18 år, og eit minst like stort talent som Ranger.

West Brom tek nok tre poeng heime mot Scunny i dag. Nottm kan få nok å gjere borte mot Coventry, og forhåpentlegvis gå på eit poengtap. Det viktigaste er sjølvsagt at vi gjer jobben vår på Pride Park.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #369 på: 13. Feb. 2010, 18:02 »
Då tok vi faktisk eit poeng på Nottm Forest likevel. Dei tapte 1-0 borte mot Doncaster i dag, og verkar til å vere i minst like dårleg form som oss for tida.

Så sjølv om kampen i dag var svak spelemessig frå vår side, er 1-1 (som isolert sett er eit veldig bra bortepoeng) eit enda betre resultat enn det først såg ut til å vere. Kanskje.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #370 på: 13. Feb. 2010, 18:10 »
Bra at Forest har litt dalende form også. Er avstanden til Forest jeg ser etter, bryr meg mitt i rævva om vi tar 1 eller 2 plass i år ;D
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #371 på: 13. Feb. 2010, 18:33 »
Då tok vi faktisk eit poeng på Nottm Forest likevel. Dei tapte 1-0 borte mot Doncaster i dag, og verkar til å vere i minst like dårleg form som oss for tida.

NUFC har ikke så dårlig form! På de siste 17 kampene i CCC står vi med 10 seire, 6 uavgjort og 1 tap. Det er ingen dårlig statistikk det.
De siste kampene har det vært litt for mye uavgjorte, men bortsett fra Derby kampen så har NUFC vist at de er meget vanskelige å slå ihvertfall.

Jeg hiver meg heller ikke på kritikken av CH som florerer i kamptråden(e). Jeg tror noe av grunnen til det litt ustabile spillet for tiden er at det ble hentet 5 nye spillere i januar og at det tar litt tid å samkjøret disse med resten. Det utgjør jo nesten halve laget.
« Siste redigering: 13. Feb. 2010, 18:35 av Frode »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #372 på: 13. Feb. 2010, 18:54 »
Jeg hiver meg på dere to der! Humøret her inne er jo som en herlig liten menssyklus.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #373 på: 13. Feb. 2010, 18:59 »
Må vel være lov å være skuffa etter to slike forestillingar på rad, er jo tross alt en del følelsar i sving her og eg gidd ihvertfall ikkje gå rundt å late som alt er rosenrødt når det helt tydelig ikkje er det. Fortsetter vi slik som vi har spelt sidan jul blir det play-off plass på oss og gode mulighetar for nok en sesong i CCC.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #374 på: 13. Feb. 2010, 19:08 »
Jeg sier ikke at vi skal være fornøyd med at vi spiller så dårlig som vi har gjort de to siste kampene. Men jeg syns det er ganske så feilslått at en skal idiot-erklære Chris Hughton straks vi møter litt motgang. For vi kommer til å møte motgang noen ganger i løpet av en sesong, slik er det bare. Vi er allikevel mer stabil enn noen andre, og leder derfor enda serien. Syns det er mye tunellsyn i blant! Så kan vi også registrere at mens vi tok 1 poeng borte mot 4. plasserte Swansea, tapte vår nærmeste utfordrer Nottm Forest mot 14. plasserte Doncaster. Syns også det er verdt å nevne at vi har spilt ferdig mange av de på forhånd verste kampene allerede!