20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Coca-Cola Championship 2009-2010  (Lest 93339 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Coca-Cola Championship 2009-2010
« Svar #270 på: 24. Okt. 2009, 13:26 »
Det er jo ikkje vits diskutera managera så lenge Ashley er eigar. Ingen manager som er god nok for oss tek jobben så lenge Ashley er eigar. Det er det berre å innsjå. Det er enten CH , Kinnear eller O`deary.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #271 på: 24. Okt. 2009, 13:37 »
Huff, for jævlig at Sunderland skaffar Bruce, Boro Strachan, mens vi treffer på 1/10.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 24. Okt. 2009, 13:39 »
O'Leary hadde forresten ikkje våre so forferdelig. Ikkje verdensklasse akkurat, men langt bedre enn JFK og CH.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #273 på: 24. Okt. 2009, 14:51 »
O'Bleary er ikke noen jeg er så veldig mye mer hypp på enn Chris Hughton i grunn. Vil ha inn en god, langsiktig løsning.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #274 på: 24. Okt. 2009, 15:15 »
O'Bleary er ikke noen jeg er så veldig mye mer hypp på enn Chris Hughton i grunn. Vil ha inn en god, langsiktig løsning.

Nettopp, derfor e da eit feitt for meg kven som er manager so lenge Ashley er eigar. For han er ingen god langsiktig løsning.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 24. Okt. 2009, 16:27 »

Nettopp, derfor e da eit feitt for meg kven som er manager so lenge Ashley er eigar. For han er ingen god langsiktig løsning.

O'Leary er ein mann med managererfaring, tatt Leeds til semifinalen i CL, er i mine auge ein brukbar manager. Hadde vi ansett han er eg nokså sikker på at vi ville rykka opp. Det kjem aldri i verda til å skje med Hughton ved roret, noko som kan bli skjebnesvangert.

O'Leary hadde vore ei bedre løysing langsiktig også. Eg veit at han ikkje er nokon drømmemanager, men han er i det minste manager.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #276 på: 26. Okt. 2009, 10:37 »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 26. Okt. 2009, 12:39 »
Gordon Strachan er klar for Boro!

http://www.skysports.com/story/0,19528,11680_5653167,00.html

STOR forskjell på Skotsk og Engelsk Liga. Han fekk ikkje til noko særleg i Coventry eller Southampton. Correct me if I m wrong.
Hadde heller villa vorte kvitt Ashley enn å fått Strachan som manager no...

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #278 på: 26. Okt. 2009, 15:10 »
Eg er redd Boro får en skikkelig oppsving av dette ..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 26. Okt. 2009, 16:21 »
Jeg er ikke redd for noe annet enn oss selv.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 26. Okt. 2009, 16:31 »
Jeg er ikke redd for noe annet enn oss selv.

Godt sagt!  :) Må sei meg heilt einig.

Peter

• Gjest
« Svar #281 på: 26. Okt. 2009, 16:49 »
Strachan til Boro gjør dem ikke nødvendigvis til et bedre lag, ihvertfall med det første.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 26. Okt. 2009, 17:40 »
Strachan til Boro gjør dem ikke nødvendigvis til et bedre lag, ihvertfall med det første.

Som regel går det bedre nettopp med en gang, og så går det heller gradvis dårligere om den nye treneren ikke fanger opp fallende kvalitet/innsats tidlig nok, og gjør noe med det.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #283 på: 26. Okt. 2009, 18:13 »

STOR forskjell på Skotsk og Engelsk Liga. Han fekk ikkje til noko særleg i Coventry eller Southampton. Correct me if I m wrong.

Det er jo helt feil!
Med Coventry berget han plassen i PL det første året. Riktignok rykket de ned året etter, men det var med en meget begrenset spillerstall og dårlig økonomi.

Med Southampton berget han først plassen etter at han tok over da de lå på sisteplass i PL. 2. sesongen med The Saints førte han dem til 8. plass i PL, som er dems beste plassering noensinne ettesom jeg vet, samt at han førte dem til FA cupfinale. 2-0 tap for Arsenal der. Jeg kalle dette en suksess siden det endte med E-cupspill for Southampton, der har ikke den klubben for vane å delta.

Tiden i Celtic taler bra for seg selv.

Jeg anser Strachan som en av de beste managerne og er overrasket over at ingen har hentet han før nå. Muligens han er en liten hissigpropp å ha med å gjøre for eiere og styreformenn, men å oppnå resultater og få laget til å spille fin offensiv fotball kan han utvilsomt.

Gordon Strachan har hele tiden vært mitt førstevalg som manager i NUFC, men nok en gang glipper en god manager for "øss"!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 26. Okt. 2009, 19:06 »

Det er jo helt feil!
Med Coventry berget han plassen i PL det første året. Riktignok rykket de ned året etter, men det var med en meget begrenset spillerstall og dårlig økonomi.

Med Southampton berget han først plassen etter at han tok over da de lå på sisteplass i PL. 2. sesongen med The Saints førte han dem til 8. plass i PL, som er dems beste plassering noensinne ettesom jeg vet, samt at han førte dem til FA cupfinale. 2-0 tap for Arsenal der. Jeg kalle dette en suksess siden det endte med E-cupspill for Southampton, der har ikke den klubben for vane å delta.

Tiden i Celtic taler bra for seg selv.

Jeg anser Strachan som en av de beste managerne og er overrasket over at ingen har hentet han før nå. Muligens han er en liten hissigpropp å ha med å gjøre for eiere og styreformenn, men å oppnå resultater og få laget til å spille fin offensiv fotball kan han utvilsomt.

Gordon Strachan har hele tiden vært mitt førstevalg som manager i NUFC, men nok en gang glipper en god manager for "øss"!

Eg har vel ikkje feil i at det er STOR forskjell på skotsk og engelsk liga? :P Uansett er det mange delte meiningar om han, det har eg funne ut etter å ha lest mange innlegg til nyheiten om at han skal verte Boro-manager. Og så lenge Ashley er eigar så har det aldri vore snakk om at vi får Strachan som manager...Det er heller ikkje snakk om at vi får ein dyktig manager så lenge Ashley er eigar.